Pude přemontit servo z 320 tour na 318 M40?
Pude přemontit servo z 320 tour na 318 M40?
čus, chci se optat jestli jde bez problémů/úprav přehodit komplet servo z 320 touring do 318 M40? Dělal jste to někdo, jak to jde?
E34 ruullleeeeezzzzzz
Namontovat tam určitě půjde, ale asi bude na M20 motoru jinej držák čerpadla než na M40.
Tady je návod, ikdyž ne uplně to co potřebuješ, ale snad ti helpne:
viewtopic.php?t=11032&highlight=servo
Tady je návod, ikdyž ne uplně to co potřebuješ, ale snad ti helpne:
viewtopic.php?t=11032&highlight=servo
dík, dobrej návod. Já bych si to ale stejně nechal přehodit od nějakýho mechanika, jen jsem chtěl vědět jestli s tím nenímoc upravování a předělávání. Pokud jde jen o ten držák, tak to snad nebude velkej problém. Horší bude spíš jestli to servo už není kaput, dost hučí, jde ztuha za studena a teče. Jak je to s opravou? Dá se to vůbec nějak uvézt do provozuschopného stavu nebo je lepší sehnat nějaké dobré?Robert píše:Namontovat tam určitě půjde, ale asi bude na M20 motoru jinej držák čerpadla než na M40.
Tady je návod, ikdyž ne uplně to co potřebuješ, ale snad ti helpne:
viewtopic.php?t=11032&highlight=servo
E34 ruullleeeeezzzzzz
Tady jsem ti to našel
viewtopic.php?t=10168&highlight=servo

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Určitě, ten repas řekl bych je dost drahej, tady to servo seženeš mnohem levněji.Ale jakříká Jirka325, nový je prostě nový.Lukashe píše:jj díkes, asi na něj vykašlu a časem seženu nějaký lepší, třeba z tý e36, jak dopporučujete, hošani
Mě to začalo chcát před zimou a dělalo to rámus.Pořád jsem to dolejval a když už jsem dal za kapalinu skoro stejně jako za nový servo, tak jsem se na to vysral.Teď mi to vychcalo úplně a je ticho.Sice jezdim bez serva, ale co, dá se to.Na jaře ho vyndám a seru na něj...
jj dík, vyzkouším a uvidím. MYslím že mi to slo taky docela normálně kroutit volantem při chcíplým autě. Zkusím to ještě za jízdy. Ono lepší jezdit bez serva než jezdit se servem co neservuje a hlučí jak krávaRobert píše:Když odmontuješ řemen, tak to hučet nebude, ale jak se popereš s volantem se uvidí. Ikdyž mě to jde i s vypnutym motorem celkem v pohodě.

E34 ruullleeeeezzzzzz
Pokud je to řízení v kopru tak by nemělo vadit když zároveň se sundáním řemenu vypustíš kapalinu. Jde to snáz.Lukashe píše:jj dík, vyzkouším a uvidím. MYslím že mi to slo taky docela normálně kroutit volantem při chcíplým autě. Zkusím to ještě za jízdy. Ono lepší jezdit bez serva než jezdit se servem co neservuje a hlučí jak krávaRobert píše:Když odmontuješ řemen, tak to hučet nebude, ale jak se popereš s volantem se uvidí. Ikdyž mě to jde i s vypnutym motorem celkem v pohodě.
BTW: co je pravdy na tom, že se servo bez přítomnosti tlaku ničí?
momentálně bez.......
když zůstane připojený čerpadlo a jde naprázdno, tak to nejni dobrý...mizuh píše:Pokud je to řízení v kopru tak by nemělo vadit když zároveň se sundáním řemenu vypustíš kapalinu. Jde to snáz.Lukashe píše:jj dík, vyzkouším a uvidím. MYslím že mi to slo taky docela normálně kroutit volantem při chcíplým autě. Zkusím to ještě za jízdy. Ono lepší jezdit bez serva než jezdit se servem co neservuje a hlučí jak krávaRobert píše:Když odmontuješ řemen, tak to hučet nebude, ale jak se popereš s volantem se uvidí. Ikdyž mě to jde i s vypnutym motorem celkem v pohodě.
BTW: co je pravdy na tom, že se servo bez přítomnosti tlaku ničí?
tzn. odpojit a neresit - klidne nechat napusteny a sledovat, jestli poteče i bez tlaku
já u modrýho repas dělal a výsledek byl příjemnej - prostě žádnej problém, ale je to dost voser - jednak samotná oprava a zadruhý montáž/demontáž...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry