P: BMW E34 540i MANUÁL!!! 300+PS SLEVA!!!

Prodej aut zn. BMW jiného typu, než je E30
Ultima
Příspěvky: 62
Registrován: 28. 07. 2007 15:00
Bydliště: Racing arena Sosnová

P: BMW E34 540i MANUÁL!!! 300+PS SLEVA!!!

Příspěvek od Ultima » 30. 11. 2009 16:40

Prodám BMW E34 540i r.v. 1993. Parametry sériového vozu jsou 286 koní a 400Nm. 0-100km/h za 6s. Vůz má lehčí setrvačník a spojkový set z M60B30, upravené sání, custom výfuk, custom chip od CPEracing, svíčky Brisk Premium LGS15, samosvor s poměrem 3.45 a manuální 5° převodovku. Současný výkon by odhadem ze sériových paramterů mohl být přes 300 koní a 500Nm. Zrychlení na 100km/h dle videozáznamu s prokluzem zadních kol je okolo 5s a na 200km/h cca 18s, takže nic pro čajíčky. Vůz je snížený pružinami Rieger -35mm. Má nový olej Valvoline VR1 10W60, brzdové obložení ATE a alternátor Bosch. Vůz je plně el. vybavený včetně velkého BC. Límcové pavučiny jsou obuty do 225/45 R17 vpředu a 245/45 R17 vzadu. Vůz má zaplacenou eko daň. K vozu by bylo i nové zimní obutí na plechových kolech.

cena k jednání je 90.000,- dohoda jistá
kontakt na mě: tel. 602 975 154 (na sms nereaguju) nebo mail Ultima@seznam.cz (na blbosti neodpovídám), pouze seriózní jednání.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý by měl dostat šanci (oo=[][]=oo)

Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

Příspěvek od mikin88 » 30. 11. 2009 17:28

Nechci zbytečně zasirat inzerát, ale pokud ten výkon není podložený důkazy myslím, že je zcestné a nesprávné sem psat nějaké odhady. Hlavně kvůli potencionálním zájemcům. A abych nebyl úplně OT co si mám představit pod pojmem "custom výfuk" je to značka? Nedělám si legraci opravdu nevim o co se jedná a zajímá mě to. Jinak auto má rozhodně něco do sebe a kupce si jistě najde. Přeji úspěšný prodej. :wink:

Ultima
Příspěvky: 62
Registrován: 28. 07. 2007 15:00
Bydliště: Racing arena Sosnová

Příspěvek od Ultima » 01. 12. 2009 12:24

ja zas myslim ze je lepsi napsat ze je vuz znacne upraveny, nez ze se jedna o lestenkarskou seriovku. navic kdyz procitam inzeraty tak bezne vidim jak borci na svych dvoulitrovych fichtlech navysuji vykon konusem z hypernovy a pseudochipem... jasne ze parametry jsou odhadnute, teda ty vykonove, ty jizdni ne, k nim dukaz mam. a zajet na brzdu by asi taky nebyl problem.
Každý by měl dostat šanci (oo=[][]=oo)

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 01. 12. 2009 15:30

Myslim, ze vykon naopak zbytecne podhodnocujes, protoze jizdni vykon ukazuje pri vaze E34 (bez odlehceni) na cca 380 koni :D
E 34 M5

Ultima
Příspěvky: 62
Registrován: 28. 07. 2007 15:00
Bydliště: Racing arena Sosnová

Příspěvek od Ultima » 01. 12. 2009 18:32

beru to jako ironii, mno kdo chce tak at objetuje par litru benzinu a prijede se podivat, myslim ze za ty penize se takhle hned tak nikde nesvezete.

a co se vahy tyce tak nejaky to deko chybet bude, pri testech sem tam nemel zadni sedaky, rezervu, byla tam pidi baterka spis tak na motorku, vyfuk temer nic nevazi v porovnani se serii. a to kruty zrychleni ma castecne na svedomi kratky pomer prevodu v diffu.
Každý by měl dostat šanci (oo=[][]=oo)

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 01. 12. 2009 19:12

Tak dej video na youtube, rad se podivam. Nerikam , ze to neni mozne (pri kratkym difu, snizena vaha a odchylce tachometru), ale s 300hp realne dost tezko.
E 34 M5

Ultima
Příspěvky: 62
Registrován: 28. 07. 2007 15:00
Bydliště: Racing arena Sosnová

Příspěvek od Ultima » 01. 12. 2009 20:38

najdes to na www.tyvi.cz v archivu poradu, treti dil serialu drift a grip.

