Ne jeden a samozrejme ne v mym aute, ale v aute jako vseobecne (tu vetu je mozne pochopit vice zpusoby, coz jsem si pri psani neuvedomil). Nerad bych to tady propiral.KuaJa píše:Coze, tobe nekdo umrel v aute???![]()
Stejne tak jak par lidi, ktere treba jen znam, zabili... Jednoho takovyho mam v rodine, jednoho znas mozna i ty - vybavujes si, jak v Tabore mladej kluk srazil dva duchodce a byl u toho i vrtulnik? Pani umrela a pan prezil... Stalo se letos v lednu... No tak ten ridic je kluk my kamaradky.
V tom s tebou naprosto souhlasim, ale je tu par faktoru, ktery mne osobne trochu vadej. Ja nerikam, ze jsem nejlepsi ridic na svete. To bezesporu nejsem. Samozrejme se (snad) budu zlepsovat... To vsechno ano... Na co jsem reagoval hned od zacatku je to, ze silny auto nepatri do rukou hovadku-bestii, ktera ten vykon nebude pouzivat s rozumem a citem. A tohle samozrejme s vekem uzce souvisi, ale nelibi se mi hazet vsechny mlady do jednoho pytle.KuaJa píše:Tohle je podle me trochu nediferencovana debata - auto muze ridit podle myho nazoru i 9-tilety dite, technicky perfektni ridic muze byt 17-tiletej na okruhu, nejlepsi ridic, jaky muze byt kazdy jednotlive se vsim vsudy je podle me clovek ve veku, kdy jezdi dlouho a jeste nema nejake problemy, ktere zapricini vek - tj. zhorseny zrak,spatna reakcni doba ap.
Stejne tak bych mohl nadavat na ridice z povolani, kteri na silnici uz div neusinaji, jezdi jak prasata, protoze na ne zamestnavatele tlaci, atd. - ovsem to nepatri samozrejme do tehle debaty.
Ja vim, proc to probirame. Je to zajimavy tema, proc si o tom nepopovidat?KuaJa píše:Nevim, proc to takhle porad probirame - kdyz je nekomu 20let, tak z nej proste bude cim dal tim lepsi ridic a ma ted mnohem vetsi pravdepodobnost, ze to rozstipe, nez jini, kteri uz jezdi dyl a jsou lepsi ridici.
Promenna X je hezka vec, ale tech faktoru tam jsou fakt megatuny, napriklad misto nehody. Nejvic nehod se stava doma. Proc? No jednak je to unava, jednak to je podceneni treba rychlosti ve znamym prostredi...KuaJa píše:Do tehle rovnice (spis nerovnice) je treba zakompnovat promenou X, ktera znaci, jestli je nekdo pako, ktery nema k rizeni bunky a nikdy se ridit nenauci
Na 200 koni pod kapotou si musi clovek treba pul roku zvykat, nez zacne byt ve stadiu, ze ho to auto uz nemuze prekvapit - i kdyz to samo bude zaviset na tom, kolik najizdi ap.
Na 200 koni si clovek musi zvykat, to je jasny, ja jsem sice s 220konovym autem najezdil asi 10 tisic kilometru (z toho asi 800 po Svedsku) a rozhodne nemuzu rict, ze by me to auto nebylo schopny nikdy prekvapit. Na druhou stranu to, o cem jsem tu taky mluvil, byla snaha jezdit tak, aby nejaky takovyhle prekvapko proste nenastalo
