Co je na motoru 2.0i (M20) špatnýho?
Co je na motoru 2.0i (M20) špatnýho?
Ahoj, mám motor 320i (M20) a jsem s ním spokojenej, je pravda, že jsem 2.5i neřídil ani jsem se nevezl s někým kdo by mi ukázal dobrej rozjest a sílu motoru, ale hrozně by mě zajímalo co je na dvoulitru tak špatnýho
? ...reaguju na ty hlášky jako .... je to nehroší koupě, žere stejně jako 2.5i a nejede .... a podobně, technický data uvádějí průměrnou spotřebu u 2.5i 9.7l na 100 Km a u 2.0i 8.6l. Já mám vlastní zkušenost , že to odpovídá a můžu si dovolit i lehce sportovní jízdu. Rád bych 2.5i, ale chci si počkat na E36 kde jsou ty motory výkonější a od roku 1993 do roku 1995 má spotřebu 8.8l a i když slabší tak se stejnými parametry až na výkon v Kw 323i spotřebu 8.3l na 100 Km. Upřimně bych si přál M5tku, ale na tu asi nikdy mít nebudu. Tak co VY na to???!! 
není nic lepšího, než zdravý rozum a BMW.
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jo, nežerou stejně, 2.0 žere vícferda píše:Na 320i M20 není nic špatného a jestli někdo tvrdí že žere stejně jako 325i tak nemluví pravdu.
- každej "kus" je přece jinej
Už se v tom nehrabejte
-je to dobrej šestihrnec
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: Co je na motoru 2.0i (M20) špatnýho?
Reagujes na to co jsem psal ja,jako odpoved jednomu pitomcovi,co tu nekomu kazil inzerat,tak jsem ho chtel nastvat.TH píše:Ahoj, mám motor 320i (M20) a jsem s ním spokojenej, je pravda, že jsem 2.5i neřídil ani jsem se nevezl s někým kdo by mi ukázal dobrej rozjest a sílu motoru, ale hrozně by mě zajímalo co je na dvoulitru tak špatnýho? ...reaguju na ty hlášky jako .... je to nehroší koupě, žere stejně jako 2.5i a nejede .... a podobně, technický data uvádějí průměrnou spotřebu u 2.5i 9.7l na 100 Km a u 2.0i 8.6l. Já mám vlastní zkušenost , že to odpovídá a můžu si dovolit i lehce sportovní jízdu. Rád bych 2.5i, ale chci si počkat na E36 kde jsou ty motory výkonější a od roku 1993 do roku 1995 má spotřebu 8.8l a i když slabší tak se stejnými parametry až na výkon v Kw 323i spotřebu 8.3l na 100 Km. Upřimně bych si přál M5tku, ale na tu asi nikdy mít nebudu. Tak co VY na to???!!
Osobne proti dvoulitru nic nemam,ano,mozna ma o pul litru nizsi spotrebu a jak uz tu nekdo psal,zalezi na stavu a na tom,jak ma kdo "tezkou"nohu na plynu.Taky je fakt-stejny poviny ruco,spotreba tedy skoro stejna,servis a udrzba stoji taky stejny penize-ale vykon a svezeni s 2,0 nebo s 2,5 se nedaji srovnat,to mi nikdo nevymluvi.
To je muj nazor,proc kdyz motor M20,tak obsah 2,5l.Svez se a uvidis...
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
Tohle jsem ja o 2,0 nenapsal,jen popisuji proc radeji 2,5.Tak nebo taj je 2,0M20 porad BMW,tak je to dobry,ne?břečka píše:hmm..tak si za chvilku budu připadat jak nějakej lůzr s 320..Z vašich reakcí na 2litr (i v ostatních threadech) to vypadá jak totální shit,kterej vlastně není ani BMW ale nějakej omyl...už abych si vozil prdel v 325
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
Já vím žes to nenapsal...to je snad jasný že radši 2.5 ale každej na ni neměl stěstí nebo prachy když kupoval 30Daniel Honska píše: Tohle jsem ja o 2,0 nenapsal,jen popisuji proc radeji 2,5.Tak nebo taj je 2,0M20 porad BMW,tak je to dobry,ne?
