Jaký motor zastavět do E30???PORADTE...

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
code
člen E30.cz
Příspěvky: 537
Registrován: 05. 02. 2007 00:15
Bydliště: Brno

Příspěvek od code » 16. 05. 2009 22:01

kouBaMW: Ja si nejsem jistej jestli turbo motory jsou idealni na drift, prece jen turbo muze byt nekdy dost nevyspitatelny, zvlast pod plynem a v zatacce.. :).
Obrázek
_E39, E30

Uživatelský avatar
DZIHAD
Příspěvky: 18
Registrován: 05. 05. 2009 15:13

Příspěvek od DZIHAD » 16. 05. 2009 22:04

No prave,nahodou ti to nefoukne a.....

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 16. 05. 2009 22:05

Ne S50 je poctivá litina

Uživatelský avatar
DZIHAD
Příspěvky: 18
Registrován: 05. 05. 2009 15:13

Příspěvek od DZIHAD » 16. 05. 2009 22:07

MattyX píše:
DZIHAD píše:
MattyX píše: jj,hliniiik blok ;)
Jo ten jsem ted taky nekde nasel z nejake bouracky.Chtel za to 20tis.
jj to uz je hold drazzsi vec ;) ale podle me jeden z nejlepcich motoru na zastavbu... pak jsou uz jen emka...ale tedka nevim jestli S50 je taky hlinik a S52 ale ty by meli taky byt ne ?!
No me tech 20tis.neprijde moc.S financema jsem se nejak zaopatril a auto na denni jezdeni uz taky mam tak uz jen zbyva nejaka 30 do ktery jsem ochotnej vylit nejaky ten drobak

Uživatelský avatar
b.e.a.s.t.
Příspěvky: 94
Registrován: 14. 01. 2009 21:57

Příspěvek od b.e.a.s.t. » 16. 05. 2009 22:39

TUŇÁK píše:DZIHAD: Dopředu nebo rovně s tím moc nejezdím http://www.youtube.com/watch?v=hvV4jIb1 ... annel_page
tunaku jelo to auto nekdy i rovne? :-D
E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 17. 05. 2009 09:10

b.e.a.s.t. píše:
TUŇÁK píše:DZIHAD: Dopředu nebo rovně s tím moc nejezdím http://www.youtube.com/watch?v=hvV4jIb1 ... annel_page
tunaku jelo to auto nekdy i rovne? :-D
Joooo z garáže a do garáže :lol: :lol: :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
b.e.a.s.t.
Příspěvky: 94
Registrován: 14. 01. 2009 21:57

Příspěvek od b.e.a.s.t. » 17. 05. 2009 09:16

TUŇÁK píše:
b.e.a.s.t. píše:
TUŇÁK píše:DZIHAD: Dopředu nebo rovně s tím moc nejezdím http://www.youtube.com/watch?v=hvV4jIb1 ... annel_page
tunaku jelo to auto nekdy i rovne? :-D
Joooo z garáže a do garáže :lol: :lol: :wink:
aha ja myslel, ze mas garaz kam muzes taky vletet bokem :-D
E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 17. 05. 2009 11:00

žeby Tuňák parkoval jako "Ken Block"? :lol:
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 17. 05. 2009 11:41

Pujčte mi maximálně nabušenou Imprezu a něco vám ukážu :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
b.e.a.s.t.
Příspěvky: 94
Registrován: 14. 01. 2009 21:57

Příspěvek od b.e.a.s.t. » 17. 05. 2009 13:56

chci se to taky naucit sakra :-D auto na to docela mam, ale mam ho jen kratce :-D
E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 17. 05. 2009 17:26

TUŇÁK: A stejne by ses měl jmenovat ČUŇÁK (či TSCHUŇÁK) :lol:

Abychom to nejak shrnuli:
M30(B35): Jednoznacne nejlevnejsi, co jsem videl, tak i vykonem (211ps) dostacujici...poctivej kus staryho "zeleza", znacna odolnost, ne drahy opravy...
M50(2.5): Financne taky "v poho", nicmene na drift v porovnani s m30 asi min vhodny - jinak polozenej kroutak (ostatne litr rozdil se projevi), ale pro "normalni" pouziti rekl bych schudna zastavba...
M52(2.8): Jen o trochu tezsi, nez m20 (m52 ma myslim 117kg - viz odkaz na bimmerforum ve FAQu), coz je super pro universalni zastavbu (vyvazeni bez problemu), cena uz je ovsem trochu jinde...
M60: V8 podle tabulky to s tou vahou neni zas tak tragicky - problem bych videl v prevodovce (sehnat manual bud z 3-litru nebo si radne priplatit), nicmene myslim, ze vykon/cena porad zatracene zajimavej motor...
S50: 3litr vykonem stejne jako M60B40 (286ps), nicmene ///M, takze cenove "trochu" vys a vaha zas o tolik nizsi neni...
Dalsi varianty jsem zatim neuvazoval...
Podotykam, ze vychazim z toho, co jsem kde nasbiral (at uz jinde nebo tady - pasta (m30), Stany (m50, s50) a jini...), osobni zkusenosti zatim nejsou, takze kdo ma, necht klidne hodi argument, ktery jsem opomenul (napr. samotna slozitost zastavby) :idea:
Vzhledem k tvym potrebam bych volil asi tuto moznost: pokud mas dost mista a potrebny moznosti, poridil bych (z D) E32 740iA a E34 530i V8 (manual)...a nepotrebne rozprodat... Pripadne postupne, nejdriv aplikovat jen z 530i V8 (manual) a pri dalsich volnych financich uz "jen vymenit" motor za 4.0l...
Lehce se to rekne, no :roll: :lol: Ale pri vhodnem vyberu by vysledna financni narocnost nemusela byt nijak tragicka (jen ta pocatecni investice, no...)

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 17. 05. 2009 17:42

Zástavba V8 opravdu není prdel a finačně to levně moc nevyjde. Hlavní problémy jsou brzdový válec, který se nevejde a vymotat svody kolem řízení je taky pěkný hlavolam. Takže to rozhodně není jen o pořízení V8 a šoupnutí do kastle ty hlavní problémy a investice přijdou podle mě teprve při zástavbě. Ale rozhodně ten V8 vypadá v E30 sakra dobře, plus ten zvuk a výkon, no kdyby to šlo dostat do not, tak bych do toho šel taky. :twisted:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 17. 05. 2009 18:14

BOOST: Samo, ze je to pro nekoho, jako ty - ponekud znalejsiho a hlavne s moznostma vyroby prislusenstvi - drzaku apod. Ale i u nas je to proveditelny - viz Ivan340i nebo Hanis - a zajimave by bylo, kdyby se o strastech a financich zminili tito dva panove :idea:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 17. 05. 2009 21:34

WilD píše:BOOST: Samo, ze je to pro nekoho, jako ty - ponekud znalejsiho a hlavne s moznostma vyroby prislusenstvi - drzaku apod. Ale i u nas je to proveditelny - viz Ivan340i nebo Hanis - a zajimave by bylo, kdyby se o strastech a financich zminili tito dva panove :idea:
No já myslím, že pokud to chce někdo zastavět pořádně, tak to dá zabrat i lidem, který už nějakou tu třícu rozebrali a zastavěli různé motory. :wink: Co já mám info tak Ivan340i to tam sám nedával, ale koupil to tak. Netvrdím, že to tak je, ale slyšel jsem to a Hanis se na to teprve chystá. :twisted: Stejně je to pokaždý tvůrčí práce a cest k úspěchu je několik, záleží pouze na rozumu, znalostech a dovednosti každého. Naprasit to tam zvládne každý, ale trochu u toho přemýšlet, co a jak udělat, jak se bude motor chovat při zátěži, aby to hlavně držáky motoru snesly, který u V8 nejsou zrovna jednoduchá záležitost atd., to už dá nějaký to přemýšlení a vymýšlení a spoustu času.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 05. 2009 08:25

ja mam v tomhle jasnej sen: 3.0d :twisted:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 18. 05. 2009 14:02

adam320 píše:ja mam v tomhle jasnej sen: 3.0d :twisted:
Tak po včerejším svezení v čendový X5 3.0d s 6tikvaltem nemůžu než souhlasit. :twisted: Když to s tou mrchou těžkou, víc jak dvoutunovou, takhle cvičí, tak s třícou by to dělalo brutální kousky a narozdíl od benzínových kolegů to nežere i trávu kolem cesty. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 18. 05. 2009 21:57

BOOST píše:
adam320 píše:ja mam v tomhle jasnej sen: 3.0d :twisted:
Tak po včerejším svezení v čendový X5 3.0d s 6tikvaltem nemůžu než souhlasit. :twisted: Když to s tou mrchou těžkou, víc jak dvoutunovou, takhle cvičí, tak s třícou by to dělalo brutální kousky a narozdíl od benzínových kolegů to nežere i trávu kolem cesty. :lol:
a ten nádhernej omezovač :wink: :D

Uživatelský avatar
DZIHAD
Příspěvky: 18
Registrován: 05. 05. 2009 15:13

Příspěvek od DZIHAD » 20. 05. 2009 12:33

WilD píše:TUŇÁK: A stejne by ses měl jmenovat ČUŇÁK (či TSCHUŇÁK) :lol:

