adam320 píše:jeste ze jezdim na fritak



adam320 píše:jeste ze jezdim na fritak
Jaky je prosim rozdil (technicky) mezi Fabii s benzinovym motorem a BMW 325i s benzinovym motorem??? Myslim, ze zadny tak si "nehon triko" a bud objektivni.acid23 píše:plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...
priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
triko si nehonim, nemam duvod (s egem to taky nema nic spolecnyho), jen jsem vyjadril vlastni nazor...Vasa píše:Jaky je prosim rozdil (technicky) mezi Fabii s benzinovym motorem a BMW 325i s benzinovym motorem??? Myslim, ze zadny tak si "nehon triko" a bud objektivni.
A pokud to Tobe nedoslo tak ja osobne treba vidim duvod proc si do velkoobjemoveho "krumplu" dat LPG (ci jiny alternativni pohon). Jedes s vetsim, pohodlnejsim autem za stejne "penize" jako s maloobjemovym uskakanym "krumplem".
Jak proste Watsone...
Každej se chce vozit, platit už málokdo, do velkých objemů je plyn rozhodně super. Osobně by mi vůbec nevadilo jezdit skoro s polovičními náklady vlastně u jakýhokoliv auta. Nevidím v tom žádný sockování, spíš zralou úvahu, zvlášť když někdo najezdí hodně kilometrů. Navíc cena kvalitní sestavy na plyn do auta často převyšuje cenu normální E30 a když už to někdo do auta investuje, má s ním přinejmenším dobrý úmysly a musí vědět, že se mu to vyplatí. Jediný co se mi na plynu nelíbí je ta velká bandaska v kufru, ale nádrž místo rezervy, popř. pod autem bych měl klidněacid23 píše:plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...
priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
jeste jsi vynechal jednu moznost, plyn se da nechat i odborne zabudovat a neni to zadny bastleni... nevim proc to videt tak cernobile - bud setrit, tak jezdit popelnici 1,3 nebo nevedet co s penezi a jezdit v 5litru....na moznosti jezdit v poradnym aute a za rozumny penize nevidim nic spatnyho, krom toho ze ten motor vydrzi vic jak zadejchana fabie 1,2htp na benzin.acid23 píše:plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...
priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
Je to podtlak, točí to jen do 4 tis-stačí to pro běžný provoz. Do leštěnky bych to nedával to je vozidlo pro radostHelldiver píše:Lukas Brandejs: v tej 535i mas podtlak alebo sekvenciu? Lebo ja som tiez trocha rozmyslal nad plynom, mam dve 535i, jednu na fun a jednu na jazdenie a lestenie, do tej druhej by som mozno aj plyn dal... Ale co som sa viezol v jednej 535i s podtlakovym plynom tak to bolo priserne, auto sice bola vyhrkana vrazda ale ajtak to zufalo netahalo a zralo 16-18L plynu vsade.