Dotaz zní takto:
Mám na stole vyhřívané ostřikovače pro E30. Než si je namontuji, chtěl jsem vyzkoušet funkčnost. Bez jakýchkoliv bližších informací jsem si tipnul, že vevnitř je nějaká odporová spirála či prostě cokoliv, co se při připojení k el. proudu začíná díky jeho průtoku přes odpor zahřívat. Proto jsem proměřil odpor mezi oběma piny ostřikovače a odpor se mi naměřit nepovedlo (max. rozsah 20Mohm). Je to běžné chování, tzn. potřebuje ostřikovač mít tlak vody či něco jiného, nebo jsou oba prostě KO?
Díky moc za odpovědi.
Vyhřívané ostřikovače - kontrola funkce
Vyhřívané ostřikovače - kontrola funkce
E30 318is
- honzabiker1
- člen E30.cz
- Příspěvky: 254
- Registrován: 08. 02. 2010 14:05
- Bydliště: Kladno
Nevim jestli je to stejne resene na e30 (tou jezdim jenom v lete
), ale u e36 je vepredu v nafuku na brzdy cidlo teploty, ktere vyhrivani spousti (zaroven zapina i vyhrivani zrcatek)..

E30 320i Saloon 89' Diamantschwarz
E36 328i Coupe 95' Moreagrun
E36 328i Touring 95' Dunkelblau
E39 520i Touring 01' Cosmosschwarz
E36 328i Coupe 95' Moreagrun
E36 328i Touring 95' Dunkelblau
E39 520i Touring 01' Cosmosschwarz
Naopak u e34 to zase topí furt. Teda na zrcátkách určitě.honzabiker1 píše:Nevim jestli je to stejne resene na e30 (tou jezdim jenom v lete), ale u e36 je vepredu v nafuku na brzdy cidlo teploty, ktere vyhrivani spousti (zaroven zapina i vyhrivani zrcatek)..
Nejsem si jistý jestli teda i při letních pařácích, to bych kecal a hlavně se to moc poznat nedá (a rozdělávat to a měřeit na konektoru se mi to vážně nechce

Jinak čidlo teploty mám funčkní, BC ukazuje to co by měl
No smoke, no fun...


Díky za infoMacek píše:Zatím jsem potkal jen jediný funkční... měl by jsi naměřit odpor, ale bývá to vyhnilí...

Tady je to řešeno tak, že jsou kabely napřímo od motorku ostřikovače k ostřikovačůmhonzabiker1 píše:Nevim jestli je to stejne resene na e30 (tou jezdim jenom v lete ), ale u e36 je vepredu v nafuku na brzdy cidlo teploty, ktere vyhrivani spousti (zaroven zapina i vyhrivani zrcatek)..

E30 318is