Chování E 34 tpur v zimě

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Stukafan
Příspěvky: 11
Registrován: 04. 05. 2009 09:41

Chování E 34 tpur v zimě

Příspěvek od Stukafan » 05. 06. 2011 18:13

Ahoj Pánové, měl bych prosbu, pokukuju celkem intenzivně po e34 v 3,0 V8, aut. , v touru
Mám zkušenost jen s E39, ta už měla stabilizaci - rád bych se zeptal - jakou máte zkušenost v zimě s touhle károu? dá se s tim někam dojet nebo je to o vymetání pangejtů??? :-)
díky
Tomáš

e30mordpower
Příspěvky: 13
Registrován: 05. 06. 2011 18:49
Bydliště: Cela ČR

Příspěvek od e30mordpower » 05. 06. 2011 18:59

At jsem mel jakykoliv bmw tak jsem v zime nemel problem a to jsem z beskyd. Staci poradne zimni pneu nejlepe nove a nebudes mit problem.

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 05. 06. 2011 19:05

mam 520i a na chovani v zime si stezovat fakt nemuzu. trochu se sice bojim, ze 530iA bude tezsi na predek, ale moje rady sou obvykly moudra majitelu E34. chce to kloudný zimáky, ja jezdim na sp wintersport 3D a projedes toho dost. je tam nekolik specifik:

proti E39 je trochu pretacivejsi, ale to pri pohybu na snehu do kopce neni zas tak na skodu, akorat neni uplne dobry vjet bokem do zatacky, do ktery neni videt.

nadrz je az za zadni napravou, takze v zime na hory vzdycky s plnou. v tomhle je to jako F1, s plnou a prazdnou nadrzi je to jiny auto :D

nárazník je u tohohle auta opravdu naraznik, takze se clovek neusi bat prolitnout nakou tou zaveji....

svor tomu dost pomuze, hlavne kdyz svoří a neni to zdechlina

tri metraky zateze v kufru to posunou jeste dal....
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 05. 06. 2011 20:32

E34 tour je na zimu asi nejlepší ze všech z blízkého "okolí" - E30, E36, E32, E39, E38.

Jednak se na ni dá sehnat samosvor, což je u E39 utopie a druhak má největší potenciál být pro prostup zasněženým terenem nejlepší.
Když už V8, tak vůbec neztrácej čas s 3l - 4L je mnohem lepší ve všem.
BMW The Ultimate Driving Machine

Stukafan
Příspěvky: 11
Registrován: 04. 05. 2009 09:41

3,0 vs 4,0

Příspěvek od Stukafan » 05. 06. 2011 20:42

V čem je rozdíl? narazil jsem na jednu na Bazoši - podle fotek se mi celkem líbí.. nějakých hezkých 34 už taky moc k dostání není - alespoň se to tak zdá :-(
http://auto.bazos.cz/inzerat/10280087/B ... andsko.php
mimo jiné - co o ní soudíte podle fotek?
Díky moc za tipy
Tomáš

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 06. 2011 21:51

e34 tour s V8 je obecne moc fajn kara, preji dobrej kup.

Trakce se neboj, pokud nejses uplnej zelenac na zadokolce, vyjedes temer vsude.

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 05. 06. 2011 22:43

Trochu je znát váha (proti e36/e30) ale jinak bez problému. Prvních pár dní zimy jsem se toho trochu bál, ale rychle jsem si zvykl a nebyl problém pokud nepočítám asi 2 situace zaviněné moji blbostí a ne autem. Jde o e34 530i tour se šperou, bez špery to bude asi o poznání horší...
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
icecold
Příspěvky: 734
Registrován: 29. 12. 2009 17:11
Bydliště: Měřín

Re: 3,0 vs 4,0

Příspěvek od icecold » 06. 06. 2011 11:21

Stukafan píše:V čem je rozdíl? narazil jsem na jednu na Bazoši - podle fotek se mi celkem líbí.. nějakých hezkých 34 už taky moc k dostání není - alespoň se to tak zdá :-(
http://auto.bazos.cz/inzerat/10280087/B ... andsko.php
mimo jiné - co o ní soudíte podle fotek?
Díky moc za tipy
Tomáš
Jednou jsem měl tu čest telefonovat s majitelem tohoto auta, je to solidní pán, který taha auta ze zahraniči, popravdě mi řekl, že zrovna tenhle tour je nic moc celkově, ale po domluvě muže dovest kterekoliv auto z D :wink:
e36 Lego Packet

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 06. 06. 2011 18:30

hmm no je pravda, ze 4.0 je rozhodne lepsi verze, ono je vzdycky vic vykonu tak nak lepsi. ja si myslel, ze mi bude dvoulitr stacit a podivejte na me, chimera se taky kasal, ze uz ma rozumu dost...

jinak pokud se bojis chovani E34 v zime, tak je tady reseni. 525ix.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 06. 06. 2011 20:03

Obecně by na tom kombi mělo být líp, alespon u MB je to docela rozdíl sedan vs tour v zime. Když budu mluvit za sebe tak jsem s MB a to bez samosvoru, tezkym dieselem na predku a automatem nemel potiz. Podepisujou se na tom samozřejmě gumy, jak někdo zminoval ten dunlop ten je fakt dobrej. Naopak vyhořela naše rodinná 550i E60 kdy opravdu byla trakce horší než u mě s MB ale přikládám to starejm a sjetejm runflatum. Jde jen o zvyk, o to vic stvu čtyřkolkáře když stejnej terén dávám se zadokolkou a ještě často rychleji.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 06. 06. 2011 21:16

silnej automat je ve sračkách super ( 3l není silnej automat )

