ma to cenu?
ma to cenu?
Cau, chtel sem se zaptat, jestli ma cenu prodat peknou e28 520 a jit do e30 325, nebo to za to nestoji a koupit treba e36?
e28 520 rok 1984
Řekl bych otázka priorit. Např. pro mě byla M3 E30 sen, tak jsem si řekl, že se mu aspoň trochu přiblížím a pořídil 318iS E30...páč jsem po konzultaci u několika lidí zjistil, že E36 jsou náchylnější na rez atd. -> E30 jsou v podstatě lepší auta...(:D) A vzhledem k tomu, že já bych bral další E-třícu... Za mě E30 325i v kupéčku... Ale je to spíš věc pocitů než rozumu... BTW. Je jen málo bavoráků, se kterejma uděláš koupí chybu...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Tak pokud ti vyhovuje, jen výkon nestačí, zkusil jsi nějaký mechanický úpravy motoru...??? Pro začátek třeba jen filtry, odlehčení setrváku a podobný blbůstky a třeba to bude aspoň pro začátek fajn... Podobně to dělám (spíš udělám) u IeSa: na 100kw jsem si navyknul, takže poladím (i po el. stránce) abych se dostal cca na 120 kw a pak se uvidí... 
Jinak E30 sportovnější je, o tom se přít nebudem, ale bacha na přestup z luxusního sedanu (své doby) do malýho sporťáčku... Já už pohodlí nikdy neužiju... Mám na 4válu sport podvozek na šestivál a teď dávám 17-ky, ale mě to prostě za tu motokárovou přilepenost na dobrejch silnicích stojí...

Jinak E30 sportovnější je, o tom se přít nebudem, ale bacha na přestup z luxusního sedanu (své doby) do malýho sporťáčku... Já už pohodlí nikdy neužiju... Mám na 4válu sport podvozek na šestivál a teď dávám 17-ky, ale mě to prostě za tu motokárovou přilepenost na dobrejch silnicích stojí...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
A jeje, dalsi zkusenej upravce motoru, kterymu blba hruska misto origo filtru, kterou jen tak flakne do horkyho motorovyho prostoru prida 20% vykonu..WilD píše:Tak pokud ti vyhovuje, jen výkon nestačí, zkusil jsi nějaký mechanický úpravy motoru...??? Pro začátek třeba jen filtry, odlehčení setrváku a podobný blbůstky a třeba to bude aspoň pro začátek fajn... Podobně to dělám (spíš udělám) u IeSa: na 100kw jsem si navyknul, takže poladím (i po el. stránce) abych se dostal cca na 120 kw a pak se uvidí...![]()

Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Kdo mluvil o 20%??? Od filtru si ani 5 slibovat nemůžem...ale mě to spolu se seřízením motoru přišlo na známýho 320 subjektivně prostě živější... Jen jsem nadhodil aspoň směr (-> mech. úpravy), když je s autem jinak spokojenej...
A podvozek: Yap, je to úchylně tvrdý...
Ale on to hlavně nebyl záměr: na X1 shopu prodávali pstě sport podvozek na e30 v akci ve chvíli, když jsem sháněl přední tlumiče... Nakonec jsem objednal a až při montáži kolega objevil malou nálepku na dně krabice: 320i 
A podvozek: Yap, je to úchylně tvrdý...


