Nic konkretniho sem nenasel, tak zkusim zalozit nove tema. Menil sem asi pred pul rokem remen k servu a novej zacal prokluzoval v krajnich polohach volantu pri studenych startech. Remen sem casem pritahl, v krajnich polohach uz neprokluzoval, ale zacal prokluzovat temer pri kazdem studenem startu - a to i bez toceni volantem.
Nastartuju a je ticho, trosku pridam plyn (2-3k otacek) a remen zacne prokluzovat. Po chvilce to prestane, maximalne si piskne jeste jednou treba za 50m pri zrychlovani. Nekdy piskne pri podrazeni (tj. relativne prudke zvyseni otacek) i s ohratym autem.
Servo jinak funguje naprosto normalne a remenice jsou vycistene a odmastene.
Zkousel sem remen dayco a ted gates a oba delaji to same (gates je trosku lepsi, ale zase uz tolik nemrzne, tezko rict).
Znaci to, ze zacina jit do prdele pumpa nebo hydraulika v rizeni?
A jake jsou vase zkusenosti s vymenou toho cerneho ridkeho "cosi" za nove ATFko? Jak sem rekl, jinak servo funguje normalne a nikde nechcije.
'89 M40.
Po startu prokluzuje remen serva
Re: Po startu prokluzuje remen serva
No ono "cosi" pokud vim hlavne nema byt cerne ale cervene, takze to bych uz kazdopadne menil. Ale to jiz bylo receno.Caleb píše: A jake jsou vase zkusenosti s vymenou toho cerneho ridkeho "cosi" za nove ATFko? Jak sem rekl, jinak servo funguje normalne a nikde nechcije.
'89 M40.