2.O 95kw DOBRA VOLBA ?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Maly,jarin
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 05. 2011 13:51
Bydliště: Havířov

2.O 95kw DOBRA VOLBA ?

Příspěvek od Maly,jarin » 31. 05. 2011 21:51

už nějaky ten měsíc scháním něco do garaže ,ale stále je to marné no a když už na něco pěkného narazim , má to v sobě nějakou zhnilou 1.6.
zejtra se mam jet mrknou na plasťaka za docela přijatelné peníze a je v tom 2.0 95kW chci od vás nějake to moudro jestli stimhle motorem mate nějáke zkušenosti nejlepe kladné :D myslite že je to dobra volba ? Díík M.J

BigFish
Příspěvky: 613
Registrován: 12. 10. 2009 16:59
Bydliště: Běstovice

Příspěvek od BigFish » 31. 05. 2011 22:07

já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
Obrázek

Maly,jarin
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 05. 2011 13:51
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Maly,jarin » 31. 05. 2011 22:49

BigFish píše:já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
no ted jsi mě dostal ja z mechanyčinou moc praxe nemam ja spíše elekřina zapalovaní a tak. takže říkaš že je to karburatorouvej agregat? žadnej vstřik přímo do sání.


kdyžtak mrkni na foto toho motoru:
http://auto.bazos.cz/inzerat/10363851/BMW-E30-320i.php

BMW CSL
Příspěvky: 142
Registrován: 28. 02. 2010 19:00

Příspěvek od BMW CSL » 31. 05. 2011 23:44

Jezdím kolem bazaru kde to stálo/stojí a je tam už + - 2roky a nikdo ho nekoupil http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/8677454
nemá to žadnou výbavu a ani servo :?

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 31. 05. 2011 23:57

Maly,jarin píše:
BigFish píše:já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
no ted jsi mě dostal ja z mechanyčinou moc praxe nemam ja spíše elekřina zapalovaní a tak. takže říkaš že je to karburatorouvej agregat? žadnej vstřik přímo do sání.


kdyžtak mrkni na foto toho motoru:
http://auto.bazos.cz/inzerat/10363851/BMW-E30-320i.php
jestli myslis ten bazar za Dubinou smerem na Mosnov tak tu uz tam vidam taky nejaky ten patek... nikdy jsem si ji teda nebyl prohlidnout ale z cesty vypada hodne slusne... ale tak z dalky ze :lol: jinak karbec to neni je to prime vstrikovani ;)
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

BMW CSL
Příspěvky: 142
Registrován: 28. 02. 2010 19:00

Příspěvek od BMW CSL » 01. 06. 2011 00:00

Já to vyděl Ostrava-Hulvaky na Hulváckém kopci vodárna směr centrum

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 01. 06. 2011 07:15

BMW CSL píše:Já to vyděl Ostrava-Hulvaky na Hulváckém kopci vodárna směr centrum
aaaha tak to bude asi jina :) ale v tom co jsem psal taky stoji uplne stejny sedan uz delsi dobu
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

BigFish
Příspěvky: 613
Registrován: 12. 10. 2009 16:59
Bydliště: Běstovice

Příspěvek od BigFish » 01. 06. 2011 08:29

Maly,jarin píše:
BigFish píše:já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
no ted jsi mě dostal ja z mechanyčinou moc praxe nemam ja spíše elekřina zapalovaní a tak. takže říkaš že je to karburatorouvej agregat? žadnej vstřik přímo do sání.


kdyžtak mrkni na foto toho motoru:
http://auto.bazos.cz/inzerat/10363851/BMW-E30-320i.php

Nee karbec ne. Má to vstřikování ale není to nic složitýho žádný EWS a td co by tě mohli trestat. jen jsem ti tim chtěl říc že bych se toho motoru nebál a nic složitýho bych v tom nehledal.
Obrázek

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 01. 06. 2011 08:54

BobbySD píše:
Maly,jarin píše:
BigFish píše:já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
no ted jsi mě dostal ja z mechanyčinou moc praxe nemam ja spíše elekřina zapalovaní a tak. takže říkaš že je to karburatorouvej agregat? žadnej vstřik přímo do sání.


