Motor doktor, Flush, proplach a podobné...
Motor doktor, Flush, proplach a podobné...
Ahojte. Uvažuju použít na M40 318i, 200 000km -trochu cvakající ne však stále- přísadu na proplach motoru.
Jmenuje se to Motor Doktor, Flush, nebo CRC 335125 (podle cisla v Elitu)
Jaké s tím kdo má zkušenosti?
Kupodivu mi to v servisech nedopouručovali a říkali, ať tam dám nějaký teflon, SLICK 50 či něco modrého z Auto Kelly. Tomu se dost divím.
Hodně lidí se bojí, že se uvolní karbon a poškodí to motor - ale nikdo tuhle špatnou zkušenost nemá (jen já vím o jednom případu - ale to byla stará Octavie, kdy někdo změnil olej z M6A na M6AD a byylo po motoru)
Psalo se o tom proplachu třeba před rokem tady: identifikace-hlucneho-hydraulickeho-zdv ... rt,15.html
Dík za odpověď.
Franta.
Jmenuje se to Motor Doktor, Flush, nebo CRC 335125 (podle cisla v Elitu)
Jaké s tím kdo má zkušenosti?
Kupodivu mi to v servisech nedopouručovali a říkali, ať tam dám nějaký teflon, SLICK 50 či něco modrého z Auto Kelly. Tomu se dost divím.
Hodně lidí se bojí, že se uvolní karbon a poškodí to motor - ale nikdo tuhle špatnou zkušenost nemá (jen já vím o jednom případu - ale to byla stará Octavie, kdy někdo změnil olej z M6A na M6AD a byylo po motoru)
Psalo se o tom proplachu třeba před rokem tady: identifikace-hlucneho-hydraulickeho-zdv ... rt,15.html
Dík za odpověď.
Franta.
Ještě že šíbrem můžu prostrčit komín!
Re: Motor doktor, Flush, proplach a podobné...
Žádnou přísadu do motoru nelej.Franta. píše:.....- přísadu na proplach motoru.
Jmenuje se to Motor Doktor, Flush, nebo CRC 335125 ...
...říkali, ať tam dám nějaký teflon, SLICK 50 či něco modrého z Auto Kelly. ....
Jsou to sráče, určené na kšeft.
.
Právě že se mi nechce dávat do nového oleje žádnou přísadu.
Ale ty vyplachovače Motor Doktor, Flush, nebo CRC 335125 se dávají těsně před výměnou do starýho oleje, aby se uvolnily nečistoty , nechá se to pár minut běžet na volnoběh a pak se to hned vypustí. Prostě se ze starého oleje udělá na chvíli proplachovací olej (ty se snad už dnes nepoužívají ani) .
A to mi smysl dává - ale chtěl bych znát pár lidí, kterým se to osvědčilo. Škoda ničit motor, kterej má zatím jem 200000km - ale trochu občas klepe.
Ale ty vyplachovače Motor Doktor, Flush, nebo CRC 335125 se dávají těsně před výměnou do starýho oleje, aby se uvolnily nečistoty , nechá se to pár minut běžet na volnoběh a pak se to hned vypustí. Prostě se ze starého oleje udělá na chvíli proplachovací olej (ty se snad už dnes nepoužívají ani) .
A to mi smysl dává - ale chtěl bych znát pár lidí, kterým se to osvědčilo. Škoda ničit motor, kterej má zatím jem 200000km - ale trochu občas klepe.
Ještě že šíbrem můžu prostrčit komín!
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Stačí místo drahého přípravku 1 dcl terpentýnu. Koupíš ho tam co prodávají barvy-laky. Voní po jehličí a funguje.
Naleješ před výměnou do oleje, necháš chvíli vrkat na volnoběh, pak odstát hodinku-dvě, znova opatrně ohřát a nakonec vypustit.
Naleješ před výměnou do oleje, necháš chvíli vrkat na volnoběh, pak odstát hodinku-dvě, znova opatrně ohřát a nakonec vypustit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
A vypustíš dokonale? Co asi udělá zbytek terpentýnu v motoru s novým olejem ?Francis píše:Stačí místo drahého přípravku 1 dcl terpentýnu. Koupíš ho tam co prodávají barvy-laky. Voní po jehličí a funguje.
Naleješ před výměnou do oleje, necháš chvíli vrkat na volnoběh, pak odstát hodinku-dvě, znova opatrně ohřát a nakonec vypustit.

ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
[/quote] A vypustíš dokonale? Co asi udělá zbytek terpentýnu v motoru s novým olejem ?
[/quote]
To ale nevypustíš dokonale ani starý olej, ani k tomu určenou čistící - proplachovací přísadu ( Motor Doktor, Flush motor nebo CRC 335125 aj.).
Třeba ta čistící přísada je na bázi terpentýnu

To ale nevypustíš dokonale ani starý olej, ani k tomu určenou čistící - proplachovací přísadu ( Motor Doktor, Flush motor nebo CRC 335125 aj.).
Třeba ta čistící přísada je na bázi terpentýnu

Naposledy upravil(a) Franta. dne 04. 07. 2012 18:53, celkem upraveno 1 x.
Ještě že šíbrem můžu prostrčit komín!
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
A vypustíš dokonale? Co asi udělá zbytek terpentýnu v motoru s novým olejem ?Franta. píše:.

