M60B40 vs. M60B30 rozdíly
M60B40 vs. M60B30 rozdíly
Mohl by mi někdo zkušený popsat jak poznám v autě B40 od B30? Motor je zastavěný v autě.
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz
když už t někdo zastavoval určitě to prohodil i s jedntkou., Na jednoce najdeš VIN podle kterého dohledáš co je to zač 

TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Nee, dvojradej retez maji M60, jednoradej maji M62. 4.0 od 3.0 se rozeznava opravdu blbe, protoze na pohled jsou takrka identicky, znaceni na bloku je vepredu pod skrtici klapkou, takze bez sundani klapky je necitelny.sys325i píše:4,0 ma dvojradovu retaz........... uvidis ju cez nalevne veko
Tohle by melo pomoct:
All M60 and M62 blocks have casting numbers on the right side, directly alongside the 3rd cylinder, slightly above the coolant drain bolt.
These are the casting numbers to look for :
Nikasil M60B30 1 725 970 or 1 741 212
Nikasil M60B40 1 725 963 or 1 742 998
Alusil M60B30 1 745 871
Alusil M60B40 1 745 872
Jestli to tak opravdu je, netusim, je to jen info z netu.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

To svědčí akorát o tom, že je to M60 (M62 má jednořadé), ale v tomto není rozdíl mezi 3l a 4l.
Ještě snad hlavy pod sáním mají nápis 3.0 nebo 4.0, ale teď si z hlavy nevybavuji přesnou lokaci. Nicméně typ motoru 408 S1 odpovídá 4litru, tak tomu můžeš na 90% věřit, jen jsem to napsal, že pokud máš pochybnosti, není to úplně neprůstřelné, víme jak to chodí...
Čistě teoreticky, zdvih 3litru je 67,6 mm a 4litru 80mm, to už je rozdíl, který si dírou pro svíčku šuplérou vyzkoušíš
Ještě snad hlavy pod sáním mají nápis 3.0 nebo 4.0, ale teď si z hlavy nevybavuji přesnou lokaci. Nicméně typ motoru 408 S1 odpovídá 4litru, tak tomu můžeš na 90% věřit, jen jsem to napsal, že pokud máš pochybnosti, není to úplně neprůstřelné, víme jak to chodí...
Čistě teoreticky, zdvih 3litru je 67,6 mm a 4litru 80mm, to už je rozdíl, který si dírou pro svíčku šuplérou vyzkoušíš

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
[quote="WilD"]To svědčí akorát o tom, že je to M60 (M62 má jednořadé), ale v tomto není rozdíl mezi 3l a 4l.
Ještě snad hlavy pod sáním mají nápis 3.0 nebo 4.0, ale teď si z hlavy nevybavuji přesnou lokaci. Nicméně typ motoru 408 S1 odpovídá 4litru, tak tomu můžeš na 90% věřit, jen jsem to napsal, že pokud máš pochybnosti, není to úplně neprůstřelné, víme jak to chodí...
Čistě teoreticky, zdvih 3litru je 67,6 mm a 4litru 80mm, to už je rozdíl, který si dírou pro svíčku šuplérou vyzkoušíš
[/quote]
Tak jede to ukrutně
uvidíme příští rok na brzdě .
Ještě snad hlavy pod sáním mají nápis 3.0 nebo 4.0, ale teď si z hlavy nevybavuji přesnou lokaci. Nicméně typ motoru 408 S1 odpovídá 4litru, tak tomu můžeš na 90% věřit, jen jsem to napsal, že pokud máš pochybnosti, není to úplně neprůstřelné, víme jak to chodí...
Čistě teoreticky, zdvih 3litru je 67,6 mm a 4litru 80mm, to už je rozdíl, který si dírou pro svíčku šuplérou vyzkoušíš

Tak jede to ukrutně

e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz