 
 mam pro dnešek opět pár otázek do pranice, s kterými si nevim rady.
Muj error se dnes týká klimatizace
 
   Ke konci léta sem si nechal plnit klimatizaci(za lidových 2000,-  1,5kg 134a), klimu vyzkoušeli barvivem,UV lampou a podtlakem na těsnost(100%) a naplnili, klimatizaci sem poté využil asi 2x(fungovala, jak vzteklá).
 Ke konci léta sem si nechal plnit klimatizaci(za lidových 2000,-  1,5kg 134a), klimu vyzkoušeli barvivem,UV lampou a podtlakem na těsnost(100%) a naplnili, klimatizaci sem poté využil asi 2x(fungovala, jak vzteklá). Přišla/odešla zima a já si opět chtěl dlábnot klimu a ejhle, vono lejno
 kompresor se sepnul(teda aspoň předpokládam, když poposkočily otáčky motoru), ale žádná chladný vánek mě neofouk. Tak sem zavítal do servisu, tam mi krám napíchli na tu vyčůranou mašinku a zjistili, že tam nic nemam.
 kompresor se sepnul(teda aspoň předpokládam, když poposkočily otáčky motoru), ale žádná chladný vánek mě neofouk. Tak sem zavítal do servisu, tam mi krám napíchli na tu vyčůranou mašinku a zjistili, že tam nic nemam.A sem u otázek
 
 -jakto, že se sepne kompresor, když tam nic není?nemělo by být na vysoušeči(bo jak se tomu nadává) čidlo?
-jak dokázalo přez zimu utect 1,5kg chladiva, když při plnění to ukazovalo 100%těsnost?
-koukal sem na zapojení kompresoru a netušim zdali je to správně. Do kompresoru jdou dva dráty, a pak ještě jeden někam k té el.magnetické spojce, tyto tři dráty "jdou" do jednoho konektoru, protikus v konektoru přez drát spojuje jeden drát od kompresoru s jeden od spojky, poslední drát vede nikam do alelůja...je to tak zapojené dobře?
 
 -kde je nejobvyklejší uník chladiva?ve servisu mají nějakou srajdu na zalepení malých úniků v systému, ale ten se přidává s chladivem, takže když to nepomůže, tak ulítne zase všechno
 
 --poslední bonusové otázky stranou:
- proč se mi kurňa při zapnutí vnitřní cirkulace zvedne volnoběch?
-najednou přestal fungovat double lock a vnitřní osvětlení nějak blbne( např. při otevření řid. dveří se rozsvítí a po cca 10s zhastne, jinak pro ostatní dveře zůstane svítit)
Doufam, že nikdo bude mít náladu číst tuto esej o jedné neposlušné e34 a poradí, budu vděčnej









 Kámoš v e39 z rv.98 tam už má snad třetí chladič a náplně radši nepočítám ...
 Kámoš v e39 z rv.98 tam už má snad třetí chladič a náplně radši nepočítám ... 