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Ne nadarmo se říká, že nejlepší tuning motoru je jeho kompletní GO. Ono po seřízení by ten moor asi měl bejt živější, než když se to hádá ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
jj...
Já vím, že jsem tady teď za blba (mladej, bez mnoha zkušeností), ale těch 120 kw jsem si sliboval od komplet jinýho výfucku (s thermopáskou na svody), leštěnýho sání (samozřejmě slícovaný), ostrý vačky (i když to je dost pálka), odlehčenej setrvák, chipu a toho filtru, kterej musí bejt minimálně odstíněnej, nebo jsem viděl vyvedenej až skoro do nádechů nárazníku... Což doufám těch 20% navíc zajistí...
A přiznávám, nejsem zkušenej, nejsem úpravce, ale myslím, že nejsem úplně retardovanej, abych bral filtr jako úplnou spásu...
Já vím, že jsem tady teď za blba (mladej, bez mnoha zkušeností), ale těch 120 kw jsem si sliboval od komplet jinýho výfucku (s thermopáskou na svody), leštěnýho sání (samozřejmě slícovaný), ostrý vačky (i když to je dost pálka), odlehčenej setrvák, chipu a toho filtru, kterej musí bejt minimálně odstíněnej, nebo jsem viděl vyvedenej až skoro do nádechů nárazníku... Což doufám těch 20% navíc zajistí...
A přiznávám, nejsem zkušenej, nejsem úpravce, ale myslím, že nejsem úplně retardovanej, abych bral filtr jako úplnou spásu...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Jen tak pro info, kolik na to máš připravenejch peněz? Když tak čtu, co všechno chceš na tom motoru udělat, tak to vydim v celkovym součtu celkem na raketu ...WilD píše:jj...
Já vím, že jsem tady teď za blba (mladej, bez mnoha zkušeností), ale těch 120 kw jsem si sliboval od komplet jinýho výfucku (s thermopáskou na svody), leštěnýho sání (samozřejmě slícovaný), ostrý vačky (i když to je dost pálka), odlehčenej setrvák, chipu a toho filtru, kterej musí bejt minimálně odstíněnej, nebo jsem viděl vyvedenej až skoro do nádechů nárazníku... Což doufám těch 20% navíc zajistí...
A přiznávám, nejsem zkušenej, nejsem úpravce, ale myslím, že nejsem úplně retardovanej, abych bral filtr jako úplnou spásu...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
to je uplne jedno - lisi se pouze prumerem Phersonu a tudiz prednima tlumicema..paveld píše:No ono mit na 4valu podvozek ze 6valu taky nebude zadna vyhra..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
No a nemá náhodou aky tour/cabrio jiný zadní pružiny? já bych řek že jo, neb s nima mám poslední dobou furt problémy ... A taky proto, že se tour/netour pružiny prodávajíbudha píše:to je uplne jedno - lisi se pouze prumerem Phersonu a tudiz prednima tlumicema..paveld píše:No ono mit na 4valu podvozek ze 6valu taky nebude zadna vyhra..
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
tour/netour ma spravne jiny pruziny a dokonce i jiny zadni tlumice...ale je to zameny.....z toura pruzina na coupe bude tvrdsi, a z coupe zase posadi toura vice na zem.. 
skoda ze se neda z ETK vycist vyska origo/m tech a jinejch pruzin, aby clovek vedel, co tam dava...

skoda ze se neda z ETK vycist vyska origo/m tech a jinejch pruzin, aby clovek vedel, co tam dava...

Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Posadi toura vice na zem? No já mel pruziny z coupe (pravdepodobne) a nedalo se s tim jezdit. Ale ja mam zas v kufru nadrz na plyn ...budha píše:tour/netour ma spravne jiny pruziny a dokonce i jiny zadni tlumice...ale je to zameny.....z toura pruzina na coupe bude tvrdsi, a z coupe zase posadi toura vice na zem..
skoda ze se neda z ETK vycist vyska origo/m tech a jinejch pruzin, aby clovek vedel, co tam dava...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Neni to jedno... sestival je tezsi motor a tomu odpovidaji i pruziny. Muzu ti poslat na ukazku fotku jak vypada "snizena" 316tka pomoci sestivalcovejch m-tech pruzin.budha píše:to je uplne jedno - lisi se pouze prumerem Phersonu a tudiz prednima tlumicema..paveld píše:No ono mit na 4valu podvozek ze 6valu taky nebude zadna vyhra..
BMW 323i E36