Příspěvek
od PET77 » 26. 01. 2012 10:22
Ahoj Samiqu,
jj tohle tema sleduji. Mel jsem pocit, ze nejdal je Google, ale BMW koukam taky nespi. Osobne si o tom myslim, ze je to jedine dobre. Asi by se to nejdriv mohlo zprovoznit na dalnicich a nasledne na okrekach. Kazdopadne by to doprave masivne pomohlo. Odstranil by se "schockwave traffic" a nepozornost/neohleduplnost rady ridicu. Predstav si nasadit auto za Prahou na dalnici a nechat se x hodin pohodlne vezt, nez se dostanes do sve destinace. Nebo klasicky problem "slepych" zatacek? Po propojeni systemu techto automatickych aut zcela odpadne, protoze auta o sobe budou vedet, ikdyz se fakticky neuvidi..
Chapu, ze lidi, kteri jezdi akorat par km tohle netrapi a mozna to vnimaji i negativne, ale at uz dlouhe cesty po evrope nebo ranni commute by se timhle nadherne vyresil. To, ze by clovek nemohl prepnout na manualni rezim, nebo s "manualnim" autem nemohl na silnici jeste podle mne dlouho nehrozi, ikdyz samozrejme vyhledove, v radu desitek let, se to da ocekavat. Nakonec skonci klasicka auta jako kone. Nebudes je pouzivat k "praci", ale k zabave...
No a pravni stranka. To je zatim trochu problem - za soucasneho stavu veci hrozi riziko odpovednosti vyrobce, potazmo prokazovani vady v software. Pocitam, ale ze i to bude resitelne, at uz prechodne tim, ze by odpovednost "podepisoval" uzivatel nebo po plosnem zavedeni tohoto systemu nejakou horizontalni upravou...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...