casy 400m sprint mate nekdo svoje udaje??

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 29. 07. 2006 11:04

Záchvat píše:
Bobik píše:
Záchvat píše:Ted ctu prospekt 205 1.9 GTi a 400m ma za 15.8 a 0-100km/h za 7.8.
v prospektech muzes mit napsany takovy cas,ale zalezi na jezdci jak je zkuseny a jak s tim autem umi.Vzdycky zalezi vetsinou na jezdci. a hlavne "launching technique" a prizpusobeni otacek a rychlost vypusteni spojky,povrchu drahy(hruby,jemny,etc.) a chovani vozu je dulezite na sprinty...
Cisla sou hezky co sou napsany v prospektech ale nevis jestli to mel s plnou nadrzi,kolik vazil jezdce,kolik "fuel" mel a dalsich drobnosti ktere v dusledku delaj na konecnem case drahoceny desetiny sekund ktere vyhravaji nebo prohravaji zavod. Je treba blbost srovnavat letistni povrch s specialni "drag" drahou ktera je udelana velmi kvalitne a velmi rovna (zadny diry,prevyseni a podobne.. :wink:
To mi psat nemusis, je mi to jasny, daval jsem to sem jen pro priblizne srovnani, protoze jsem si to zrovna cetl ......... :wink:
ok omlouvam se, kdybys napsal ze to vis tak bych to nepsal. :D :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 29. 07. 2006 12:10

zase na druhou stranu pri prerazeni je tam prodleva turba nez se nafoukne neni to moc ale malej ubytek vykonu tam je ja jsem radsi pro atmosferu s kompresorem just like Mercedes Benz

je pravda ze turbina se upravuje lip nez atmosfera nemusis lestit sani davat vacky atd kdyz chces vykon das vetsi turbo nebo zvysis tlak ale to uz je o zivotnosti motoru
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 29. 07. 2006 12:29

Night.chimera píše:zase na druhou stranu pri prerazeni je tam prodleva turba nez se nafoukne neni to moc ale malej ubytek vykonu tam je ja jsem radsi pro atmosferu s kompresorem just like Mercedes Benz

je pravda ze turbina se upravuje lip nez atmosfera nemusis lestit sani davat vacky atd kdyz chces vykon das vetsi turbo nebo zvysis tlak ale to uz je o zivotnosti motoru
ztrata otacek u turba se resi blow of ventilem kdy se zabrani klesanim otacek. No zas tak jednoduchy to neni ze tam das vetsi turbo,pohrajes si s plnicim tlakem .
Obrázek

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 04. 08. 2006 18:57

Neznate nekdo casy pro 316i(m40)...? :twisted:
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 04. 08. 2006 18:58

paveld píše:Neznate nekdo casy pro 316i(m40)...? :twisted:
kolem 19
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 04. 08. 2006 19:07

Tak to jeste jde, dik.
BMW 323i E36

stepos
Příspěvky: 67
Registrován: 07. 08. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od stepos » 10. 08. 2006 19:23

Zdar já měl uno turbo nebylo to logo, ale mělo něco kolem 110 koní mám pocit, je fakt že je lehký a má odpich. Nemáte náhodou na mysli to uno co bylo na High speed meeting 3 a krutě pokořilo třícu. Když jsem to viděl tak mě chytl pěkněj vztek.

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 08. 05. 2007 08:04

hups nahoru :lol:

S Papričkou 335i jsem na Mimoni zajel 13,99sec
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring :-)

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 08. 05. 2007 21:41

nechci rypat, ale kamos ma uno turbo (bylo flekate zelene, ted ma z toho cerne) a mekta neco o tom ze ma cca 180 kobyl.

jinak dnes se zroplival v bawu, ze pry si koupi taky jedno :D
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Negr
Příspěvky: 156
Registrován: 22. 07. 2005 10:06
Bydliště: Praha-chodov

Příspěvek od Negr » 09. 05. 2007 09:28

13,366 :D

Knedlik
Příspěvky: 20
Registrován: 09. 12. 2004 11:17
Bydliště: praha

Příspěvek od Knedlik » 09. 05. 2007 12:55

Negr píše:13,366 :D
KRNANY MADE!
tel.606347543

Negr
Příspěvky: 156
Registrován: 22. 07. 2005 10:06
Bydliště: Praha-chodov

Příspěvek od Negr » 09. 05. 2007 13:05

Krňany MOTORSPORT

Knedlik
Příspěvky: 20
Registrován: 09. 12. 2004 11:17
Bydliště: praha

Příspěvek od Knedlik » 09. 05. 2007 13:07

Na nazvu nesejde hlavne že to jede :P
tel.606347543

SkejT
Příspěvky: 155
Registrován: 15. 01. 2007 13:21
Bydliště: okr.Olomouc

Příspěvek od SkejT » 10. 05. 2007 10:40

jak uz tady bylo napsano,dulezite je pomer vaha/vykon a schopnost prenes stado kobyl na silnici.

Tady z toho je me spatne,todle je mazec :cry:
http://www.youtube.com/watch?v=GrgmV8HWBPc

Paganini
Příspěvky: 687
Registrován: 07. 05. 2006 12:13

Příspěvek od Paganini » 13. 05. 2007 01:12

Flery píše:
paveld píše:Neznate nekdo casy pro 316i(m40)...? :twisted:
kolem 19
318i m10 coupe 18,76 s :lol: :oops: :lol:

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 26. 10. 2008 09:13

tak to oživíme 14,016, teplota 4°C :lol: když pořádně napiluju start tak se pod 14 musím dostat, ono takový ty řeči že sprinty není žádný umění asi zas taková pravda nebude, protože start může dělat ve finále až 0, 400s :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 26. 10. 2008 09:31

13,8-7 je podle mne tak strop..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 26. 10. 2008 09:42

Iwan píše:13,8-7 je podle mne tak strop..


to jo, ale stím bych byl spokojenej, ono na 23 let starý motor a s kastli vlastně taky to není zase tak špatný :lol: a ještě když to není postavení na sprinty :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 26. 10. 2008 10:45

Ještě by jste k tomu mohli dávat, s jakým motorem jste to zajeli. U některých dlouhodobě se zdržujících členů vim, ale někde by mne to zajímalo

dábek
Příspěvky: 97
Registrován: 13. 06. 2007 13:23

uňáci

Příspěvek od dábek » 26. 10. 2008 13:32

Na italiancars.org se dá o těch unech dozvědět více. Jsou tam asi 3 a ty mají kolem 200koní, nejvíc tuším 215hp

Odpovědět