M10 turbo vs M20B27

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.

Jaká přestavěná verze E30 je nejcennější ?

M10B18 turbo
6
19%
M20B27 ostrá verze
19
59%
jiná verze pište jaká
7
22%
 
Celkem hlasů: 32

Uživatelský avatar
Vajpr
Příspěvky: 566
Registrován: 02. 12. 2008 16:14
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajpr » 31. 03. 2013 11:13

MattyX píše:..., je to mrdka a hotovo :lol:
Ámen :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 31. 03. 2013 12:01

MattyX píše:tak emko je zase trochu jinde, uz jen proto ze, ma stejnej vykon jako M20 od alpiny trebas... to je docela logický, ale To Is nikdy mit nebude (ehm možná se tomu zdárně přiblíži chamuráč :) )

Klasická debata isařu proti světu, je to mrdka a hotovo :lol:
Ale tady se neřeší výkon Is vs.M20 v e30 ale vyvážení podvozku s daným motorem´a nehraje tu roli jen těch 15kg.Já když sedl z Is do M20B25 a jel poprvé úsek který jsem jezdíval Isem 4roky tak jsem já nevím jak bych to nazval,"se lekl" co to je za "kačenu" na předek,covalo se to krapet jinak a kdo to necítí tak je podle mě po těžké mrtvici celýho těla :wink: Tím samozřejmě nehaním M20,sám si ji do auta láduju,ale Is nebyl vůbec v E30 špatná volba
Obrázek

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 31. 03. 2013 20:22

no tím padem mám už skoro neovladatelný auto, protože mám na předku o 3kg víc díky plastovým emtechnikům :) Co pak ti s těma 325mm kotoučema na přední nápravě který jsou těžký jako kráva... Jelikož v dnešní době ani jedno ze zmíněných nemá věci v seriovým stavu, někdy natož provozu schopných tak spíše jsem původně narážel na to, že pokud tu je někdo kdo se s tím autem sveze a pak řekne a dokáže je porovnat stylem- hm na řidičove straně by to chtělo tvrdší pružinu ve předu, strašně se to sune ven a o chlup a v zadu poštelovat odskok tlumiče kvůli baterce - strašně ju tam citím, tak sorry :) jel jsem s obojím a že bych citíl nějakej výrazně lepší handling... fakt ne ;) Tím nechci říci, že je to vysloveně špatná volba, někomu pocit lehčího motoru asi dává dvacet koní navíc a někomu zvuk šestiválce :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 31. 03. 2013 20:31

Tak ja tu vahu vepredu taky nikdy nijak nepocitil, ale jinak nevim co resite, jasne ze is, je to mala M3 8)

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 31. 03. 2013 20:50

M20=kus srotu.Amen a hotovo :-)
M42=super moderni raketa. :-)

Podzimni Most sme souperili s Puem,on M20b25 a ja M42,oba dva lidi na auto a bezvadne svezeni.Obe auta vyrovnana.Ja mel zimaky,on letni kumha.Ja podvozek TA-Technik a on BC racing.

Dulezite je jak kdo, se s autem zžije.Me iso vyhovuje,jezdim s nim kazdodenne do prace.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 31. 03. 2013 21:37

MattyX píše:no tím padem mám už skoro neovladatelný auto, protože mám na předku o 3kg víc díky plastovým emtechnikům :) Co pak ti s těma 325mm kotoučema na přední nápravě který jsou těžký jako kráva... Jelikož v dnešní době ani jedno ze zmíněných nemá věci v seriovým stavu, někdy natož provozu schopných tak spíše jsem původně narážel na to, že pokud tu je někdo kdo se s tím autem sveze a pak řekne a dokáže je porovnat stylem- hm na řidičove straně by to chtělo tvrdší pružinu ve předu, strašně se to sune ven a o chlup a v zadu poštelovat odskok tlumiče kvůli baterce - strašně ju tam citím, tak sorry :) jel jsem s obojím a že bych citíl nějakej výrazně lepší handling... fakt ne ;) Tím nechci říci, že je to vysloveně špatná volba, někomu pocit lehčího motoru asi dává dvacet koní navíc a někomu zvuk šestiválce :)
Nebuď tak chytlavej :lol: Prostě tam malej rozdíl je než si zvykneš a basta :lol: :wink:
Obrázek

bleha
Příspěvky: 195
Registrován: 21. 11. 2006 17:04
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od bleha » 31. 03. 2013 22:20

Já se teda pod dvorise podepisu :P sice už to nějakej pátek bude co sem ať už IS nebo 2.5 měl ale na to že iso nemělo ani servo tak se mi zdálo těžky max tak při parkovani 8) možná to byl teda jen pocit s is orig podvozkem a na 2.5 byl bilstein s h&r... Obě byli coupé,zhruba stejná výbava obě spery ikdyz s jiným poměrem ...ale jaktoze teda ta mrtka :oops: :twisted: o o 40 koní chudší jede do 3.st stejně))

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 01. 04. 2013 09:57

to je cerna magie.. ze by ten diferak? dej na nevyhonenou 2,5 4.10 dif a nepojedou stejne
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 01. 04. 2013 19:19

A co malej dif 4.10 vydrzi? Hovno. Jak bude R6 porad v otackach s tim difem,tak sice pojede ale bude zrat? Kde je pointa? Nikde.

Nebo,dam na iso 4.45 a na jednicku poleze i po stene.