Můžeš si dá "kvalt" a jít sám tlačit. Slabej motor ti zdechne. Rozjezd je taky daleko lepší, lehce se to dá regulovat nohou na brzdě,...
BMW The Ultimate Driving Machine

Stukafan
Příspěvky: 11
Registrován: 04. 05. 2009 09:41

Re: 3,0 vs 4,0

Příspěvek od Stukafan » 07. 06. 2011 05:41

icecold píše:
Stukafan píše:V čem je rozdíl? narazil jsem na jednu na Bazoši - podle fotek se mi celkem líbí.. nějakých hezkých 34 už taky moc k dostání není - alespoň se to tak zdá :-(
http://auto.bazos.cz/inzerat/10280087/B ... andsko.php
mimo jiné - co o ní soudíte podle fotek?
Díky moc za tipy
Tomáš
Jednou jsem měl tu čest telefonovat s majitelem tohoto auta, je to solidní pán, který taha auta ze zahraniči, popravdě mi řekl, že zrovna tenhle tour je nic moc celkově, ale po domluvě muže dovest kterekoliv auto z D :wink:
Aha.. tak díky :-)

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 07. 06. 2011 06:49

DAN píše: Můžeš si dá "kvalt" a jít sám tlačit. Slabej motor ti zdechne..
Nějak takhle :lol:

http://www.stream.cz/uservideo/541802-z ... e-do-konce


Jinak já co jsem měl 525tds touring, tak v zimě bez větších problémů jsem projel všude kde jsem potřeboval, takže jak už bylo psáno je to o tom mít dobrý zimní pneu a umět jezdit. Myslim že obecně se lidi ježdění s BMW v zimě bojej víc než je nutný, slyšim to každou chvíli jak "to přece musí v každý zatáčce ustřelovat", "nikam to nevyjede" apod., ale není to pravda. Samozřejmě pokud je někdo jelito a v zimě dá v zatáčce plnej, tak se pak nestíhá divit, ale stačí mít trochu respekt a jezdit s rozumem :roll:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 07. 06. 2011 09:24

Já nevim co na to touring, ale můj sedan je se špérou a "nějakejma" těma zimákama na sněhu fakt zábavná hračka :lol: zatím jsem vyjel všude a všechno (do Alp nejezdím) a nové zimáky vzadu fakt nemám a plnou nádrž také ne (už dlouho :lol: ) a dá se s tím jezdit i normálně né jen bokem, jen to chce cit a předvídat, možná víc než s předohrabem ale ta zábava stojí za to, mě určitě ano :wink: jinak se špérózní V8 to bude zábava i bez sněhu a vody :P Tak na nic nečekej a jdi do ní! Jo a auto sám neroztlačuj, Dan si z tebe dělá prdel! :D
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 07. 06. 2011 16:07

MarfyE34 píše:...Jo a auto sám neroztlačuj, Dan si z tebe dělá prdel! :D
Nedělám si z nikoho prdel. :twisted: Jednou jsem to tak musel udělat. A jedině tak jsem se dostal z průseru.

A vyzkoušel jsem si i tu fintu "eF jako fčela" s ručkou - kolo na ledu = bez odporu se z toho mohlo posrat a to druhý na lepším povrchu ( situace - diff se špérou ) mu nepomohlo. Po rozumným zatažení ručky pracovala na vyhrabání se z problému obě kola. Což by ale s nesamosvorem nešlo - to už mám taky vyzkoušený, nebo by to možná šlo ( nejsem moc šikovnej ) ale rozhodně ne tak dobře jako se špéres.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 07. 06. 2011 23:18

DAN píše:silnej automat je ve sračkách super ( 3l není silnej automat )

Můžeš si dá "kvalt" a jít sám tlačit. Slabej motor ti zdechne. Rozjezd je taky daleko lepší, lehce se to dá regulovat nohou na brzdě,...
A taky houpání maj automaty rádi. Pěkně R, brzda a rychle D a opakovat podle potřeby, výborná věc. :twisted:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 08. 06. 2011 02:06

Rohožka z Tesca, vrch takovej ten rejžák, spodek guma.
Nejlepší vyprošťovák na světě.
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 08. 06. 2011 04:08

Semry píše:
DAN píše:silnej automat je ve sračkách super ( 3l není silnej automat )

Můžeš si dá "kvalt" a jít sám tlačit. Slabej motor ti zdechne. Rozjezd je taky daleko lepší, lehce se to dá regulovat nohou na brzdě,...
A taky houpání maj automaty rádi. Pěkně R, brzda a rychle D a opakovat podle potřeby, výborná věc. :twisted:
Jo ?

To sem nevěděl. :twisted:

Proč to ale komplikovat používáním brzdy - lepší je eRko/Déčko/eRko/Déčko.... nejlépe pod plynem - do úplného zničení automatu.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 14. 06. 2011 11:20

pragdejf píše:hmm no je pravda, ze 4.0 je rozhodne lepsi verze, ono je vzdycky vic vykonu tak nak lepsi. ja si myslel, ze mi bude dvoulitr stacit a podivejte na me, chimera se taky kasal, ze uz ma rozumu dost...

jinak pokud se bojis chovani E34 v zime, tak je tady reseni. 525ix.
ja mam rozumu jak v prdeli medu koupil sem si masinu a me ted uz 520i staci mam to na takove to prazske zvykani je v tom klidek nefouka tam a nedavno sem na dalnici vyblikaval E38 ve 210km-h z kopce no uhnul mi :wink: ted kdybych si koupil M3 tak mi to stejne nepojede protoze masine je asi o 2 levely jinde :roll:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Odpovědět