Stahovák zadních pružin
Stahovák zadních pružin
Pánové, máte někdo fígl jak na zadní pružiny? Potřeboval bych pod ně dát podložky, mám vzadu pružiny z E36 ale nedaří se mi ne stáhnout. Používám teda stahovák dvě svrtaný pásoviny a dva kusy závitovky M10
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Nojo, stabik jsem odpojenej nemel. Tak to bych mohl spojit prijemne s uzitecnym a kosti zadniho stabiku rovnou vymenit ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Max-Max píše:no jooooooZáchvat píše:Jeste stabilizator? Ten mi to vetsinou tlaci jeste nahoru.Max-Max píše:jo, odpojim tlumic a seslapnu rameno dolu, pak to jde temer rukou
Ty uz si taky ho... pamatujes, co?

Jinak snizeny -40 a vice jdou nainstalovat i bez odpojeni stabiku.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Na montáž podložek pod seriový pružiny jsem použil stahováky cca za pětikilo co tu nabízel Dan Td a šlo to v pohodě,z takových blbostí typu najeď na patník,stáhni drátem a pod...už jsem vyrostl,někdy se to nevyplácí,i když netvrdím že v opravdové nouzi i tohle řešení pomůže
Jinak jak píše Váša,sportovní-"kratší" péra jze bez odpojení stabíku a stahováku

já jsem minulý víkend dával na Toura origo pružiny a byl to porod i se stahovákama...stabík jsem odpojil, ale i tak to rameno má nějakou krajní polohu (je v silentblokach) a ta pružina když se pak stahla stahovakama, tak sice byla kratší, ale ty stahováky - závitový tyče jsem musel různě posunovat abych to tam dostal, vadila tam kastle....takovej ježek v kleci...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- Ropák
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 03. 05. 2007 23:14
- Bydliště: Hluboká n/Vlt.
- Kontaktovat uživatele:
Taky je třeba mít povolenou ruční brzdu. Jinak ty stahováky jsou opravdu skoro nepoužitelný, zadařilo se mi je dát max. 120 stupňů od sebe, a ještě ta pružina má jen asi tak tři závity s velkým průměrem, moc jsem je teda nestlačil. Nakonec jsem tam pružiny dostal dlouhým pajcrem. Zlatej sníženej podvozek...
Nemám třícu 

Dával jsem si podložky pod zadní pružiny. Udělal jsem to podle "Jak na to?", odpojil stablik, silentblok na diferaku a nakonec tlumiče. Péra pak šly ven rukou. V knize píšou, že když neodpojíš ten direfák, můžes si oddělat klouby na poloosách. Odpojení diferáku umožní větší svěšení ramen.
BMW E30 320i Touring