A kdo mel a vylagroval...jako ja
otevrena 2,7
otevrena 2,7
Maly pruzkum... kdo ma a motor stale v pohode? Pripadne v jake konfiguraci....
A kdo mel a vylagroval...jako ja
Kde asi byla chyba? Pripadne jak to napravit....
A kdo mel a vylagroval...jako ja
Naposledy upravil(a) Macek dne 02. 11. 2004 07:30, celkem upraveno 1 x.
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: otevrena 2,7
Prasecka komprese a posunuty omezovac?Macek píše:...Kde asi byla chyba? Pripadne jak to napravit....
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Jak se to vezme, na dalnici jo, pac 200km/h (realnych z digi tacho) tam bylo hned a pak uz tam bylo jen prebytek otacek a vykonu- pac omezovac byl velmi blizko
. No a na blbnuti na mensich silnicich a okreskach fakt zuzo. 
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- Mrca Martin
- Příspěvky: 126
- Registrován: 25. 02. 2003 20:13
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Já mam totálně otevřenou ETU, jak bez omezovače (maximum řadim v economěru na 20l
) tak jiná vačka, tak sání a místo výfuku dvě 55mm roury spojené pouze jedním sdruženým rezonátorem , ze začátku sem tam měl difer 4.10 to bylo fakt dost krátký protože jsem pálil gumy na 3 r. stupeň teď mam 3.64 a je to dle mého úsudku tak akorát (převodovka je 2.5i),
Hlavu jsem ještě nechal snížil na body opracování ( 0.75mm) – zatím musím říct že jsem najel jenom cca 2000km většinou po místních srazech a dvakrát dálku a motor zatím v pohodě. Před přestavbou měl namotáno podle budíku 250 000km. Necvaká, olej se neztrácí.
Přestavba ještě není dokončená, mam ještě nějaké věci v záloze a myslím že z něho vyždímu ještě víc než je teď.
PS: na místních vše srazech mě ještě nic nepředjelo
Hlavu jsem ještě nechal snížil na body opracování ( 0.75mm) – zatím musím říct že jsem najel jenom cca 2000km většinou po místních srazech a dvakrát dálku a motor zatím v pohodě. Před přestavbou měl namotáno podle budíku 250 000km. Necvaká, olej se neztrácí.
Přestavba ještě není dokončená, mam ještě nějaké věci v záloze a myslím že z něho vyždímu ještě víc než je teď.
PS: na místních vše srazech mě ještě nic nepředjelo
EASY RIDER - Forever e30 - první v r. 1999
Re: otevrena 2,7
kdyz to udelas peclive ze zdravych dilu, nemel by v tom bejt problem.Macek píše:Maly pruzkum... kdo ma a motor stale v pohode? Pripadne v jake konfiguraci....
A kdo mel a vylagroval...jako jaKde asi byla chyba? Pripadne jak to napravit....
Re: otevrena 2,7
no nevim...muj motor krome tesneni (z duvodu shit znacky jeste prej porad drzi)...Macek píše:Maly pruzkum... kdo ma a motor stale v pohode? Pripadne v jake konfiguraci....
A kdo mel a vylagroval...jako jaKde asi byla chyba? Pripadne jak to napravit....

Takže já: blok 2,7+hlava 2,0i+parohy 2,5i. Hlava po 20.000km odešla - voda v oleji. Podle mý teorie to bylo tím, že jsem to moc podtáčel. Po městě otáčky nešly nad 2tis - jezdil jsem na spotřebu a furt jsem tomu dupal už od volnoběhu a ta hlava to nevydržela. Teď tam mám jinou hlavu 2,0i, má najeto zatím cca 20.000km a drží. Nepodtáčím, nešlapu tomu když je to studený. Motor po nastartování zaklepe (ložiska na klice) - cca 2 sekundy a jak se natlakuje olej, tak už neklepe. Tohle jsem slyšel na každý etě, která měla přes 200.000km. Spotřeba oleje (15W) cca 1l/3tis km.
dovoluju si upozornit ze plnej tlak oleje bys mel mit az od 2000 RPM a u staryho srace jeste pozdec pokud si tedy jezdil pod 2000 a motor si zatezoval, pruskou akceleraci nebo pri jizde do kopce tak bych se ani nedivil dybys mel tu kliku naclou vic nez malo.Rotten píše:Takže já: blok 2,7+hlava 2,0i+parohy 2,5i. Hlava po 20.000km odešla - voda v oleji. Podle mý teorie to bylo tím, že jsem to moc podtáčel. Po městě otáčky nešly nad 2tis - jezdil jsem na spotřebu a furt jsem tomu dupal už od volnoběhu a ta hlava to nevydržela. Teď tam mám jinou hlavu 2,0i, má najeto zatím cca 20.000km a drží. Nepodtáčím, nešlapu tomu když je to studený. Motor po nastartování zaklepe (ložiska na klice) - cca 2 sekundy a jak se natlakuje olej, tak už neklepe. Tohle jsem slyšel na každý etě, která měla přes 200.000km. Spotřeba oleje (15W) cca 1l/3tis km.
Tak ja jsem mel z kraje hlavu, sani, parohy z 2.5, po par stovkach km jsem zjistil, ze jde voda do oleje, tak jsem tam hodil hlavu co byla origo s eta blokem, jen s vackou z 2litra, potreboval jsem jezdit....
Rozdil byl dost markantni, s etackou hlavou se to vubec netocilo...
Motor mel najeto kolem 80.000km a rozhodne jsem ho nepodtacel
Mno, pristi motor jedine s merakem tlaku oleje...
Rozdil byl dost markantni, s etackou hlavou se to vubec netocilo...
Motor mel najeto kolem 80.000km a rozhodne jsem ho nepodtacel
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- Mrca Martin
- Příspěvky: 126
- Registrován: 25. 02. 2003 20:13
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem narazil ne jeden inzerat: BMW 325E coupe, r. v. 86, super motor, úpravy motoru, přes 200 koní, čip tuning, sport. tlumiče, samosvor, Al kola, krátké řazení, velmi rychlý, jen přetěsnit hlavu, nemám na to čas, jen vážní a seriozní zájemci, cena 30.000 Kč, dohoda
By me zajimalo, jestli je to opravdu pretesnit hlavu nebo je tam naznak problemu a majitel uz ma motoru pokrk

By me zajimalo, jestli je to opravdu pretesnit hlavu nebo je tam naznak problemu a majitel uz ma motoru pokrk
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
BMW 325E coupe, r. v. 86, super motor, úpravy motoru, přes 200 koní, čip tuning, sport. tlumiče, samosvor, Al kola, krátké řazení, velmi rychlý, jen přetěsnit hlavu, nemám na to čas, jen vážní a seriozní zájemci, cena 30.000 Kč, dohoda.
Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 12.11.2004
neni to neco podobnyho?
Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 12.11.2004
neni to neco podobnyho?
----------------------:)