To ale nevypustíš dokonale ani starý olej, ani k tomu určenou čistící - proplachovací přísadu ( Motor Doktor, Flush motor nebo CRC 335125 aj.).
Třeba ta čistící přísada je na bázi terpentýnu :lol .co dodat[/quote]
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
- honzabiker1
- člen E30.cz
- Příspěvky: 254
- Registrován: 08. 02. 2010 14:05
- Bydliště: Kladno
Pokud si ses jisty, ze to delaji hydrostely (neni spatna vacka, nebo vahadla) je nejjednodussi je vymenit, vsech 8 se da koupit za necele 2k a vymenit je prace max na 2h.. Ruzne cistici prostredky do oleje nadelaji vic skody, nez uzitku..
E30 320i Saloon 89' Diamantschwarz
E36 328i Coupe 95' Moreagrun
E36 328i Touring 95' Dunkelblau
E39 520i Touring 01' Cosmosschwarz
E36 328i Coupe 95' Moreagrun
E36 328i Touring 95' Dunkelblau
E39 520i Touring 01' Cosmosschwarz
Moje řeč rozebrat a vyměnit a navíc pochybuju že takovejhle nějakej ultra čistič vyčistí i ty hydroštely a i kdyby nějakou náhodou vyčistil tak to dlouho nevydrží.honzabiker1 píše:Pokud si ses jisty, ze to delaji hydrostely (neni spatna vacka, nebo vahadla) je nejjednodussi je vymenit, vsech 8 se da koupit za necele 2k a vymenit je prace max na 2h.. Ruzne cistici prostredky do oleje nadelaji vic skody, nez uzitku..

Jestě mě pak napadlo, jak dlouho ta Felina ještě potom jezdila.Cubrd píše:Já mám zkušenost s ProTec, přijel knám človíček a ukazoval nám vš možné zázraky, taky sem byl skeptický ale přijela nám felda co jela na 3 válce, tlak v jednom ko. Tak sme to tam pro prdel nalily, vyměnily olej a najednou to mělo 8 Barů, jako divil sem se ale asi to funguje
Slyšel jsem námitku, že takováhle věc motor sice pročistí - ale rozvolní všechny těsnění a netěsnosti ucpané sajrajtem a motor začne všude možné téct.
Jsou to babské řeči nebo to někdo takhle naostro zažil? Babo raď .)
Ještě že šíbrem můžu prostrčit komín!
Re: Motor doktor, Flush, proplach a podobné...
Já se tímhle inspiroval a ten proplach jsem do motoru nalil. Žádný změny k lepšímu ani k horšímu jsem si hned ani za celou dobu nevšiml - je to cca 40tis km zpátky a motor pořád jezdí stejně.Franta. píše:...
Psalo se o tom proplachu třeba před rokem tady: identifikace-hlucneho-hydraulickeho-zdv ... rt,15.html
...
Šlo mi o občasný cvakání - v zimě chvíli po nastartování nebo v teple po ostřejší jízdě nebo jízdě po dálnici. Jedinný co pomůže vždy je výměna oleje. S novym olejem je to tak 5tkm OK a pak to zas začne. Aspoň u mě nebude problém v tom že by bylo ucpaný mazání, ale hydra nebudou už uplně těsnit a fungují jen s čerstvym olejem.
BMW 323i E36
Re: Motor doktor, Flush, proplach a podobné...
Mě to cvakalo i po výměně oleje - možná ještě víc. Když to auto jezdilo v Německu ještě, tak tam dávali 5w40, já tam leju cca 30 000km návodem doporučený 10w40. Mě to taky cvaká občas a často periodicky (při volnoběhu) to třech pěti minutách... (v zimě kratší doba) graduje to a pak najednou z ničeho nic to přestane a motor běží potichu. No a když je motor zahřátý po delší jízdě na plný kotel, tak to cvaká taky, ale je to různý. Reaguje to na protočení motoru - plný plyn a přestane to cvakat.paveld píše:Já se tímhle inspiroval a ten proplach jsem do motoru nalil. Žádný změny k lepšímu ani k horšímu jsem si hned ani za celou dobu nevšiml - je to cca 40tis km zpátky a motor pořád jezdí stejně.Franta. píše:...
Psalo se o tom proplachu třeba před rokem tady: identifikace-hlucneho-hydraulickeho-zdv ... rt,15.html
...
Šlo mi o občasný cvakání - v zimě chvíli po nastartování nebo v teple po ostřejší jízdě nebo jízdě po dálnici. Jedinný co pomůže vždy je výměna oleje. S novym olejem je to tak 5tkm OK a pak to zas začne. Aspoň u mě nebude problém v tom že by bylo ucpaný mazání, ale hydra nebudou už uplně těsnit a fungují jen s čerstvym olejem.
Tak z toho vyvozuju to kolísání tlaku, případně nějakej koloběh nečistot v motoru či drhnutí redukčního ventilu, nebo toho ventilku-kuličky, co je v hlavě motoru asi na udržování protitlaku.
Ještě že šíbrem můžu prostrčit komín!
viděl jsem to samý... nějakej borec má zastoupení v CZ a tahá to přímo z anglie... určitě to byl TEC2000 viď, zelenej výplach a černej do oleje... kdybych to neviděl na vlastní oči,tak bych tomu taky nevěřil. přijel taky s nějakym vrakem, změřily se tlaky - KO, nalil a nechal běžet,mezitim ukázal jiný věci, vypustil... po vypuštění se znova změřily tlaky a mělo to lepší hodnoty. po novym oleji a nalití černý plechovky to mělo tlaky všude kolem 12.5Cubrd píše:Já mám zkušenost s ProTec, přijel knám človíček a ukazoval nám vš možné zázraky, taky sem byl skeptický ale přijela nám felda co jela na 3 válce, tlak v jednom ko. Tak sme to tam pro prdel nalily, vyměnily olej a najednou to mělo 8 Barů, jako divil sem se ale asi to funguje
