letos až druzí

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

letos až druzí

Příspěvek od jajic » 23. 06. 2009 13:43

Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 23. 06. 2009 14:25

ať jsou z toho třeba na slepici, stejně mě příjde že dávaj dohromady jabka s hruškama - mě osobně by teda nenapadlo srovnávat zmiňovanou 1.4 se čtřlitrem BMW nebo šestilitrem AMG...
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Ppajda
Příspěvky: 120
Registrován: 30. 04. 2008 19:58

Příspěvek od Ppajda » 23. 06. 2009 15:47

Co by si chtěl od novinářů.Co jim někdo neřekne to neví...

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 23. 06. 2009 16:32

jsem apsolutne klidny a vyrovnany kdyby bmw chtelo, tak neco takovyho udela taky, ale proc delat vyhonenou 1,4 ktera po chvili lehne, kdyz muzou pokracovat v 2-6 litrech, ktery jsou spolehlivi

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 23. 06. 2009 16:44

Ppajda píše:Co by si chtěl od novinářů.Co jim někdo neřekne to neví...
asi tak. anketu nesjeduji, takže nevím, jestli i ostatní porotci ze zbylých zemí jsou novináři. ale na doporučení novinářů bych si nekoupil ani koloběžku :D
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 23. 06. 2009 16:47

no moc to smyslu nedava.. oba motory uz se vyrabeji nejakou dobou tak mi prijde divny ze najednou je VW motor nejlepsi, krom toho to bylo jen 4 body
5er

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 23. 06. 2009 17:27

chybí jednotlivé krtéria dle kterých se a jak hodnotilo - tudíž při takovém hodnocení je těžké být oběktivní...

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 23. 06. 2009 17:43

ja osobne jsem zvedavej na zivotnost toho VW kdyz delali corrado s g ckem, tak 200000 a papa, vsechno v pici, ted maj ty samy kone z 1,4 a pochybyju. ze se dozijou taky vic jak 200000km, to samy ted jak delaji ty 2,0 tdi, uz sem jich na dilne par mel co najeli kolem 200000 a na vsech hlava v pici a to takovym zpusobem, ze nesla opravit a koncern ji dela jen vymennym zpusobem za 28000 :roll: no precijen motor v bawu mi prijde postavenej na vetsi zivotnost, ale treba klasika stary tdi 66kw od vw je neskutecnej drzak......neco jak nase m10 a nebo m 20, ty taky vydrzi skoro vsechno :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Kony
Příspěvky: 298
Registrován: 06. 02. 2008 16:09

Příspěvek od Kony » 23. 06. 2009 17:56

Prox píše:no moc to smyslu nedava.. oba motory uz se vyrabeji nejakou dobou tak mi prijde divny ze najednou je VW motor nejlepsi, krom toho to bylo jen 4 body
covece mas mozna rcht ze tyhle dva motory se uz tam asi potkaly minule :?

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 23. 06. 2009 18:19

já kdysi čuměl,že 1,2HTP má rozvody na celou životnost motoru :?:
teď už vím,že mezi 70-100tis km u toho praskaj hlavy,takže nelhali,že rozvody ten motor přežijou :twisted:
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 23. 06. 2009 18:31

jj, HTP, to je kapitola sama pro sebe :roll: kdybyste delali ve skodovce jako ja a vedeli co se na tech autech vsechno sere a zakaznik o tom nema ani tucha :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Tomis9
Příspěvky: 121
Registrován: 07. 11. 2008 23:55
Bydliště: Klášter Hradiště n./Jizerou

Příspěvek od Tomis9 » 23. 06. 2009 18:43

jj souhlasím s Mácou. Taky tam dělám a to je neskutečný co se děje s těma autama něž se dostanou do fínálním podoby mám na mysli jízdní zkoušky
BMW E30 316i r.v.89 - spokojenost

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 23. 06. 2009 18:49

ještě že dělám jen pro Tatru a Renault :D
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 23. 06. 2009 18:57

jajic píše:ještě že dělám jen pro Tatru a Renault :D
renault....koukni se co maj ve znaku a je to jasny na co sou ty auta :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 23. 06. 2009 19:01

jj :D dělám přesněji pro Renault Trucks č.r.

takže to jsou veliký p...y :D
Obrázek
vše na prodej

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4292
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 23. 06. 2009 19:27

Já zas dělám pro Toyotu a Citroen ... Ono já bych řekl že obzvlášť u levnejch aut se s dílama ani montáží nikdo moc nesere ... A dneska jsou auta spotřební zboží plánovaný na pět let maximálně ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 23. 06. 2009 19:41

ty vole, tady to je samej mekanik, jako automekaaaanik :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 23. 06. 2009 19:49

ja zase delam vlacky :D
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4292
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 23. 06. 2009 19:51

No, já nejsu mekááááánik, já spíš vyrábim díly do automobilky, hlavně části skeletu ... A když vidim, z čeho se dneska vyrábíjou kastle ... A hlavně když vidim jaký všechny díly se dají při výrobě zchroustat a vyleze z oho "dobrý" auto ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 23. 06. 2009 19:55

to je tu sebranka ;-)
Obrázek
vše na prodej

Odpovědět