Stefty
Stefty
Menil jste nekdo stefty z podvika krytu ventylu? Mam tam strhlich 6 zavitu = chcije olej kolem. Zajimalo by me jestli se da ten steft vytahnout nebo se musi vyvrtat. Kamos mi radil vzit levotocivy zavytnik a pokusit se stary steft vytocit, ve Wurtz(firma ktera vyrabi naradi a sady na delani zavytu) zase tvrdili ze se ten stary musi vyvrtat. Sada od nich stoji 5000, obsahuje 5 novych steftu vrtak, zavitnik pro udelani zavitu do steftu a zavitnik pro udelani zavytu pro steft. Jelikoz se vse provadi v blizkosti vnitrnosti motoru tak se mi moc vrtat nechce... delal jste to nekdo? Dik.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
Tak to je pekne draha sranda, kdyz to pak uz potrebovat nebudu. Jak to myslis s tema sikovkama? Dyt ten steft neni za co chitit, co spis do nej zajet levotocivim reznym srouubem(nebo zavitnikem) a vytocitho? Nebo udelat vetsi zavit a pak pousit kontra matku...?
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
Tak ted nevim jestli nemelu blbost.. myslime oba dva ty stefty co jsou v hlave a drzi viko ventilu? Jestli jo tak koukaji prece asi 15mm nad hlavu.. vzal bych hasak - udelas na nem vetsi silu - kterej ma dobry celisti a musi to jit povolit v pohode.. rezani noveho zavitu atd me prijde jako prace navic.. Nove stefty davat pres kontra matku.. a na starejch neni co zkazit. 

No tak myslime kazdej uplne neco jinyho. Ja myslim to vyko co je na nem napsano BMW, zrejme jsem ho spatne pojmenoval. Je to motor 4 valec, M42 B18 - 318iS. Drzi to asi na 14ti sroubech. Kdyz to vyko sundas tak na "telu" toho motoru jsou diry ktery josu zalesteny s okolnim povrchem, takze ta "vlozka" se zavitem neni ca so chytit..... mas uz aspon predstavu co myslim? nebo to mam skusit najit v ETK?
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD