skubani na M42 vyreseno

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

skubani na M42 vyreseno

Příspěvek od maca » 23. 04. 2012 17:14

resime dlouhodobe problem na e 36 s motorem 1,8 is, jeste starej m 42, auto jede, ale púokud se mu rychle slapne na plyn, tak se jakoby zadusi, pokud se pridava pozvolne, tak je to v cajku a jde i vytocit, ale treba pri predjizdeni to je nahouby, uz se vymenilo vaha vzduchu-zklidnilo se to, ale dela to furt, jiny paliv cerpadlo-novy-zadna zmena, svicky-zadna zmena, lambda-uz to tolik nedela v nizkych otackach-posunulo se prah skubani, zapalovaci moduly-zadna zmena, auto bylo na diagnostice a ta po vymazani vsech kodu ma jen jednu zavadu ktera smazat nejde-snimac klepani a otazka zni-ze by snimac klepani delal az tohle? ten ma preci jen pozmanit pradstih pri detonacnim spalovani ne? jinak to skubani je pokazdy jinak-v jinem spektru otacek a nekdu je to naprosto v poradku, ale prijde mi ze se to zhorsuje vic a vic a nerad bych aby to pak nekde kleklo uplne, do 4 valcu moc nedelam, ale balik uz je zoufalej, ma tri bwa a zadny neni v cajku a nema pomalu cim jezdit :lol:
Naposledy upravil(a) maca dne 30. 04. 2012 19:05, celkem upraveno 1 x.
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 23. 04. 2012 17:48

Netěsnost? Třeba jen popraskaná hadička (není to na ní moc vidět) od regulátoru tlaku lišty do sání.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 23. 04. 2012 17:54

podtlaky jsou taky zkontrolovany, je vymenenej i termostat a snimc teploty, prijde mi, ze to dela od ty doby co majitel jezdil na e 85- a pak se to zaclo srat, prodal to a bali vyhral soutez a zacal s kasickou bojovat, zatim vsak marne :roll:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 23. 04. 2012 19:37

jj, zkusime a uvidime
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 23. 04. 2012 19:46

Netěsnost v hadicích vzduchových okruhů někdy nemusíš vůbec najít, dokud nepromačkáváš jednotlivý hadice a netaháš za ně. Při stání na místě se to třeba neprojeví skoro vůbec, ovšem za jízdy se agregát na silentblocích trochu houpe a při změnách otáček škube.

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 23. 04. 2012 20:20

ja mam tiez skusenosti ze M42 je velmi nachylne na podtlakove hadice, prave som si ich menil. treba poskusat a prekontrolat vsetky.

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 23. 04. 2012 22:23

jenom doplnim,že při jízdě po rovině to škube trochu a jakmile jedu do kopce,tak to skoro nejede

a po odpojení váhy vzduchu jede relativně normálně,ale při výměně váhy zase nejede.

všechny věci byly měněný za originál fungl nový bosch

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 23. 04. 2012 22:25

a ještě dodam,že když je studenej,tak jede normálně a dělá to až po cca 2km

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 23. 04. 2012 23:20

skus odpojit lambdu sondu, u mna bol taky pripad ze lambda odisla, a ked bolo mokro tak auto skubalo, nie stale ale dost casto. po vymene problem presiel

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 04. 2012 23:30

ten knock senzor neni spatnej napad

taky bych dle popisu problemu vymenil palivovej filtr
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 24. 04. 2012 06:33

lambda nová bosch, filtr novej :wink:

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 24. 04. 2012 20:38

krokovy motorcek ?

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 25. 04. 2012 06:29

Vstřiky zkus ještě vyměnit.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 25. 04. 2012 07:38

regulátor tlaku paliva?

Lukas-36
Příspěvky: 555
Registrován: 31. 12. 2009 11:31
Bydliště: Miřetice

Příspěvek od Lukas-36 » 30. 04. 2012 18:58

A co palivová pumpa?
BMW e30 318is
BMW e30 318i M42 cabrio
BMW e30 318i touring
BMW e30 325i touring

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 30. 04. 2012 19:05

pumpa nova, nicmene knock senzory vymeneny, hadice zkontrolovany a byl potiz v konektoru-svazku co vede na inducky-ten se vymenil-opravil a je klid
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Odpovědět