Zdravim, uz dlouho mam jasno ze si konecne koupim E30 v cabru a mam ted super nabidku na jednu. JE to 1,8 83kw motor M40 rv 1992 tak jsem se chtel zeptat na nejake zkusenosti s tim to motorem, co se spolehlivosti a poruchovosti tyce, ceny dilu a spotrebove?
A za druhe mam jeste dotaz jak slozite a oco by obnaselo osadit casem motor IS z e30, je pravda ze je stejny blok ktery by se dal pouzit a vymenit pouze vrch ? a elektrika je na tom jak ? Dekuji moc za rady
Koupe E30 cabrio M40
Koupe E30 cabrio M40
střecha patří do kamen
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
takže pokud je v dobrem stavu tak cabrio z roku 1992 s m40 motorem je fajnové auto. - až se i dostane do ruky tak je t i docela svižné svezení.
co se motoru týče tak na cabrio je výkonově dostatečný - není to žádný trhač na rychlé předjíždění, ale ani nic, s čím bys nepředjel autobus v kopci...
motor trpí na tzv. cvakání - ale je to docela individualní záležitost každého motoru a zvláště u cabria ktere má teoreticky nalitano jen polovinu toho co běžná e30 je tento problém méně častý.
cena náhradních dílu je velice příznivá - termostat do 150 kč, olejový filtr 65 kč, vzduchovýý do 200,- ...
spotřeba když se budeš hodně snažit tak kolem 7,5 se dá zajet, běžně tak kolem 8 až 8,5 litru - i když jsem tomu nakládal tak jsem se vždy vešel do 10ti litrů.
tvůj nápad dát do cabria iso jsem měl taky hned jak jsem si auto vyhlidnul - no auto mám asi rok a už se poohližím po m
kterou bych tam naimplantoval. - není to potřeba, autu by stačil klidně i motor který tam je, ale chci to holt trochu oživit i když je to poměr cena/výkon asi nesmysl.
no a na závěr jedna dobrá rada . pokud cabrio tak bezpodmínečně sežeň windshot.
p.s. pokud chceš mrkni tady - mám víc info, pár fotek a i nějaké video
bmw-318i-cabrio-vitr-ve-vlasech-a-pruva ... 72565.html
co se motoru týče tak na cabrio je výkonově dostatečný - není to žádný trhač na rychlé předjíždění, ale ani nic, s čím bys nepředjel autobus v kopci...
motor trpí na tzv. cvakání - ale je to docela individualní záležitost každého motoru a zvláště u cabria ktere má teoreticky nalitano jen polovinu toho co běžná e30 je tento problém méně častý.
cena náhradních dílu je velice příznivá - termostat do 150 kč, olejový filtr 65 kč, vzduchovýý do 200,- ...
spotřeba když se budeš hodně snažit tak kolem 7,5 se dá zajet, běžně tak kolem 8 až 8,5 litru - i když jsem tomu nakládal tak jsem se vždy vešel do 10ti litrů.
tvůj nápad dát do cabria iso jsem měl taky hned jak jsem si auto vyhlidnul - no auto mám asi rok a už se poohližím po m
kterou bych tam naimplantoval. - není to potřeba, autu by stačil klidně i motor který tam je, ale chci to holt trochu oživit i když je to poměr cena/výkon asi nesmysl.
no a na závěr jedna dobrá rada . pokud cabrio tak bezpodmínečně sežeň windshot.
p.s. pokud chceš mrkni tady - mám víc info, pár fotek a i nějaké video
bmw-318i-cabrio-vitr-ve-vlasech-a-pruva ... 72565.html