 stavim e30 je to m20b25 v kondicy , a chci trošičku nastvat koně
 stavim e30 je to m20b25 v kondicy , a chci trošičku nastvat koně  , mám možnost koupě motoru M20B23 ( rozdělovač) , tak me zajima jestli má aspon o trošičku ostrešjší vačku !!! než seriova m20b25
 , mám možnost koupě motoru M20B23 ( rozdělovač) , tak me zajima jestli má aspon o trošičku ostrešjší vačku !!! než seriova m20b25  , Díky za nazory borci
, Díky za nazory borci 
 stavim e30 je to m20b25 v kondicy , a chci trošičku nastvat koně
 stavim e30 je to m20b25 v kondicy , a chci trošičku nastvat koně  , mám možnost koupě motoru M20B23 ( rozdělovač) , tak me zajima jestli má aspon o trošičku ostrešjší vačku !!! než seriova m20b25
 , mám možnost koupě motoru M20B23 ( rozdělovač) , tak me zajima jestli má aspon o trošičku ostrešjší vačku !!! než seriova m20b25  , Díky za nazory borci
, Díky za nazory borci 
 vacku ostrou proč ne , ale kurwa vostrou
 vacku ostrou proč ne , ale kurwa vostrou   
   
   
  




Ten zdvih ventilu u B23 by měl být snad 9.2 mm... takže suma sumárum si nepomůžeš, co získáš delším otevřením, ztratíš kratším zdvihem ventilu.B25 cam
Duration: 256 deg
Lift: 10.1mm
LCA: 108 deg
Inlet Opens: ??' BTDC
Inlet Closes: ??' ATDC
Exhaust Opens: ??' BTDC
Exhaust Closes: ??' ATDC
B20/B23 cam
Duration: 264 deg
Lift: 6.58mm
LCA: 110 deg
Inlet Opens: 11' BTDC
Inlet Closes: 58' ATDC
Exhaust Opens: 62' BTDC
Exhaust Closes: 18' ATDC