edit: nasel jsem i primej link:
http://tyvi.cz/index.php?stranka=link&v ... grip_3.mp4

V zaberech na zrychleni jedem mirne do kopce a jako spolujezdce mam 110 kilovyho kameramana a stazeny predni okna (coz nechapu proc, nejak sem to nepostrehl) :D
Každý by měl dostat šanci (oo=[][]=oo)

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 01. 12. 2009 21:11

Tady jsou videa jak to jelo, když jsem to měl ještě já:

Zrychlení: http://www.youtube.com/watch?v=Vzsz0vScj-A

Menší smyk na 3jáka: http://www.youtube.com/watch?v=hvV4jIb11Gg

Jedinej rozdíl je že teď tam je ůdajně nějaký chip, trubky místo laufu a nový svíčky :-))
Obrázek

Ultima
Příspěvky: 62
Registrován: 28. 07. 2007 15:00
Bydliště: Racing arena Sosnová

Příspěvek od Ultima » 02. 12. 2009 09:10

Obrázek

ja bych to rekl jinak, ze misto paskvilu je tam ted X-pipe vyfuk. :D
a "udajnej" cip delal Martin Fencl z CPEracing a ten vi co dela.
Každý by měl dostat šanci (oo=[][]=oo)

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 02. 12. 2009 10:04

Takže Originál výfuk s trubkama tak jak mají bejt, pouze vykuchanej je "paskvil"?
Obrázek

Dally
Příspěvky: 22
Registrován: 30. 03. 2008 14:02
Bydliště: Praha

500Nm nesmysl

Příspěvek od Dally » 02. 12. 2009 12:49

300 hp na klice je reálnej výkon některých těhle 4 litrů i v sérii. Variace +- 15% kus od kusu. Tomu bych i věřil.

500MN je nesmysl. Zajeď si na brzdu a zjistíš, že nemáš ani těch 400. Takhle udělaný otevřený sání a x-pipe skutečnej krouťák spíš uberou než přidají. Navíc se ti zasírá MAF a máš pravděpodobně chudou směs (proto je úprava řídící jednotky vlastně nutnost)

Změna akcelelace je 90% jiný diff, 10% lehčí setrvák atd. (jde to trochu líp do otáček).

Říkat tomuhle "hodně upravený" je celkem odvaha....

Ať se prodá.

Ultima
Příspěvky: 62
Registrován: 28. 07. 2007 15:00
Bydliště: Racing arena Sosnová

Příspěvek od Ultima » 02. 12. 2009 19:18

:) X-pipe je to nej pro optimalni prubeh krouticiho momentu, resil jsem mesic co pouzit, puvodne sem chtel jen H-pipe, ale nakonec me od toho Martin odradil, s tim ze X nejlepe vyrovnava tlaky. Smes byla pred i po ladeni stejna, spise bohatsi (jestli si vzpominam byla 14,8-15:1) a dost casu pri novem programu se venovalo vyrovnani krivek pred a po razeni, nebot tam jsou automaticke propady. navic vim jak to jelo pred a jak to jede ted po zasazich.

Nejvic se musim smat kdyz vidim jak prijede tele necha si nahrat "upravenej soft" do pameti a za pul hodiny vesele odjizdi s placebo pocitem raketove zrychleni v porovnani kdyz se to dela poradne se vsema testama jsem tam byl cele odpoledne. Martin brzdu teprve stavi, nebude pak problem to na ni hodit.
Každý by měl dostat šanci (oo=[][]=oo)

Dally
Příspěvky: 22
Registrován: 30. 03. 2008 14:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dally » 02. 12. 2009 22:43

Ultima píše::) X-pipe je to nej pro optimalni prubeh krouticiho momentu, resil jsem mesic co pouzit, puvodne sem chtel jen H-pipe, ale nakonec me od toho Martin odradil, s tim ze X nejlepe vyrovnava tlaky. Smes byla pred i po ladeni stejna, spise bohatsi (jestli si vzpominam byla 14,8-15:1) a dost casu pri novem programu se venovalo vyrovnani krivek pred a po razeni, nebot tam jsou automaticke propady. navic vim jak to jelo pred a jak to jede ted po zasazich.

