Takže když to shrnu,tak vše záleží na štěstí kupujícího,na jaký kus narazí a kdo ho vlastnil,jestli slušný člověk nebo prase.Ono to chce při kupování trpělivost a rozvahu,ale z vlastní zkušenosti se mi E30 v dané cenové relaci jeví jako lepší než Favorit,kterej bude v porovnání s 1,8i zhruba stejně žravej,ale línej a roztřepanej.
Koupě E30
No tak abych se taky vložil do diskuze,nedávno jsem koupil E30 do 30000,-protože potřebuji auto kvůli opravě druhého a první dojmy jsou takové že do 30000,- jsem koupil auto s necvakacím motorem,po výměně oleje(ještě je vidět na měrce že není ani černej),má to zánovní tlumiče,desky jsou taky dobrý,jsou vyměněný nějaký čepy,motor je suchej nikde neteče olej,při jízdě v autě nic neskřípe,nebouchá ani nevrže.Jediná vada na kráse je malá koroze na lemu blatníku,což si myslím že není až taková položka.Takže počáteční investice byla 350,-kč za čep a 60,-kč za vypálený žárovky v palubovce.
Takže když to shrnu,tak vše záleží na štěstí kupujícího,na jaký kus narazí a kdo ho vlastnil,jestli slušný člověk nebo prase.Ono to chce při kupování trpělivost a rozvahu,ale z vlastní zkušenosti se mi E30 v dané cenové relaci jeví jako lepší než Favorit,kterej bude v porovnání s 1,8i zhruba stejně žravej,ale línej a roztřepanej.
Takže když to shrnu,tak vše záleží na štěstí kupujícího,na jaký kus narazí a kdo ho vlastnil,jestli slušný člověk nebo prase.Ono to chce při kupování trpělivost a rozvahu,ale z vlastní zkušenosti se mi E30 v dané cenové relaci jeví jako lepší než Favorit,kterej bude v porovnání s 1,8i zhruba stejně žravej,ale línej a roztřepanej.
No tak abych se taky vložil do diskuze,nedávno jsem koupil E30 do 30000,-protože potřebuji auto kvůli opravě druhého a první dojmy jsou takové že do 30000,- jsem koupil auto s necvakacím motorem,po výměně oleje(ještě je vidět na měrce že není ani černej),má to zánovní tlumiče,desky jsou taky dobrý,jsou vyměněný nějaký čepy,motor je suchej nikde neteče olej,při jízdě v autě nic neskřípe,nebouchá ani nevrže.Jediná vada na kráse je malá koroze na lemu blatníku,což si myslím že není až taková položka.Takže počáteční investice byla 350,-kč za čep a 60,-kč za vypálený žárovky v palubovce.
Takže když to shrnu,tak vše záleží na štěstí kupujícího,na jaký kus narazí a kdo ho vlastnil,jestli slušný člověk nebo prase.Ono to chce při kupování trpělivost a rozvahu,ale z vlastní zkušenosti se mi E30 v dané cenové relaci jeví jako lepší než Favorit,kterej bude v porovnání s 1,8i zhruba stejně žravej,ale línej a roztřepanej.
Takže když to shrnu,tak vše záleží na štěstí kupujícího,na jaký kus narazí a kdo ho vlastnil,jestli slušný člověk nebo prase.Ono to chce při kupování trpělivost a rozvahu,ale z vlastní zkušenosti se mi E30 v dané cenové relaci jeví jako lepší než Favorit,kterej bude v porovnání s 1,8i zhruba stejně žravej,ale línej a roztřepanej.
Si myslim ze neni problem kupit za 30tis dobre bmw <316-320> do ktoreho nebudes muset moc investovat.De jen o to nekoupit hned prvni mrdku kvuli hezkym kolum..
0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Taky myslím že to není takovej problém.
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
Vybrat se dá dobře.
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
Vybrat se dá dobře.
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve
- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Kónečně rozumná řeč..Mao píše:Samá rada nad zlatoNetroufl bych si tvrdit kolik zrovna ty potřebuješ na provoz auta, to samozřejmě záleží na počtu ujetejch kilometrů a spoustě dalších věcí, dá se vyjít i za čtyřku, i když je fakt víc jak tisíc kilometrů nenajedeš. Taky je potřeba vzít v úvahu, že čas od času budeš muset jednorázově sáhnout do kapsy hloub, protože nekupuješ nový auto a díly pochopitelně stárnou a odcházej. ne všechno se dá koupit starší ( třeba olej, i když i takový střelci se najdou ). pak jsou tu samozřejmě destičky, kotouče, čepy, ramena, ložiska, pneu na zimu a na léto, vejfuck....kaýdá z těch věcí se dřív nebo pozdějc přihlásí. Osobně bych se podíval po nějaký přiměřeně zachovalý 318i nejlépe s motorem M10 ( tzn. chromák do roku 1987 ) kolem 15 - 20 tisíc a nechal bych si bokem těch deset na první nutný investice. dvoulitr vynech, sice je levnej ale už jenom povinný ručení by ti ukrojilo měsíčně třetinu rozpočtu a to jsi ani nevyjel. když se podíváš i jinam než na tyhle stránky, zjistíš že aut je v týhle cenový kategorii dost, chce to jenom trochu trpělivosti. Favo je dobrý tak na naučení, s E30 se to srovnávat nedá. Jinak samozřejmě existuje celá řada dalších aut na který se můžeš zaměřit a který se nechaj za podobný peníze koupit - Escort, Fiesta, jedničkovej golf, Kadet a co já vim co ještě.
Pokud se chceš pohodlně a relativně spolehlivě dostat z bodu A do bodu B, kup slušnou 318i, pokud chceš něco na masírku tak šetři a najdi si job kde líp platěj
-
Joez Stone
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15. 09. 2005 18:52
- Bydliště: Cheb
Re: Koupě E30
http://www.autoshop2000.cz/?sloupec=typ ... a=BMW&uid=MagicMisel píše:Zdarec chlapi!mam takovej pro nekoho blbej dotaz!z BMW začínám tak toho o nich moc nevím!chtěl bych e30 2,0 tak do 30 000kč ale nemám na další investice !muj dotaz spočívá v tom jestli se da koupit nějaká e30 bez větších investic nebo radši koupit fávo na ktery sou díly skoro zadarmo!dík moc
http://www.autoshop2000.cz/?sloupec=typ ... Akoda&uid=
Ženy chtěj být se mnou a muži jako já.
- MagicMisel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 09. 07. 2006 16:09
- Bydliště: Nové Město na Moravě
jj...ja mam prijem cca.5 tis, adavam to...jezdim dene a jeste do toho cpu a zbyva mi jeste na pivo:)Míšánek píše:Můj názor: Pokud máš měsíčně ty 4 hadry jisté, myslím si, že bys více méně neměl mít problém. Vím to z vlastní zkušenosti, protože jsem cca před rokem taky kupoval Bafa a to mně bylo 17, takže příjem běhěm roku prakticky nulový a vyšel jsem... Sice jsem moc nejezdil, přes zimu vůbec, to je taky pravda, ale vyjít se dá, tomu věř...
318i m40
EX IS http://www.youtube.com/watch?v=2_0hbPTAv8o
Skoda 105->Skoda 120->BMW E30 318i M40->BMW E30 318is M42->BMW E30 318is M42 podruhé->Seat Cordoba SX 2,0 16v 150ps-njn zradil sem BMW,ale je to jen chvilkove...
Skoda 105->Skoda 120->BMW E30 318i M40->BMW E30 318is M42->BMW E30 318is M42 podruhé->Seat Cordoba SX 2,0 16v 150ps-njn zradil sem BMW,ale je to jen chvilkove...
Počkej si a šetři! Kdo si počká ten se dočká, osobně jsem čekal taky dost dlouho (a navíc se kapánek zadlužil)...MagicMisel píše:Dík moc za odpovedi!!asi si budu muset počkatPříjem mám tak 4 000 měsíčně což je malo!ale když sem se díval na foru do bazaru tak tam byli pěkný kousky kolem 30 000 otazka je v jakým stavu!!
a potom 318 nebo 325 at to stoji za to
SNiPP


nee kazdy s tim jezdi kazdy den do skoly/prace[CZ]Airwolf[OC] píše:za 4 litry na mesic se na to zvysoka vy*er, na jakkekoli auto. budes mit stezi na benal, natoz na nejakou opravu.
2.0 i-VTEC
Prodej home Hi-Fi produktů značek Harman/Kardon, Pioneer, Panasonic, Sony, JBL, Infinity, Bose, Bowers&Wilkins, Canton, Jamo, Denon...
Bezpečnostní kamery, kamerové systémy, CCTV, webové IP-kamery, videoservery
Prodej home Hi-Fi produktů značek Harman/Kardon, Pioneer, Panasonic, Sony, JBL, Infinity, Bose, Bowers&Wilkins, Canton, Jamo, Denon...
Bezpečnostní kamery, kamerové systémy, CCTV, webové IP-kamery, videoservery
Vždy když najedu na tohle forum, tak mám piocit Alenky v říši divů a uplně jinejch cenovejch relací, já koupil 325i s lěštěnim sánim, po komplet generálce motoru, asi nebourané, el. okna, el. šíbr, ABS, Servo, M3 rozpěra, nová STKaME, nic nemlátí, nebouchá, nevrže, dostal jsem k tomu zimáky, hromady dalších dílů (naštěstí i hlavu:-) za 40.000,- od kamoše co ho koupil o 3 mes dřív za 36.000,- najel jsem s tim 15.000,- km
1x výměna oleje v 5w40+filtr+prace 1200,-
3x vana (protože jsem prase) práce+zavaření 3x 1.500,-
1x hlava (protože jsem prase) práce+volej 5.600,-
6x pneu (protože jsem prase) 6x350,-
1x vzduch filtr ze škola 120 - 93,-
povinný asi 8.000,-
suma sumárum se dá pořídit za 36000,- až 40.000,-
první rok a 15.000 Km 9.293,- až 21.493,-
takže 8.000,- povinný + 2,5kč/1km béňo + 0,10 až 0,92kč/Km servis
Maš li 4.000,- Kč/měs na auto
po povinnym je to 3.330,- = 980 - 1280 km/měs
(krabička Spartiček 46,- Kč x 1,5 denně x 30 dní 2.070,-
mít e30 je 2x dražší než kouření a smrt není tak bolestivá:-)
Jdi do e30 i kdyby to byla 325ka (né ETU)
nespěchej, nesháněj, dobrý nabídky choděj samy.
1x výměna oleje v 5w40+filtr+prace 1200,-
3x vana (protože jsem prase) práce+zavaření 3x 1.500,-
1x hlava (protože jsem prase) práce+volej 5.600,-
6x pneu (protože jsem prase) 6x350,-
1x vzduch filtr ze škola 120 - 93,-
povinný asi 8.000,-
suma sumárum se dá pořídit za 36000,- až 40.000,-
první rok a 15.000 Km 9.293,- až 21.493,-
takže 8.000,- povinný + 2,5kč/1km béňo + 0,10 až 0,92kč/Km servis
Maš li 4.000,- Kč/měs na auto
po povinnym je to 3.330,- = 980 - 1280 km/měs
(krabička Spartiček 46,- Kč x 1,5 denně x 30 dní 2.070,-
mít e30 je 2x dražší než kouření a smrt není tak bolestivá:-)
Jdi do e30 i kdyby to byla 325ka (né ETU)
nespěchej, nesháněj, dobrý nabídky choděj samy.
325e e30; 325i e30; 325i e30 baur; 318is e30; 530d e39; 330ci e46; 730d e65; 325i e36; 325i e30; 325i e30 cabrio.Já prostě miluju pohádky a ze všeho nejvíc ty s dobrym koncem101330 píše:Vždy když najedu na tohle forum, tak mám piocit Alenky v říši divů a uplně jinejch cenovejch relací, já koupil 325i s lěštěnim sánim, po komplet generálce motoru, asi nebourané, el. okna, el. šíbr, ABS, Servo, M3 rozpěra, nová STKaME, nic nemlátí, nebouchá, nevrže, dostal jsem k tomu zimáky, hromady dalších dílů (naštěstí i hlavu:-) za 40.000,- od kamoše co ho koupil o 3 mes dřív za 36.000,- najel jsem s tim 15.000,- km
1x výměna oleje v 5w40+filtr+prace 1200,-
3x vana (protože jsem prase) práce+zavaření 3x 1.500,-
1x hlava (protože jsem prase) práce+volej 5.600,-
6x pneu (protože jsem prase) 6x350,-
1x vzduch filtr ze škola 120 - 93,-
povinný asi 8.000,-
suma sumárum se dá pořídit za 36000,- až 40.000,-
první rok a 15.000 Km 9.293,- až 21.493,-
takže 8.000,- povinný + 2,5kč/1km béňo + 0,10 až 0,92kč/Km servis
Maš li 4.000,- Kč/měs na auto
po povinnym je to 3.330,- = 980 - 1280 km/měs
(krabička Spartiček 46,- Kč x 1,5 denně x 30 dní 2.070,-
mít e30 je 2x dražší než kouření a smrt není tak bolestivá:-)
Jdi do e30 i kdyby to byla 325ka (né ETU)
nespěchej, nesháněj, dobrý nabídky choděj samy.
