LPG = ostuda BMW

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 17. 01. 2009 17:47

adam320 píše:jeste ze jezdim na fritak
:lol: :lol: já teď ne :wink:
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
speedfred
Příspěvky: 361
Registrován: 01. 10. 2003 17:36
Bydliště: niekde v CSSR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedfred » 18. 01. 2009 11:06

vo svojej ex e30 325 som mal odborne zabudovany fungl novy LPG a za cca 1.5 roku jazdenia vobec ziadny problem spotreba cca 10-12L LPG na 100km.to bol este starsi system,ktory si to bere podtlakom.nove systemy sekvencneho vstrekovania by som si dal kludne aj do noveho auta.
znizenie vykonu som nejako nezistil a ked slo auto na plyn tak nefungoval omezovac otacok(ten vypina asi iba benzin)
vcelku to ujde

Uživatelský avatar
Vrablik
člen E30.cz
Příspěvky: 876
Registrován: 08. 08. 2006 21:04
Bydliště: Jižní Morava - Blansko

Příspěvek od Vrablik » 18. 01. 2009 12:23

mám sekvenční vstřikování LPG a zatím spokojenost.

přihodím jeden odkaz: http://auto-moto.pise.cz/27323-bmw-1-pr ... a-lpg.html
e39 540 tour a jiné...

Danny.Sp
Příspěvky: 545
Registrován: 06. 10. 2007 10:34
Bydliště: Nbk City

Příspěvek od Danny.Sp » 18. 01. 2009 14:16

trochu nerozumim slovum: DO BMW NIKDY...je preci jedno jake to je auto...ikdyby to bylo Porsche...jde taky o to na co je to auto urcene...pokud to je auto jako MAZLIK a jede se s nim jen o vikendu za peknyho pocasi a je to proste pro radost tak to asi nema smysl...ale pokud s autem jezdis denne tak proc ne...a rozhodne to neni o tom esi je clovek socka nebo prachac...myslim ze kazdej normalni clovek chce usetrit ikdyz vydelava 10tis nebo 30tis mesicne...proc dat za plnou nadrz 2tis kdyz muzu dat 700...sam mam LPG v BMW a nemuzu si stezovat...pokud je to namontovane a serizene jak ma neni problem...a rozdil ve vykonu clovek nepozna...mozna nekde na brzde by se neco projevilo...ale jinak ne...LPG je trochu nachylnejsi ale kazdy auto potrebuje udrzbu at uz je na LPG nebo na benzin...

tot muj nazor...

rachotbmw
Příspěvky: 268
Registrován: 17. 12. 2007 20:39
Bydliště: Zbýšov u Brna

Příspěvek od rachotbmw » 19. 01. 2009 01:55

tato volba(jestli LPG ano či ne) je zcela individuální a nějak si brát do huby ty co to maj a nebo naopak je dost blbý. 8)
BMW E28 525eA, BMW E28 ///M535
Ex=E34 525i 24V, E32 735i, E28 525e, E21 318
New Car= BMW E24 635CSi :-)

Uživatelský avatar
acid23
Příspěvky: 87
Registrován: 23. 07. 2007 15:27

Příspěvek od acid23 » 19. 01. 2009 13:56

plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...

priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
acid23

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 19. 01. 2009 14:54

acid23 píše:plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...

priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
Jaky je prosim rozdil (technicky) mezi Fabii s benzinovym motorem a BMW 325i s benzinovym motorem??? Myslim, ze zadny tak si "nehon triko" a bud objektivni.
A pokud to Tobe nedoslo tak ja osobne treba vidim duvod proc si do velkoobjemoveho "krumplu" dat LPG (ci jiny alternativni pohon). Jedes s vetsim, pohodlnejsim autem za stejne "penize" jako s maloobjemovym uskakanym "krumplem".
Jak proste Watsone...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 19. 01. 2009 15:09

jsou prostě lidi co maj tak velky ego že se jim plete pod nohama :lol: :shock:
Obrázek

Uživatelský avatar
acid23
Příspěvky: 87
Registrován: 23. 07. 2007 15:27

Příspěvek od acid23 » 19. 01. 2009 15:16

Vasa píše:Jaky je prosim rozdil (technicky) mezi Fabii s benzinovym motorem a BMW 325i s benzinovym motorem??? Myslim, ze zadny tak si "nehon triko" a bud objektivni.
A pokud to Tobe nedoslo tak ja osobne treba vidim duvod proc si do velkoobjemoveho "krumplu" dat LPG (ci jiny alternativni pohon). Jedes s vetsim, pohodlnejsim autem za stejne "penize" jako s maloobjemovym uskakanym "krumplem".
Jak proste Watsone...
triko si nehonim, nemam duvod (s egem to taky nema nic spolecnyho), jen jsem vyjadril vlastni nazor...

holt mam jinej pohled na vec, tak si to tak kluci neberte... :lol:
acid23

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 19. 01. 2009 15:29

acid23 píše:plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...

priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
Každej se chce vozit, platit už málokdo, do velkých objemů je plyn rozhodně super. Osobně by mi vůbec nevadilo jezdit skoro s polovičními náklady vlastně u jakýhokoliv auta. Nevidím v tom žádný sockování, spíš zralou úvahu, zvlášť když někdo najezdí hodně kilometrů. Navíc cena kvalitní sestavy na plyn do auta často převyšuje cenu normální E30 a když už to někdo do auta investuje, má s ním přinejmenším dobrý úmysly a musí vědět, že se mu to vyplatí. Jediný co se mi na plynu nelíbí je ta velká bandaska v kufru, ale nádrž místo rezervy, popř. pod autem bych měl klidně :wink:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 19. 01. 2009 16:29

acid23 píše:plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...

priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
jeste jsi vynechal jednu moznost, plyn se da nechat i odborne zabudovat a neni to zadny bastleni... nevim proc to videt tak cernobile - bud setrit, tak jezdit popelnici 1,3 nebo nevedet co s penezi a jezdit v 5litru....na moznosti jezdit v poradnym aute a za rozumny penize nevidim nic spatnyho, krom toho ze ten motor vydrzi vic jak zadejchana fabie 1,2htp na benzin.
BMW 323i E36

Tom....
Příspěvky: 817
Registrován: 30. 07. 2007 20:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Tom.... » 19. 01. 2009 18:59

Já jsem pro plyn,před rokem jsem si ho nechal dát do e30-320i a max.spokojenost,montoval to profík a to se možná projevilo i na ceně,stálo mě to 24tis. kč. a to se jedná o 1 bod systém,i když s ř. jednotkou,neměl jsem s tím aspolutně žádný problém.Rozdíl mezi výkonem na benzín - plyn,není téměř znatelný,ale před přestavbou to jelo o něco líp,ale to je dáno zmenšením průměru saní,ale jinak max.spokojenost,znám spoustu lidí co jezdí na plyn a jsou spokojeni,ale je pravda že už jsem viděl i problémové plyňáky,hlavně myslím že u 'moderních' motorů jsou přestavby komplikovanější a mnohdy problémovější a taky mě u nich sere ten automatický režim přepínání,Beru to tak že raději budu jezdit ve 2l na plyn (a svezu se slušně) než se kodrcat v nějaké 3válcové sekačce na benal,samo že kdo na to má ať jezdí na benal,ale já bych si klidně nechal přestavět i M5 :P

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 19. 01. 2009 19:24

Plyn ano, pokud je pro někoho problem jezdit za 50-60% původní spotřeby-jeho věc. Pokud na to má, přeju mu to-upřímně !! Měl jsem E30 ve 2.0 spokojenost, teď E34 M30B35 sice jsou problemy, ale ne s LPG.
Myslím že je krásné u auta, které má sice velký obsah, ale super výbavu, je bezpečné má výkon platit benzin,když je tu alternativa. Samozřejmě že pořizovací náklady jsou vysoké, takže ideal je koupit auto už v lpg.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 19. 01. 2009 19:39

Radši budu socka v tomhle na plyn (5.7l V8 Hemi Motor)
Obrázek

než velkej hustej frajer v tomhle na benzín (1.6MPI)
Obrázek
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 19. 01. 2009 19:44

Lukas Brandejs: v tej 535i mas podtlak alebo sekvenciu? Lebo ja som tiez trocha rozmyslal nad plynom, mam dve 535i, jednu na fun a jednu na jazdenie a lestenie, do tej druhej by som mozno aj plyn dal... Ale co som sa viezol v jednej 535i s podtlakovym plynom tak to bolo priserne, auto sice bola vyhrkana vrazda ale ajtak to zufalo netahalo a zralo 16-18L plynu vsade :roll: .
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 19. 01. 2009 20:02

Helldiver píše:Lukas Brandejs: v tej 535i mas podtlak alebo sekvenciu? Lebo ja som tiez trocha rozmyslal nad plynom, mam dve 535i, jednu na fun a jednu na jazdenie a lestenie, do tej druhej by som mozno aj plyn dal... Ale co som sa viezol v jednej 535i s podtlakovym plynom tak to bolo priserne, auto sice bola vyhrkana vrazda ale ajtak to zufalo netahalo a zralo 16-18L plynu vsade :roll: .
Je to podtlak, točí to jen do 4 tis-stačí to pro běžný provoz. Do leštěnky bych to nedával to je vozidlo pro radost :wink: osobně jsem to z leštěnky vyndal. Myslím to pro vůz k bežnému provozu. Podtlak systém není na závodění, je tam dost zůžené sání, takže když, tak sekvenci.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 19. 01. 2009 20:04

zatím jsem nevyřešil různě neduhy, takže spotřeba nešla pod 15.7, mám to asi 3 týdny, abych upřesnil...
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 19. 01. 2009 20:43

Mas asi pravdu, len ma to tak napadlo ked to ma kamos aj v peknej E39 M5, ale asi to necham pekne na benal ako kazde moje auto zatial, zas az tak vela nejazdim:)). Tocit do 4000ot by som urcite nechcel, ked M30 akurat tam zacina zo seba dostavat to najlepsie:))) Ale jasne, na beznu premavku s prehladom staci aj takato redline:)).
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 19. 01. 2009 20:59

jak říkám, podtlak není na závodění, člověk si musí uvědomit, jestli to chce na normal ježdění, nebo honit kozu :wink: Ale v sekvenci by to neměl být problem...Mko je trošku o něčem jiném, tam už si člověk musí uvědomit co chce :wink:
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Vrablik
člen E30.cz
Příspěvky: 876
Registrován: 08. 08. 2006 21:04
Bydliště: Jižní Morava - Blansko

Příspěvek od Vrablik » 20. 01. 2009 18:03

To Lukáš Brandejs:

Mělo by stačit dát silnější směšovač do víc KW a mělo by to fungovat do 6500rpm, pokud se to správně seřídí... :wink:
e39 540 tour a jiné...

Odpovědět