Nejvic se musim smat kdyz vidim jak prijede tele necha si nahrat "upravenej soft" do pameti a za pul hodiny vesele odjizdi s placebo pocitem raketove zrychleni v porovnani kdyz se to dela poradne se vsema testama jsem tam byl cele odpoledne. Martin brzdu teprve stavi, nebude pak problem to na ni hodit.
X-pipe je samozřejmě lepší než H-pipe, ale sama o sobě přidá minimum a vyvaření katů to samé. Musel bys mít race svody, i ty nejkvalitnější po optimalizaci DME přidají jen cca 20hp a stojí HODNĚ. Rozdíl v tom jak to jede přičítej jinýmu převodu v diffu. Konickej airbox takhle udělanej ti bude sát horko z motoru a jak říkám, MAF senzor budeš mít od oleje za chvilku...
Neříkám, že to nejede pěkně, ale na 500NM a víc bys tam musel mít kompresor...

Ultima
Příspěvky: 62
Registrován: 28. 07. 2007 15:00
Bydliště: Racing arena Sosnová

Příspěvek od Ultima » 03. 12. 2009 09:57

ale diff se nemenil. je tam porad stejnej pred i po uprave, navic Motory M60 maji svody tovarne nerezove, velmi precizne zpracovane. nechci se tu dohadovat jestli to ma nebo nema takovej a makovej vykon. Na zabiti se v tom to staci :D jizda je v tom opravdu prijemna vzdycky, kdyz se svezu me nejaka prodavaci nalada opusti. prodavam to jen proto ze v lednu jednu na hory a zadny auto z tech co mam se nahoru k chate nevyskrabe. jede se k ni po sjezdovce :D proto shanim 4x4.
Každý by měl dostat šanci (oo=[][]=oo)

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 03. 12. 2009 10:36

Na zabití stačí i chůze po přechodu :wink: Tohle to je opravdu za ty peníze supr stroj...Ať to má větší nebo menší výkon než sériový hodnoty...
Obrázek

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 03. 12. 2009 20:38

Ultima píše:ale diff se nemenil. je tam porad stejnej pred i po uprave, navic Motory M60 maji svody tovarne nerezove, velmi precizne zpracovane.
Ty svody jsou sice nerezový, dokonce dvoupláštový až ke katům, ale rozhodně to nejsou tzv. laděný svody ( všechny větve stejně dlouhý ). Tvar maj stejnej jako kdyby byly litinový. Jejich jedinou výhodou je to, že jsou dvouplášťový ( vyšší teplota plynů uvnitř a nižší okolo - do doby, než se to prohřeje všechno ) a hladký povrch.


Kdyby někdo chtěl to auto nejen na zákrav, tak bych mohl nabídnout origo diff k 540i - nesamosvor - poměr 2,93. Pro případ, kdyby nebyly - moc jich není.

sorry za záser
BMW The Ultimate Driving Machine

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 03. 12. 2009 21:14

Sorry za OT ale myslím že auto se prodá rychle! kdybych ty prachy měl tak pro něj jedu:-) At už to má výkon jakej chce! :-) :wink:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Dally
Příspěvky: 22
Registrován: 30. 03. 2008 14:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dally » 04. 12. 2009 00:23

DAN píše:
Ultima píše:ale diff se nemenil. je tam porad stejnej pred i po uprave, navic Motory M60 maji svody tovarne nerezove, velmi precizne zpracovane.
Ty svody jsou sice nerezový, dokonce dvoupláštový až ke katům, ale rozhodně to nejsou tzv. laděný svody ( všechny větve stejně dlouhý ). Tvar maj stejnej jako kdyby byly litinový. Jejich jedinou výhodou je to, že jsou dvouplášťový ( vyšší teplota plynů uvnitř a nižší okolo - do doby, než se to prohřeje všechno ) a hladký povrch.
Přesně tak. Dokonce i E39 M5 nemá ani zdaleka laděný svody (identické s 540i), např. SuperSprint na ní přidaj cca. 30whp. Naopak M3 jsou poladěný včetně svodů.

Ultima:
Sorry jestli jsem to špatně pochopil, ale myslel jsem že se změnil poměr diff.
Ať se prodá, tyhle motory drží a E34 je klasa.

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 04. 12. 2009 10:01

Dally píše:např. SuperSprint na ní přidaj cca. 30whp.
sezen mi supersprint svody na M5 aby pridaly 30 WHP a zaplatim ti je trojnasob ;-) k cemu mi budou predimenzovane svody kdyz do nich budu vyplachovat stejny objem spalin???

ale at to tu jen nezasiram, s touto E34 sem parkrat jel urcite jede lepe jak serie 4.0 o tom nejni pochyb. k zadanemu vykonu od Kuby jsem trochu skepticky ale konec koncu prodejce je on a vy jen banda strak co kafra a zavidi mu stribrnou lzicku ;-)
MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 04. 12. 2009 18:59

:lol:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Odpovědět