Rozvody na M20 nastaveno ale nesedi znacky..

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
lucky325i
Příspěvky: 803
Registrován: 16. 04. 2004 01:15
Bydliště: Florida

Rozvody na M20 nastaveno ale nesedi znacky..

Příspěvek od lucky325i » 01. 08. 2004 22:03

Dneska sem menil vacku a uz pri rozebrani sem si vsimnul ze nesedi znacka na oz. kole na vacce oproti znaceni, pokud to je na znacce na klice.. nevenoval jsem tomu pozornost... :? no a kdyz jsem to chtel vratit zpet tak jsem zjistil ze se to potka.. :( pokud si dobre pamatuju tak by to melo vychazet na prvni valec kdyz pali tzn horni uvrať.. jenze kdyz to dam na znacky tak je pist dole ale ne uplne... :shock:
takze potrebuju vedet jestli je mozny aby nekdo pretocil remenice na klice (normalne bejvaj srouby asimetricky ulozeny - jsou i na bawu?) treba jen o 1/6 kola a pokud ano tak jestli snimac co je stim zoubkouvanym kolem bude mit nejaky vliv na zapalovani protoze to budu muset pretocit taky.. Predem diky za rady.. :wink:
Naposledy upravil(a) lucky325i dne 02. 08. 2004 23:31, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
lucky325i
Příspěvky: 803
Registrován: 16. 04. 2004 01:15
Bydliště: Florida

Příspěvek od lucky325i » 02. 08. 2004 23:27

Takze po dnesku odpovim sam...
Vim ze je to nesmysl co napisu ale bohuzel jinak to nevychazelo.. :shock:
Takze jak sem jiz psal kdyz byly rozvody postaveny na znackach tak se to potkalo. Nechal jsem vacku nastavenou na znace ale musel jsem pretocit kliku do jine polohy o 2/6 zpet coz uz nevychazelo na znacku.. mel jsem trochu zmatek. Tak jsem sundal remenici a to zoubkovane kolo a vyndal jistici cep, nechal kliku o 2/6 zpet a nastavil zoub. kolo na znacku ale to uz pak nesedelo na ten zajistovaci cep. Takze jak klika (1 pist HU) tak vacka meli znacky kde meli bejt nastavil rozvody a slo to v pohode protocit.. bohuzel to neslo nastartovat.. takze znova sundat to co je na klice a vratit pouze remenici a zoub kolo zpet do puvodni polohy ale rozvody zustaly v puvodnim nastaveni po pretoceni o ty 2/6 zpet. pokud to ale ted znova postavim na znacky tak to proste nevychazi...
nechapu jak je to mozny... :shock: delal jsem neco spatne?
snad je to k pochopeni. 8)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 03. 08. 2004 05:54

Moznost ktera me napada - je pouzito kolo na vacce z jineho motoru. Zatim se mi nestalo ze by to po nastaveni na znacky nefungovalo.

Mel jsi z klikovky demontovany i naboj? To je ta vec drzena centralnim sroubem. Nevypadlo ti kotoucove pero, takovy pulmesicek?

Nejsou v kole na vacce nebo ve vacce nebo v naboji remenice nebo v impulsnim kole vyvrtane dve diry pro jistici kolik?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
lucky325i
Příspěvky: 803
Registrován: 16. 04. 2004 01:15
Bydliště: Florida

Příspěvek od lucky325i » 03. 08. 2004 10:49

Francis píše:Moznost ktera me napada - je pouzito kolo na vacce z jineho motoru. Zatim se mi nestalo ze by to po nastaveni na znacky nefungovalo.
No me se taky zatim nestalo. :) jinak vacky jsou vyrtany a postaveny stejne ale je fakt ze nesouhlasila uz ani ta puvodni. :?


Francis píše:Mel jsi z klikovky demontovany i naboj? To je ta vec drzena centralnim sroubem. Nevypadlo ti kotoucove pero, takovy pulmesicek?
Ne ne naboj jsem nesundaval. Jen remen a impul. kolo.
Francis píše:Nejsou v kole na vacce nebo ve vacce nebo v naboji remenice nebo v impulsnim kole vyvrtane dve diry pro jistici kolik?
No prave ze nejsou.. :( sem musel ten jistici kolik na klice vyndat abych to mohl pretocit aby to vyslo na znacky ale potom to prave neslo natocit. :( uz jsem i premejslel jestli nemohl nekdo pretocit ten naboj na klice (jenze jak pises je tam jistici pero) ale kdyz by to udelal tak by to neslo zase nastartovat.. sam to moc nechapu proc to takhle vychazi..
Co jina klika?
Neni problem ted kdyz to vim to pokazdy pretocit äle je to prace navic. Spis me zajima proc to nevychazi.. :(

Uživatelský avatar
vwpavel
Příspěvky: 426
Registrován: 01. 12. 2005 15:43
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vwpavel » 26. 11. 2006 18:07

a kde je to misto na zakolikovani? _Diky

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 26. 11. 2006 20:53

vwpavel píše:a kde je to misto na zakolikovani? _Diky
rada 1:
koukej na data vytvoreni threadu

rada 2:
neptej se, panove zde uz nechodi

rada 3:
koliky nepotrebujes
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 11. 2006 21:09

Max-Max píše:
vwpavel píše:a kde je to misto na zakolikovani? _Diky
rada 1: koukej na data vytvoreni threadu
rada 2: neptej se, panove zde uz nechodi
rada 3: koliky nepotrebujes
ad 2: panove to tu jen ctou a cekaji jestli to pujde do jeste vetsich sracek nebo se to zacne zlepsovat :-P

ad 3: kolik je na cele vackoveho hridele a je tak velky ze ten kdo ho neuvidi at si radsi objedna servisni prace u odbornika :-)

Odpovědět