Abychom to nejak shrnuli:
M30(B35): Jednoznacne nejlevnejsi, co jsem videl, tak i vykonem (211ps) dostacujici...poctivej kus staryho "zeleza", znacna odolnost, ne drahy opravy...
M50(2.5): Financne taky "v poho", nicmene na drift v porovnani s m30 asi min vhodny - jinak polozenej kroutak (ostatne litr rozdil se projevi), ale pro "normalni" pouziti rekl bych schudna zastavba...
M52(2.8): Jen o trochu tezsi, nez m20 (m52 ma myslim 117kg - viz odkaz na bimmerforum ve FAQu), coz je super pro universalni zastavbu (vyvazeni bez problemu), cena uz je ovsem trochu jinde...
M60: V8 podle tabulky to s tou vahou neni zas tak tragicky - problem bych videl v prevodovce (sehnat manual bud z 3-litru nebo si radne priplatit), nicmene myslim, ze vykon/cena porad zatracene zajimavej motor...
S50: 3litr vykonem stejne jako M60B40 (286ps), nicmene ///M, takze cenove "trochu" vys a vaha zas o tolik nizsi neni...
Dalsi varianty jsem zatim neuvazoval...
Podotykam, ze vychazim z toho, co jsem kde nasbiral (at uz jinde nebo tady - pasta (m30), Stany (m50, s50) a jini...), osobni zkusenosti zatim nejsou, takze kdo ma, necht klidne hodi argument, ktery jsem opomenul (napr. samotna slozitost zastavby) :idea:
Vzhledem k tvym potrebam bych volil asi tuto moznost: pokud mas dost mista a potrebny moznosti, poridil bych (z D) E32 740iA a E34 530i V8 (manual)...a nepotrebne rozprodat... Pripadne postupne, nejdriv aplikovat jen z 530i V8 (manual) a pri dalsich volnych financich uz "jen vymenit" motor za 4.0l...
Lehce se to rekne, no :roll: :lol: Ale pri vhodnem vyberu by vysledna financni narocnost nemusela byt nijak tragicka (jen ta pocatecni investice, no...)
Takhle nejak sem to potreboval napsat.Mockrat diky...

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 20. 05. 2009 16:58

Dzihad: neni zac, jen podotknu, ze kdyz jsem dnes lezel pod kabrem a zasnil se o V8, tak pri predstaveni toho vecka jsem si rek, ze do toho se nebudu v pristi petiletce poustet - svody by se musely nakroutit tak, ze ti nezbyde ani cm(ctverecni) mista a takova zakazkova vyroba bude drazsi, nez koupe obou darcu, co jsem zminoval :? Takze pokud pocitas penize, zustan u R6ky... Dalsi vec me napadaly moznosti preplnovani - ale pri poradnem provedeni se pohybujem zase pomalu v radech statisicu...takze to nic...
Opomenul jsem ale jeste S38: velkej vykon, jenze ///M, takze cena - :? a sehnatelnost taky nic moc...nicmene se muzes zeptat clena Marek (nebo Mattyho, kterej se parkrat svezl), jak to lita - prej to neumi jezdit rovne :twisted:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 20. 05. 2009 17:06

WilD píše:Dzihad: neni zac, jen podotknu, ze kdyz jsem dnes lezel pod kabrem a zasnil se o V8, tak pri predstaveni toho vecka jsem si rek, ze do toho se nebudu v pristi petiletce poustet - svody by se musely nakroutit tak, ze ti nezbyde ani cm(ctverecni) mista a takova zakazkova vyroba bude drazsi, nez koupe obou darcu, co jsem zminoval :? Takze pokud pocitas penize, zustan u R6ky... Dalsi vec me napadaly moznosti preplnovani - ale pri poradnem provedeni se pohybujem zase pomalu v radech statisicu...takze to nic...
Opomenul jsem ale jeste S38: velkej vykon, jenze ///M, takze cena - :? a sehnatelnost taky nic moc...nicmene se muzes zeptat clena Marek (nebo Mattyho, kterej se parkrat svezl), jak to lita - prej to neumi jezdit rovne :twisted:
no ona ta zastavba tej S38 taky neni jednoducha,je potreba taky udelat jinak vanu,obednat drzaky z deutschlandu,a prote je to strasny laborovani ale co se tyce rychlosti v pred,tak je to vazne brutalita... spousta modernich rychlych aut dostala napraskano,ale jak prijde prvni zatacka :? vsecko je spatne pak :roll: :twisted: :lol: a cena? ta je pak vetsi nez za peknou e36 v emku ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Odpovědět