Cau, muzete mi prosim nekdo poradit, kde nechat opravit automat na E30...? Pripadne poradit, v cem je chyba... Automat nechrastí, volič funguje tak, jak ma, "R" normálne funguje, auto krasne couva,ale kdyz chci zaradit "D", "1, 2, nebo", tak to má stejnej účinek jako kdybych tam soupnul "N"...zkratka nejede dopredu...pomozte please...
Popripade...muzete mi nekdo poradit, jestli je na 325i a 325iX stejnej manual....??? Nebo jestli nevite o nekom, kdo prodava manual na 325iX...? Moc dik za jakoukoliv pomoc J.
Automat na 325iX
Ale ale, to odnekud znam, takhle se presne choval automat, ve kterem zdechla nejaka lamelka...zjevne nebyl radne udrzovany a sralo se na vymeny oleje v prevodovce.
Repase automatu je bude obavam se castka petimistna, takze mas dve moznosti, zaplatit raketu za repasi a vedet co tam mas, nebo sehnat jinej automat a vsadit si tak do loterie, neb nebudes vedet co tam mas, nebo sehnat manual a pustit se do prekopavky, o tom co vsechno se meni uz tu nekde napsal francis, takze magicke tlacitko hledat v hornim menu
Repase automatu je bude obavam se castka petimistna, takze mas dve moznosti, zaplatit raketu za repasi a vedet co tam mas, nebo sehnat jinej automat a vsadit si tak do loterie, neb nebudes vedet co tam mas, nebo sehnat manual a pustit se do prekopavky, o tom co vsechno se meni uz tu nekde napsal francis, takze magicke tlacitko hledat v hornim menu
iX
Minulý týden jsem dokončil právě přestavbu manuál za automat na 325iX.
Je potřeba docela dost věcí....
1) manuál (jedině z iX)
2) mezinápravovej difer z manuálu (u automatu je společnej s převodovkou)
3) spojka + hadičky a válečky
4) setrvák
5) ložiska - spojkový a do kliky
6) pedály
7) kulisu řazení( tyčka od převodovky se musí oproti klasice zkrátit)
jediná věc co mě pasovala v poho byly kardany...... práce přehodit to sice je, ale jinak to vcelku zas takovej problém není..... Jinak doma mě ten vyndanej automat leží...je v pohodě a na prodej i s mezinapr.difer. a měničem(setrvakem).......
Je potřeba docela dost věcí....
1) manuál (jedině z iX)
2) mezinápravovej difer z manuálu (u automatu je společnej s převodovkou)
3) spojka + hadičky a válečky
4) setrvák
5) ložiska - spojkový a do kliky
6) pedály
7) kulisu řazení( tyčka od převodovky se musí oproti klasice zkrátit)
jediná věc co mě pasovala v poho byly kardany...... práce přehodit to sice je, ale jinak to vcelku zas takovej problém není..... Jinak doma mě ten vyndanej automat leží...je v pohodě a na prodej i s mezinapr.difer. a měničem(setrvakem).......
327iX E30 iX Power
Byla...je...bude navždy.....E30

Byla...je...bude navždy.....E30

