
bmw e30 323i chrom kupé
- MildaE30M42
- Příspěvky: 307
- Registrován: 23. 10. 2011 12:38
- Bydliště: Ostrava
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Tady ten šíbr jsme měli ve feldě
Ale je to škoda, určitě to byla verze bez šíbru, což je taky celkem raritka...ještě v kombinaci 323i, která se taky moc nevidí 


BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...

Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
takhle to samozřejmě bylo myšleno ... na zelený Véčka bych to nedával , to je škodaFinky iS píše:1984 pujde az v roce 2016.Pokud to dobre pocitam,jeden veteransky rok, jsou dva normalni roky.
Pak bych udelal jen veteranskou testaci na bila cisla,ty RZ co ma a platil jen 1/8 povinneho.

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Naprava je v celku v klidu,vyndat to stresni okno,zavarit mam tu diru,vyztuzit aby to nepraskalo,udelat kvalitni lak strechx s rostrikem do sloupku,mit hlavne venku okna,stejne budes menit stropnici,tak bys je vyndaval. Prace tak max 14dni,cena podle dilu,lak 3500,stropnice 1000,zavareni 1500,pokud si to udelas sam. Tak jen to,ale vyndavat okna je v pohodě az na ty mala bocni. Uz sem to delal nekolikrat.
Pak to bude fakt nadherne auto a cenene originalnim stavem.
Pak to bude fakt nadherne auto a cenene originalnim stavem.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
dik za radu, abych ti rekl pravdu, tak positam s tim, že by se tam mohl udelat celolak a tim padem tedy zavarit to okno jak si psal.. Ale osobně bych ho tam nechal a dal tam origo stresni okno, ale nevim ktere se tam davaly a určitě bude problem nejake sehnat.. Ale mozna to dopadne tak jak si psal...Vypadas že tomu rozumíš, proc se neprodavaji zadne 323i kupe na nahradni dily, to je to tak poptavene auto?? Chtel bych treba neco v kuse bez tp aby to byl zdroj nahradních dilu, ale nic sem nenaselFinky iS píše:Naprava je v celku v klidu,vyndat to stresni okno,zavarit mam tu diru,vyztuzit aby to nepraskalo,udelat kvalitni lak strechx s rostrikem do sloupku,mit hlavne venku okna,stejne budes menit stropnici,tak bys je vyndaval. Prace tak max 14dni,cena podle dilu,lak 3500,stropnice 1000,zavareni 1500,pokud si to udelas sam. Tak jen to,ale vyndavat okna je v pohodě az na ty mala bocni. Uz sem to delal nekolikrat.
Pak to bude fakt nadherne auto a cenene originalnim stavem.

tak a ted sem z toho uplne jelen, jak to, že se pocita jeden rok veteranskej jako 2 normalní?? A jakej je tedy rozdil mezi tema cislama (spz) ja myslel že jsou jen jednyMattyX píše:takhle to samozřejmě bylo myšleno ... na zelený Véčka bych to nedával , to je škodaFinky iS píše:1984 pujde az v roce 2016.Pokud to dobre pocitam,jeden veteransky rok, jsou dva normalni roky.
Pak bych udelal jen veteranskou testaci na bila cisla,ty RZ co ma a platil jen 1/8 povinneho.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tak si to shrnme - chces auto na dily. Proc? Uz si ozivil tu tvou 323 a vis, co vse je spatne? Proc trochu nestudujes forum? Zjistil by si, ze vyjma motoru je to uplne to same auto nez treba 320i a karoserie je shodna uplne se vsemi modely. Stresni okno se vymenit neda, oroginal sibr ma vne strechy kolejnice, musel bys vymenit celou strechu nebo pracne dodelavat na milimetry presne sibr do puvodni strechy a to se, bez urazky, zatim dle toho co tady ctu, tebe asi netyka. Takze tam to okno nech a neres.ulicek píše:dik za radu, abych ti rekl pravdu, tak positam s tim, že by se tam mohl udelat celolak a tim padem tedy zavarit to okno jak si psal.. Ale osobně bych ho tam nechal a dal tam origo stresni okno, ale nevim ktere se tam davaly a určitě bude problem nejake sehnat.. Ale mozna to dopadne tak jak si psal...Vypadas že tomu rozumíš, proc se neprodavaji zadne 323i kupe na nahradni dily, to je to tak poptavene auto?? Chtel bych treba neco v kuse bez tp aby to byl zdroj nahradních dilu, ale nic sem nenaselFinky iS píše:Naprava je v celku v klidu,vyndat to stresni okno,zavarit mam tu diru,vyztuzit aby to nepraskalo,udelat kvalitni lak strechx s rostrikem do sloupku,mit hlavne venku okna,stejne budes menit stropnici,tak bys je vyndaval. Prace tak max 14dni,cena podle dilu,lak 3500,stropnice 1000,zavareni 1500,pokud si to udelas sam. Tak jen to,ale vyndavat okna je v pohodě az na ty mala bocni. Uz sem to delal nekolikrat.
Pak to bude fakt nadherne auto a cenene originalnim stavem.
Tak jak ti napsali kluci - umyt, nalestit, vypucovat co jde. Pokusit se ozivit a jezdit, pak se uvidi, co vsechno je potreba.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
no tak až takovej antitalent nejsem, na svem vw si vse delam sam tak neco umim
... jen na bmw sem nikdy nic nedelal a tim padem se ptam na vse, než se do neceho pustim, auto se vytahne a bude mýt a leštit až nekdy na jaře, ted na to neni cas ani pocasí...Myslel sem, že zatim seženu dily na výměnu a až prijde lepší pocasí (jaro leto) tak by se to udelalo vse naraz, abych pak nemel problemy s dilama.. Tak asi takto...Vim že se ptam na každou p*čovinu ale nikdy sem bmw nemel a je to uplne jine auto než mam (G IV)... Toto auto chci mit proste v origo stavu, to znamena i to okno řešit, hlavně to okno nebot jinak vse by tam melo být origo...

