Po startu prokluzuje remen serva

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Caleb
Příspěvky: 191
Registrován: 01. 06. 2008 17:02

Po startu prokluzuje remen serva

Příspěvek od Caleb » 23. 12. 2009 19:40

Nic konkretniho sem nenasel, tak zkusim zalozit nove tema. Menil sem asi pred pul rokem remen k servu a novej zacal prokluzoval v krajnich polohach volantu pri studenych startech. Remen sem casem pritahl, v krajnich polohach uz neprokluzoval, ale zacal prokluzovat temer pri kazdem studenem startu - a to i bez toceni volantem.
Nastartuju a je ticho, trosku pridam plyn (2-3k otacek) a remen zacne prokluzovat. Po chvilce to prestane, maximalne si piskne jeste jednou treba za 50m pri zrychlovani. Nekdy piskne pri podrazeni (tj. relativne prudke zvyseni otacek) i s ohratym autem.
Servo jinak funguje naprosto normalne a remenice jsou vycistene a odmastene.
Zkousel sem remen dayco a ted gates a oba delaji to same (gates je trosku lepsi, ale zase uz tolik nemrzne, tezko rict).

Znaci to, ze zacina jit do prdele pumpa nebo hydraulika v rizeni?
A jake jsou vase zkusenosti s vymenou toho cerneho ridkeho "cosi" za nove ATFko? Jak sem rekl, jinak servo funguje normalne a nikde nechcije.

'89 M40.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 23. 12. 2009 22:35

Vyměň kapalinu a kup pořádnej řemen.Měl jsem ten samý problem,po výměně kapaliny a řemenu je klid.Kapalina ATF od Valvoline a řemen Continental.
Snad i dámské silonky jsou lepší než Dayco,Gates je na tom o kapku lépe :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 24. 12. 2009 15:30

Při větších mrazech je olej tuhší než normálně a chvilku trvá než se zahřeje.Souhlasím s Dvorisem.Pokud nepomáha napínaní řemene tak zkus dát sirší řemen.Nebude se opírat o dno řemenice a přestane klouzat.Musí přenášet krouták po konusových stranách a né po vnitřní ploše řemene.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 25. 12. 2009 19:01

A jeste zkontroluj, jestli ti to nedela treba remen altrnatoru :-)
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 25. 12. 2009 19:33

DVORIS píše:Vyměň kapalinu a kup pořádnej řemen.Měl jsem ten samý problem,po výměně kapaliny a řemenu je klid.Kapalina ATF od Valvoline a řemen Continental.
Snad i dámské silonky jsou lepší než Dayco,Gates je na tom o kapku lépe :wink:
ATF - Dextron II nebo Dextron III :?:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Re: Po startu prokluzuje remen serva

Příspěvek od pip » 25. 12. 2009 20:17

Caleb píše: A jake jsou vase zkusenosti s vymenou toho cerneho ridkeho "cosi" za nove ATFko? Jak sem rekl, jinak servo funguje normalne a nikde nechcije.

'89 M40.
No ono "cosi" pokud vim hlavne nema byt cerne ale cervene, takze to bych uz kazdopadne menil. Ale to jiz bylo receno.

Odpovědět