Kastle M3 E30.
A proč by měly bejt plechy levnější???? Já mám M-Technik plast a cena těch plastů je lehce astronomická, M3 je vzácnost, sběratelskej kousek takže kastle bude na stejný cenový úrovni jako ostatní díly prostě proto že je to právě M3To Mao: Právě proto, že na M3 je všechno drahý jako prase, tak řeším jenom tu kastli, plechy budou přece jenom levnější, než zbytek.

member of zewl crew
Mimochodem jsem sem nedávno dával odkaz na www.ebay.de kde zrovna byla nekompletní M3 na prodej, ale podle fotky se toho moc poznat nedalo.
Tady jsem to našel:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 33935&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 33935&rd=1
A nebylo by jednosušší oplastit normální boudu??
Neni to zas taková prda
http://www.mcracingsa.com/BMWE30.htm
Neni to zas taková prda
http://www.mcracingsa.com/BMWE30.htm

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

Presne tak, ale dnes uz lidem nestaci dat si na obycejnou kastli emblem MMao píše:Navíc to co dělá M3 je kombinace podvozku a motoru, zabalená do týhle kastle, takže když do toho nacpeš iSo tak to podle mě bude bastl za nesmyslný peníze, raději vemte normální kastli a udělejte z toho leštěnku, nebo tomu zvedněte výkon ale nehrajte si na M3



- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Možná,že to bastlení je.Jenže dát 200 litrů za M3,aby se mi za 3 měsíce třeba přetrhla klika-což tu taky proběhlo a ten člověk nebyl sám se mi prostě nechce.Leštěnky jsem náký měl,ale M3 kastle je BOMBA.
Tak jsem si myslel jí třeba za padesát sehnat s lehlým motorem a třeba i bouranou a dát do toho co mi vyhovuje a nesere se+leštěnka
Hlavně by se stím dalo i normálně jezdit a na jen ve svátek a klepat se kdy se co vysere.
Tak jsem si myslel jí třeba za padesát sehnat s lehlým motorem a třeba i bouranou a dát do toho co mi vyhovuje a nesere se+leštěnka
Hlavně by se stím dalo i normálně jezdit a na jen ve svátek a klepat se kdy se co vysere.
Přesně s tebou souhlasím Tome. Na to abych si pořídil M3 a mohl jí provozovat nemám a vsadím se, že 99.9% lidí z tohohle fóra taky ne. Nevím, co by to mělo být za tuzing, tuzing by byl, plácat na normální kastli plasty a napodobovat M3. A že bude v kastli M3 motor z ISa, a co má bejt. To by tuzing byl i implantování 5.0 V12 nebo něčeho jinýho do kastle E30. Některý názory tady na fóru mě fakt udivujou. M3 sice dělá podvozek a motor, ale když srovnáte ISo podovozek a M3, tak jedinej rozdíl je 5 děr na šrouby kol, hliníkový ramena a pár jinejch silentbloků. A hlava u ISa vychází z konstrukce M3. A co třeba taková Alpina B6S, to je taky tuzing, protože tam není originální motor z M3? Kastle M3 je fakt nádherná. M3 by byl můj sen, ale s ní bych nemohl normálně každej den jezdit. Na to je to moc velkej skvost, abych ho takhle kurvil. A kdyb se zvlášť na motoru něco vysralo, tak bych jí mohl postavit na špalky a konec, protože ty částky by byli fakt astronomický. Oproti tomu, když naboříš kastli, tak jí nějakej šikovnej autoklempíř za pomocí plechu a svářečky v pohodě opraví.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

ale abych se i vyjádřil k tématu : nevím proč by mi mělo vadit, že někdo bude mít M 3 karoserii a v tom obyč. (ne M 3) motor...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem letos potkal jednu M3 E30, nádhera na sjezdu z dálnice /Když jedete z letiště Ruzyň a sjíždíte na Baranďák, tak je ostrá pravá a dlouhá levá na most přes dálníci/ tak v týhle zatáčce, jsem se rozhodl, že ho dojedu, tak jsem naložil, cpu to, co se dá, auto už ztrácelo adhezi a začlo se kroutit, frajer s M kem si toho všiml a začal v tý zatáčce kličkovat, jakoby rozehříval gumy 
Vůbec ze mne neudělal hovínko:-)

Vůbec ze mne neudělal hovínko:-)
Doufam ze to neni ztvych ust,to "AUTO JE PO SMRTI"Max-Max píše:Tak som patral a nevypatral, ale dostal som info, ze auto je po smrti a uz ho neposkladaju uz ani v Mnichove
E30,pokud je budou mit lidi jako je vetsina z nas,co jsme tady,bude jezdit na nasich i svetovych silnicich jeste KUREVSKY DLOUHO!
Dyt je to,alespon dle meho nazoru nejpovedenejsi BMW vsech DOB,co kdy vyjelo z fabriky,no ne snad?
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ta definicia vysla z ust mojho kamosa - autoklampiara, ktory sa v tom myslim dost vyzna. Takze auto uz nie je auto, len kopa cudne ohnuteho plechu.Fru Fru píše:Doufam ze to neni ztvych ust,to "AUTO JE PO SMRTI"Max-Max píše:Tak som patral a nevypatral, ale dostal som info, ze auto je po smrti a uz ho neposkladaju uz ani v Mnichove
E30,pokud je budou mit lidi jako je vetsina z nas,co jsme tady,bude jezdit na nasich i svetovych silnicich jeste KUREVSKY DLOUHO!
Dyt je to,alespon dle meho nazoru nejpovedenejsi BMW vsech DOB,co kdy vyjelo z fabriky,no ne snad?
A k tomu ostatnemu: ano, e30 je krasny VETERAN, rad by som ho mal este dlho v dobrom stave, ale raz tak ci tak zhniju vsetky a stale je to len auto, pre mna su dolezitejsi ludia, auto je az po tom.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
No,mas pravdu a nechci si tu sam chvalit sve auto ale ja mam rv.1986,jsem druhy majitel,mam k tomu veskerou dokumentaci(serv.knizku,manualy ap.),nikdy to nebylo bourane a at se propadnu-nenajdes na tom jedinou bublinku od rezi.A to tam nebyli i pred celolakem a ten jsem delal protoze se mi nelibila puvodni barva.Jinak plechrina a vse na kastli je puvodniMax-Max píše:ta definicia vysla z ust mojho kamosa - autoklampiara, ktory sa v tom myslim dost vyzna. Takze auto uz nie je auto, len kopa cudne ohnuteho plechu.Fru Fru píše:Doufam ze to neni ztvych ust,to "AUTO JE PO SMRTI"Max-Max píše:Tak som patral a nevypatral, ale dostal som info, ze auto je po smrti a uz ho neposkladaju uz ani v Mnichove
E30,pokud je budou mit lidi jako je vetsina z nas,co jsme tady,bude jezdit na nasich i svetovych silnicich jeste KUREVSKY DLOUHO!
Dyt je to,alespon dle meho nazoru nejpovedenejsi BMW vsech DOB,co kdy vyjelo z fabriky,no ne snad?
A k tomu ostatnemu: ano, e30 je krasny VETERAN, rad by som ho mal este dlho v dobrom stave, ale raz tak ci tak zhniju vsetky a stale je to len auto, pre mna su dolezitejsi ludia, auto je az po tom.

to by koukal ten clovek,jak vypada-jak bylo receno "hromada zrezleho plechu"

"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447