Je fakt že i v Bohnicích maj vycházky a je teda možný že někdo prodal nebouranou (tomu fakt věříš??? ) plně vybavenou a funkční E30 dvouapůli za polovinu reálný ceny a navíc po třech měsících spokojenýho ježdění
member of zewl crew
- MagicMisel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 09. 07. 2006 16:09
- Bydliště: Nové Město na Moravě
Jestlize mas mesicne prijem 4 litry, tak pocitam urcite to cely nejde do auta. Takze za tech par penez co ti zbydou na benal, toho neprojezdis tolik, aby se ti nejak rapidne rychle opotrebovavaly takovy ty normalni veci (desticky, gumy atd...). Pokud koupis slusny auto, ktery nebude mit gumy sjety na draty, nebude nejak moc shnily, nic nebude bouchat a cvakat a tak podobne, tak asi jedina nutna investice hned na zacatku bude ten olej + filtry... A to ostatni, pokud nebude vylozene tesne pred smrti, nejakou dobu vydrzi a holt to budes dokupovat postupne jak budou/nebudou prachy (a podle toho co se zrovna posere)...
A co se motorizace tyce, tak:
Na E34 OKAMZITE zapomen (v porovnani s E30 vic zere, min jede, drahy dily jak novy tak pouzity, drazsi pojistka - 2litr, atd...)
Z vlastni zkusenosti doporucuju E30 318i - chromaka m10. Je s tim docela slusny svezeni, moc nezere, je u toho nizky povinny a dilu aspon tady na foru je pozehnane... A myslim ze (nevim jak uz dlouho ridis) by to mohla byt i dobra skola pro postup na vyssi levely (325 a dal...) a to zvlaste v zime a na mokru...
A co se motorizace tyce, tak:
Na E34 OKAMZITE zapomen (v porovnani s E30 vic zere, min jede, drahy dily jak novy tak pouzity, drazsi pojistka - 2litr, atd...)
Z vlastni zkusenosti doporucuju E30 318i - chromaka m10. Je s tim docela slusny svezeni, moc nezere, je u toho nizky povinny a dilu aspon tady na foru je pozehnane... A myslim ze (nevim jak uz dlouho ridis) by to mohla byt i dobra skola pro postup na vyssi levely (325 a dal...) a to zvlaste v zime a na mokru...
E30 318i ==> E28 shark power
Proč se tu ptáš na radu když si pak stejně poradit nenechášMagicMisel píše:Zdarec chlapy!!!tak sem dosetril naky prachy !!!za 40 000 bych e 30ku sehnal peknou ne?nejlepe 320!!!a jeste se zeptam na BMW e34 520 jestli by se za 40 dala pekna seznat?a jak na nu sou drahy nahradni dili ?díky
jestli platí první varianta, tak si kup to co ti tady všichni radí.....318i ( nejllépe s motorem m10 ) která bude za třicet kolíků v super stavu ( samozřejmě nejlíp dovezená z německa ) a ještě ti zbude desítka na první investice, benzín a případný průsery ( nespoléhej na to že zrovna tvýmu autu nic nebude, každýmu něco je )
a jestli platí varianta druhá, tak se jdi ptát na nějaký tuzing fórum a neplýtvej tady naším časem.....a hlavně si prosímtě nekupuj bawce, další takový pako už tu nepotřebujeme, stejnou službu ti prokáže nějakej starej, patřičně olepenej a ospojlerovanej kadet nebo escort
member of zewl crew