...někdo je rád že má aspoň něco
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasim s Břečkou.Všichni se do 2.0 navážej.Je jasný že 2.5 je lepší,ale jak říká Břečka,né každej v době koupě na to měl štěstí nebo prachy.S DANem už jsme o tom kecali a myslim že jsme si to docela v pohodě vyříkali a pokecali o tom.Taky se mi teď líbí jeho názor : 2.5 je lepší,ale 2.0 je taky dobrej,vždyť je to BMW...díky DANe,za Tvůj názor.Mimochodem já se ve 2.5 litru svezl a můj osobní názor je,že to není tak drastickej rozdíl,jak se tu tvrdí.Je možný,že už mu to netáhne tak jak by mělo,ale rozdíl (ohromnej,jak tu někteří tvrdí) v tom takovej nevidim.....
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
M20B20 je dobry motor.
Kto co chce, to ma. Ked budem chciet motokaru, zozeniem si 325 so sperou, ked chcem svizne zvezenie za prijatelnu cenu a spotrebu, mam 320.
Dam priklad: momentalne sa robia do e46 2.0 aj 2.3. To znamena, ze 2.3 je lepsia a 2.0 je znova iba nejake vedlajsie hovno? Nejaky dovod na vyrobu jak M20B20, tak aj M52B20 byt predsa musi a ja tvrdim, ze tym dovodom je spotreba. Je jasne, ze ked chcem drzat krok s 2.5, tak 2.0 musim tocit a tocit, ale ked idem normalne, tak urcite spapka menej ako 2.5. Lenze: v BMW sa neda nepodlahnut emociam a nevytacat ho, takze furt to kazdemu zozerie aj trenky a preto tie reci o spotrebe a ziadnom vykone pri porovnani 2.0 a 2.5.
Dam priklad: momentalne sa robia do e46 2.0 aj 2.3. To znamena, ze 2.3 je lepsia a 2.0 je znova iba nejake vedlajsie hovno? Nejaky dovod na vyrobu jak M20B20, tak aj M52B20 byt predsa musi a ja tvrdim, ze tym dovodom je spotreba. Je jasne, ze ked chcem drzat krok s 2.5, tak 2.0 musim tocit a tocit, ale ked idem normalne, tak urcite spapka menej ako 2.5. Lenze: v BMW sa neda nepodlahnut emociam a nevytacat ho, takze furt to kazdemu zozerie aj trenky a preto tie reci o spotrebe a ziadnom vykone pri porovnani 2.0 a 2.5.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Mas pravdu,to co jsem psal ja,bylo mireno primo na motory M20.Dvoulitrove motory BMW se ctyrventilovou tecghnikou na valec jsou naopak super.Jedno se musi nechat jak uz tu reklo spousta lidi,je to o financich a stesti,i kdyz cenove u techto dvou aut je radove 10-20tis,coz neni tak hrozne,ale to stesti jednu dobu byt muselo.neni to tak dlouho,co byl obrovskej problem sehnat E30 325i,v solidnim stavu za slusnej peniz a 320-tek bylo spoustu.Ted se 325 nejak roztrhl pytel a je jich pomerne dost za hezke penize.Max-Max píše:M20B20 je dobry motor.Kto co chce, to ma. Ked budem chciet motokaru, zozeniem si 325 so sperou, ked chcem svizne zvezenie za prijatelnu cenu a spotrebu, mam 320.
Dam priklad: momentalne sa robia do e46 2.0 aj 2.3. To znamena, ze 2.3 je lepsia a 2.0 je znova iba nejake vedlajsie hovno? Nejaky dovod na vyrobu jak M20B20, tak aj M52B20 byt predsa musi a ja tvrdim, ze tym dovodom je spotreba. Je jasne, ze ked chcem drzat krok s 2.5, tak 2.0 musim tocit a tocit, ale ked idem normalne, tak urcite spapka menej ako 2.5. Lenze: v BMW sa neda nepodlahnut emociam a nevytacat ho, takze furt to kazdemu zozerie aj trenky a preto tie reci o spotrebe a ziadnom vykone pri porovnani 2.0 a 2.5.
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
Bud rad,alespon ti tu 323 nikdo nepomlouva a jak tu psal kolega-nikdo na ni nebleje-fakt je,ze se na ne nejak zapomina a to neni dobreMr.1 píše:No a o 323i se nemluví vubec dokonce v Lánově nebyla puvodně ani zařazena do kategorie,tak to je HORSI![]()
![]()
.
Mam napad zdrbnem a proberem 323-at si kluci nestezujou,ze se na ne nemysli-ba ne,to byl jen zert
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