kdyžtak mrkni na foto toho motoru:
http://auto.bazos.cz/inzerat/10363851/BMW-E30-320i.php
jestli myslis ten bazar za Dubinou smerem na Mosnov tak tu uz tam vidam taky nejaky ten patek... nikdy jsem si ji teda nebyl prohlidnout ale z cesty vypada hodne slusne... ale tak z dalky ze :lol: jinak karbec to neni je to prime vstrikovani ;)
Ono je vcelku jedno, jestli to viděl v tom prvním bazaru, nebo druhém.. Majitelé jsou propojení a stěhují ty auta jak AAA..Nebo je mezi sebou prokšeftovávají, pak si je nechá na place u toho druhého a inzeruje mu to ještě úplně jiný bazar.. Vím kdo je majitel (bazarista) těch aut (e30 320i, MB CL500, Jaguar XJR atd.), pořádně bych si to auto prohlídnul, jelikož prodávají samé vraky.

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 01. 06. 2011 09:43

BigFish píše:Má to vstřikování ale není to nic složitýho žádný EWS a td co by tě mohli trestat. jen jsem ti tim chtěl říc že bych se toho motoru nebál a nic složitýho bych v tom nehledal.
Cituji pouze jeden tvuj "vejžblept", ale bohate to staci. Od Tebe bych si nechal rozhodne poradit ve veci techniky...
Napr. by mne treba zajimalo v cem by me melo EWS "vytrestat"???(pokud teda vubec vis co EWS je a jak funguje a neorientujes se podle mouder na vetsine for kde se uvadi: "jak to ma EWS tak je to v pici"). EWS neni nic vic nez forma imobilizeru ktery na funkci, chod motoru, jeho vykon a spolehlivost nema zadny vliv. Jeho jedinou funkci je rici RJ motoru: "Mila ridici jednotko, klidne tech 150kg zeleza nastartuj, protoze ten kdo chce jet ma klic ktery k tomuhle autu patri".
Dalsi blud - v cem by mel majitele trestat motor "TD" (predpokladam, ze myslis elektronicky rizeny M21B24). Krome praskajicich hlav - hlavne vinou prasackeho zachazeni cca 10ti predchozich majitelu, 20ti leteho stari a najezdu okolo 500t km, nevykazuje tento motor vyraznejsich vad. Opotrebovane vstriky, turbo a cerpadlo nepocitam do zavad - je to spotrebak a zivotnost se nelisi od bezneho diesloveho motoru jinych vyrobcu te doby. Proste to holt neni stary MB200D - ale to uz zadny motor.

Motor M20B20 (95kW) ma nepravem cejch "srace" a to hlavne proto, ze jede vyrazne hure nez M20B25 (125kW) a ma dost podobnou spotrebu. Technicky je stejny jako vetsi braska vcetne elektroniky (bavime se verzi DME - Motronic, existuje jeste starsi verze rizena systemem Jetronic). Nejvetsi bolesti je zanedbana udrzba - netesnosti motoru, derave podtlaky, vydrena skrtici klapka apd. Samotna elektonika (nechapu proc se lidi tohoto nejvice boji kdyz daleko vetsi problemy prinasi mechanicke veci) je verzi Motronic 1.3. Rozepisovat se nebudu, jak to funguje jsem psal jiz nespocetnekrat, staci hledat.
Osobne proti R6 2.0 (M20B20) nic nemam, ma prijemny zvuk a na pohodovou jizdu bohate staci. Navic - nikdo ho nechce a vsude se jich vali "tuny" za smesny penize.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

BigFish
Příspěvky: 613
Registrován: 12. 10. 2009 16:59
Bydliště: Běstovice

Příspěvek od BigFish » 01. 06. 2011 10:27

no jo pan nejchytřejší se ozval. já bych tobě taky pane dokonalý vůbec neradil. jen jsem mu chtěl říct že to namá žádnej imobilizer atd. ale holt jsi hroznej hnidopich.
Obrázek

Maly,jarin
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 05. 2011 13:51
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Maly,jarin » 01. 06. 2011 11:44

Vasa píše: Motor M20B20 (95kW) ma nepravem cejch "srace" a to hlavne proto, ze jede vyrazne hure nez M20B25 (125kW) a ma dost podobnou spotrebu. Technicky je stejny jako vetsi braska vcetne elektroniky (bavime se verzi DME - Motronic, existuje jeste starsi verze rizena systemem Jetronic). Nejvetsi bolesti je zanedbana udrzba - netesnosti motoru, derave podtlaky, vydrena skrtici klapka apd. Samotna elektonika (nechapu proc se lidi tohoto nejvice boji kdyz daleko vetsi problemy prinasi mechanicke veci) je verzi Motronic 1.3. Rozepisovat se nebudu, jak to funguje jsem psal jiz nespocetnekrat, staci hledat.
Osobne proti R6 2.0 (M20B20) nic nemam, ma prijemny zvuk a na pohodovou jizdu bohate staci. Navic - nikdo ho nechce a vsude se jich vali "tuny" za smesny penize.
No tak ja si toho srače pujdu projed a uvidím. zkrátka chci něco co bude svižné i ze 17´kama zvuk je taky duležity.no a to mi stačíí každopadně děkuji za par dobrjech mouder. Pomohlo

Maly,jarin
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 05. 2011 13:51
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Maly,jarin » 01. 06. 2011 12:56

Tak ten Pán co to do toho bazaru prodal si to po 2-3 letech koupil zpět tak před mesicem řikal že dal do kupi celej motor už to běži jak má. Posilovač kde nic tu nic . Tim bych se chtel zeptat bude to složité ? vim jak takove servo funguje ale kam je napojene netušim dělali jste to někdo ? Dik za oT

Maly,jarin
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 05. 2011 13:51
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Maly,jarin » 01. 06. 2011 13:06

Maly,jarin píše:Tak ten Pán co to do toho bazaru prodal si to po 2-3 letech koupil zpět tak před mesicem řikal že dal do kupi celej motor už to běži jak má. Posilovač kde nic tu nic . Tim bych se chtel zeptat bude to složité ? vim jak takove servo funguje ale kam je napojene netušim dělali jste to někdo ? Dik za oT
no tak sem tady našel v jine sekci navod na servo na E3O skvělí

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 01. 06. 2011 15:04

Posilovač neřeš,to je to nejmenší,vůbec E30 je taková skládanka,ale přesto je dobré si to tu na foru trochu nastudovat ať víš do čeho jdeš.Spíše než technických věcí bych lpěl na stavu kastle jako takové,bouráno - nebouráno,koroze.Zbytek za solidní peníz vyměníš,opraíš :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 06. 2011 21:57

koukej na korozi, vse ostatni se da resit levne a kvalitne. Jak je to shnily na sracku a zamaskovano, zahucis do toho mnohem vic.

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 01. 06. 2011 22:24

Max-Max píše:koukej na korozi, vse ostatni se da resit levne a kvalitne. Jak je to shnily na sracku a zamaskovano, zahucis do toho mnohem vic.
Amen. Pod to nezbejva než se podepsat a je to při shánění auto opravdu to nejdůležitější. I koroze se dá odstranit kvalitně, nicméně to není nic levného ... Ale zas je koroze a koroze, shnilý dveře se daj vyměnit ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 02. 06. 2011 07:01

Na korozi srát, hlavní je aby to dobře jelo i ze 17káma. A taky zvuk je důležitej.
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 02. 06. 2011 07:04

Albert píše:Na korozi srát, hlavní je aby to dobře jelo i ze 17káma. A taky zvuk je důležitej.
:lol:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 06. 2011 07:31

Albert píše:Na korozi srát, hlavní je aby to dobře jelo i ze 17káma. A taky zvuk je důležitej.
taky pravda

Odpovědět