poslednú dobu sa pohrávam s myšlienkou čo s mojou E30. Je to moja srdcovka, mám to auto fakt rád aj keď mi občas zdvihne tlak. Je to 318i coupe 91´ v Granitsilber metalic, krásny, skoro 100% tný originál bez vonkajšej hrdze (
 ), so zachovalým interiérom s nedotrhanými sedačkami a nálepkou na čelnom skle ktorá upozorňuje na nutnosť nedávať kickdowny počas prvých 2500 km
 ), so zachovalým interiérom s nedotrhanými sedačkami a nálepkou na čelnom skle ktorá upozorňuje na nutnosť nedávať kickdowny počas prvých 2500 km  
Je to už nejaký čas čo som bol z toho auta úplne mimo, všetko bolo super, všetko mi stačilo. Poslednú dobu rozmýšľam či sa posunúť niekde ďalej alebo nechať auto ako absolútny originál.
Pohrávam sa s myšlienkou buď zástavby silnejšieho motora alebo GO súčasnej M40ky prípadne s kamošom sa pohrať so zvodmi, urobiť ladený výfuk, je tam kopu miesta, nápadov mám mnoho. Sám neviem či robím dobre, či to stojí za to jebnúť tam niečo iné a zabiť originalitu auta, na druhej strane sa mi ponúka zážitok zo silnejšieho motora, lepší prejav, ťah, proste väčšia "Freude am Fahren". To už pri M40 zomňa vyprchalo a lepší pôžitok mám keď motor vôbec nepočujem (nie, nie kvôli hydroštelom
 ) a idem si na pol plynu s dobrou hudbou. Je mi aj ľúto vyhodiť starý motor lebo je na svoj vej ok, štartuje na brnk studený teplý, neprehrieva sa a volnobeh drží tak pevne ako kurva vtáka.
 ) a idem si na pol plynu s dobrou hudbou. Je mi aj ľúto vyhodiť starý motor lebo je na svoj vej ok, štartuje na brnk studený teplý, neprehrieva sa a volnobeh drží tak pevne ako kurva vtáka. Stále ma ale niečo nahlodáva dať do toho kone s ktorými má človek úsmev na tvári. Uvah bolo mnoho, M52B28, M30B35, M62B44 by bol dream...má to aj kopu negatív, sám nie som na to úplne zručný, teda by som si to dal niekde robiť, na hovno je legislatíva...neviem, mám toho plnú hlavu ale napriek všetkému mám chuť do toho ísť
Nejaké názory?




 
   ). Já mám taky M40 a spíš mě ten motor sere, než aby podtrhoval radost z celého auta. Pak sednu do E36 (kterou nesnáším) composta s M44 a mám až úsměv na tváři, jak mě ten motor oproti cabru baví. Logický krok by byl iSo do cabra, ale já jsem zase zastánce cesty originálu, takže tam nechám M40, ale plány jsou ji poladit mírně. Ale všeobecně dokud to jsou úpravy, které nezasahují do kastle a dají se kdykoliv vrátit bez problému do původního stavu, tak je to v pohodě. Za M50 sice sklidíš od pár lidí hejt, ale to bude tak jediné na úkor originality. Každý máme tu svojí cestu a o to je ta scéna pestřejší
 ). Já mám taky M40 a spíš mě ten motor sere, než aby podtrhoval radost z celého auta. Pak sednu do E36 (kterou nesnáším) composta s M44 a mám až úsměv na tváři, jak mě ten motor oproti cabru baví. Logický krok by byl iSo do cabra, ale já jsem zase zastánce cesty originálu, takže tam nechám M40, ale plány jsou ji poladit mírně. Ale všeobecně dokud to jsou úpravy, které nezasahují do kastle a dají se kdykoliv vrátit bez problému do původního stavu, tak je to v pohodě. Za M50 sice sklidíš od pár lidí hejt, ale to bude tak jediné na úkor originality. Každý máme tu svojí cestu a o to je ta scéna pestřejší 

 
  
 
 