Bavime se o serii. Ne kdo,co nebo kolik nacpal do trici at uz s motorem M20 nebo M42.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 01. 04. 2013 20:40

no jo no jo.. :twisted: holt kazdej mame jinyho boha 8)
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Lubooos
Příspěvky: 225
Registrován: 15. 03. 2009 20:06
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Lubooos » 01. 04. 2013 20:47

Ja si zas myslim nez cpat hory penez do uprav vacky atd... aby se ta M20 nejak rohejbala, je nejlepsi nani dat turbo. Bratr to udelal a myslim si ze ani ta m50 na ni zadaleka nema.
Jako M42 je peknej motor a jezdi hezky ale m20 je proste zvuk jak ma bejt.

MTR
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 09. 2012 05:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MTR » 02. 04. 2013 07:08

Lubooos píše:Ja si zas myslim nez cpat hory penez do uprav vacky atd... aby se ta M20 nejak rohejbala, je nejlepsi nani dat turbo. Bratr to udelal a myslim si ze ani ta m50 na ni zadaleka nema.
Jako M42 je peknej motor a jezdi hezky ale m20 je proste zvuk jak ma bejt.
doporučím si přečíst puvodní dotaz ,je nesmysl přestavovat a turbit m20 když už má oturbenou m 10 .než m20 to radši m42 nebo nějakej novější 24v a foukat je ,zisk za stejnou práci bude uplně jinde.
hodnota oturbený m10 a oturbený m20 je dle mýho šulnul.

Lubooos
Příspěvky: 225
Registrován: 15. 03. 2009 20:06
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Lubooos » 02. 04. 2013 11:14

Me je to celkem sumak. Ja jen rek ze M20 je lepsi naturbit nez uni zvetsovat objem a zmena vykonu nebute znat tak markantni. Ale samozrejme je to kazdyho vec a ja si zas myslim ze M20 vydrzi vyc nez kde jaka M50.

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 02. 04. 2013 12:48

Lubooos píše:Me je to celkem sumak. Ja jen rek ze M20 je lepsi naturbit nez uni zvetsovat objem a zmena vykonu nebute znat tak markantni. Ale samozrejme je to kazdyho vec a ja si zas myslim ze M20 vydrzi vyc nez kde jaka M50.
souhlasim oturbit stavajici motor, vse pasuje a funguje minimalni problemy, stejne uchyceni a stejna ovladatelnost atd.....

netvrdil bych ze M50 nevydrzi..... :lol:, ono to proc neco odchazi je zachazeni a zase jen zachazeni ....... seriovej motor vydrzi strasne, to clovek musi bejt megadebil aby to oddelal :twisted:
e36 329turbo, 1.5bar, 12s 0-400m, 8.5:1 JE Piston, Eagle H Rods, ARP, e85, samosvor 2,93, sachs performance+HDS57, Walbro 250lph, 800ccm inj.......

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 02. 04. 2013 21:33

Mirda píše: clovek musi bejt megadebil aby to oddelal :twisted:
velka pravda, kterou si malo lidi uvedomuje a u vetsiny jejich aut se uz nakej megadebil za volantem objevil.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Lubooos
Příspěvky: 225
Registrován: 15. 03. 2009 20:06
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Lubooos » 02. 04. 2013 21:48

To je jasny ze to oddela spis clovek co to oddelat chce. Ale ja spis myslel ze kdyz M20 tak je to rozhodne lepsi nez to predelavat mega upravama za statisice ktery stejnak nikam poradne nevedou a nebo dokoce tam davat M50 a snazit se zvetsit nejak vykon jeste. Jediny reseni je tam dat turbo, Kdyz to clovek zna a vy jak to ma udelat nevyjde to ani zdale na tolik jako upravovat atmosferu. A to mi proste nikdo nerozmluvi!
Ja mam M20ky rad je to takovej nenarocenej motor a tak nejak do E30 patri.

MTR
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 09. 2012 05:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MTR » 05. 04. 2013 09:03

Lubooos píše:Me je to celkem sumak. Ja jen rek ze M20 je lepsi naturbit nez uni zvetsovat objem a zmena vykonu nebute znat tak markantni. Ale samozrejme je to kazdyho vec a ja si zas myslim ze M20 vydrzi vyc nez kde jaka M50.
tak ještě jednou ... momentální stav je m 10turbo s turbínou která tam ted je je potenciál kolem 200k + (teoretický strop je někde u 270 což dávno nevydrží spojka atd.)
desták řeší hodnotu vozu tudíž zvažuje návrat ke 100x ohraný klasice = ostrá eta tzn cca 200k
nebo pak opuštění klasiky a další zvednutí výkonu.
je varianta skusit na m 10 fordáckou 16v hlavu (pracný, neprošlapaný) ne bo přestavbu na jiný motor (s moderní konstrukcí -4ventily na válec ,m20 je out :roll:) např iso ,případně nějakej 2,5 24v + turbo-tehdy se dá dostat někde ke 300k

Lubooos
Příspěvky: 225
Registrován: 15. 03. 2009 20:06
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Lubooos » 05. 04. 2013 16:44

Nj kazdej ma holt jinej nazor. Ja proste uznavam starej klasickej motor. Me proste 2,5 24V nevoni. A zas si nemyslim ze m20 je nejak out. Koukni se kolik jich jezdi. Tim to asi ukoncim .

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 05. 04. 2013 16:59

bude nejaka zaverecna veta ?

Treba ze nejlepsi je iso ? :D

Desťák
Příspěvky: 232
Registrován: 27. 06. 2011 13:16
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Desťák » 05. 04. 2013 17:09

Pů píše:bude nejaka zaverecna veta ?

Treba ze nejlepsi je iso ? :D
no právě to je cíl ankety a tématu zjistit co je nejlepší :D

Odpovědět