Re: .
jj vim, že ma pravdu... To sem právě nevedel že je to stejne vsechny karoserie... Tim padem by nebyl problem se scháněnim dilupablo.e36 píše:presne jak píše kolega nademnou...
prvne zprovozni a pozjistuj závady pote muzes vyhledavat urcité dily na výmenu... totožné jsou dily s coupe,sedan,tour,cabrio....stresni okno bych neresil pokud těsní....

Tak ja te zasvetim do veteranu,jen nevim uplne vse.
Jsou dva druhy veteranske testace.
1. Testace,kde se sesouhlasi vozidlo dle vinu,vybavy a stavu s datakartou. Vydase veteransky prukaz historickeho vozidla,zustanou ti bile RZ,platis 1/8 povinneho a s autem normalne jezdis bez omezeni. Kazde 2roky Stk a me.
2.Testace,kde se sesouhlasi vozidlo s datakartou,provede se uplna technicka prohlidka,zda vse je v poradku,funkcni. I vozidla,ktera nemaji vekkej technicak a RZ,je potreba dolozit nabiti veci. Pote platis 1/8povineho,mas zelena cisla,nemel bys jezdit s historikem dene v provozu,pouze akce. Takze se daj dat na vet.znacky i auta treba s pravostranym rizenim,ktere nelze prihlasit. S stk a me si nejsem jist,ale mel by to delat tkrajsky testacni komisar-nevim jiste!
Veteran neplati Eko dan a bude moct do zelenych zon mest. Pokud se budem opicit po DE.
Treba v Madarsku mohou vozidla s vet.rz najet pouze 2500km rocne,maji knihy jizd.
Jen takova perlicka,tak si toho vazme,ze je knihy jizd zrusily. Ale zmeny se deji porad.
SNAD SEM TO TROCHU OSVETLIL.
Jsou dva druhy veteranske testace.
1. Testace,kde se sesouhlasi vozidlo dle vinu,vybavy a stavu s datakartou. Vydase veteransky prukaz historickeho vozidla,zustanou ti bile RZ,platis 1/8 povinneho a s autem normalne jezdis bez omezeni. Kazde 2roky Stk a me.
2.Testace,kde se sesouhlasi vozidlo s datakartou,provede se uplna technicka prohlidka,zda vse je v poradku,funkcni. I vozidla,ktera nemaji vekkej technicak a RZ,je potreba dolozit nabiti veci. Pote platis 1/8povineho,mas zelena cisla,nemel bys jezdit s historikem dene v provozu,pouze akce. Takze se daj dat na vet.znacky i auta treba s pravostranym rizenim,ktere nelze prihlasit. S stk a me si nejsem jist,ale mel by to delat tkrajsky testacni komisar-nevim jiste!
Veteran neplati Eko dan a bude moct do zelenych zon mest. Pokud se budem opicit po DE.
Treba v Madarsku mohou vozidla s vet.rz najet pouze 2500km rocne,maji knihy jizd.
Jen takova perlicka,tak si toho vazme,ze je knihy jizd zrusily. Ale zmeny se deji porad.
SNAD SEM TO TROCHU OSVETLIL.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
Nevím co se tu řeší,píšeš že si na svém vw děláš vše sám tak se toho neboj a šup šup.Co ti brání vzít kybl s vodou,spláchnout to a oživit to?Zas taková kosa venku není.První bych vyčistil zběžně svíčky,dolil čerstvej benzín,dal novej vzduchovej filtr,nechal vytéct starej olej,nalil nějakej levnej z důvodu výplachu,navrkl to nechal prohřát vyměnil za kvalitní omrkl brzdy a jel to projet někde za humna a uvidíš co a jak,takhle se můžeš pouze domnívat co tomu je a není a co by to asi tak mohlo potřebovat.Vůbec se toho neboj E30 je auto jako každý jiný,hodně dílů koupíš za solidní ceny v replice.Na jaře bych udělal klasiku,klempířinu pokud je třeba,nový čepy a siláče,brzdy,"proklepl bych motor-rozvody,těsnění,novou chladicí kapalinu atd,...Vždyť to bude to samý jako u VW 

ja bych na to vlitnul hned, ale mam mensí problem, garaž je v mirnem kopečku, vystrket to neni problem,ale zpatky bych to tam už nenastrkal, určitě to váží kolem 2 tun a to bych asi nedal
... a umejvat ve stodole se mi to nechce, je tam malo mista... dale musim sehnat baterku, kolik Ah tam mam dat ??? to bude chtit asi tak 90- 100 Ah ?? Nedavno sem kupoval do sveho giv 63 Ah a to je jen 1.4 16V ... Toto bude potřeba asi vice.. Benzin ani nevim jak na tom je, nejradsi bych ho vypustil a dal nový... Ven to vzit nemužu, nema to cisla a nahoda je blbec, stat se muže cokoli, tak to mužu projet akorat na dvoře a po polnich cestach

Váží to asi tak 1100 kg.ulicek píše:....určitě to váží kolem 2 tun ...
.. kolik Ah tam mam dat ??? to bude chtit asi tak 90- 100 Ah ?...
Baterka stačí od 55 Ah výš.
Doporučuju začít hledat informace, kterých je tu dost - stáhni si manuály, odkazy ve FAQ.
A prohlídni si on-line katalog, viz např. zde:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... m/battery/
Nebudeš muset zbytečně pokládat dotazy, na který už tu odpovědi dávno jsou.
.
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Ještě dotaz...ty bílé tečky v interiéru je asi plíseň co? 

BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...

Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi