Silentbloky zadní nápravnice

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Silentbloky zadní nápravnice

Příspěvek od Venca » 23. 07. 2004 21:51

Jak jsem zjistil, originál silentbloky zadní nápravnice nejsou z plné gumy.

Někde jsem viděl obrázek, kde jako plné vypadaly (zřejmě neorigo).

Jestli jste je někdo měnil nebo aspoň měl v ruce, jak jsou udělaný?
Zajímal by mi i výrobce (FeBi apod.)

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 24. 07. 2004 00:04

budu je měnit právě dnes - teda až se na to vyspím :wink: FEBI, nejsou plné, takže jako originál. plné má iX, proběhlo to někde tady na fóru. Už se na ten vopruz těším :evil:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 24. 07. 2004 08:33

Splaš píše:budu je měnit právě dnes - teda až se na to vyspím :wink: FEBI, nejsou plné, takže jako originál. plné má iX, proběhlo to někde tady na fóru. Už se na ten vopruz těším :evil:
Hodně úspěchů :lol:

Jestli jsou na iX z plný gumy, tak je tam dám.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 24. 07. 2004 10:10

Splaš píše:budu je měnit právě dnes - teda až se na to vyspím :wink: FEBI, nejsou plné, takže jako originál. plné má iX, proběhlo to někde tady na fóru. Už se na ten vopruz těším :evil:
Jak to budeš dělat ?
Já, když jsem se do toho chtěl pustit, tak jsem to dal kámošovi a ten si nechal dělat spešl přípravek, aby to na lisu šlo hezky pěkně nalisovat - žádný kladivování :twisted: myslel jsem, že se tam ještě nějak ta guma namaže nějakým "kluzadlem" - mejdlo,.... :roll:
---to mě docela zajimá, jal se to má správně dělat
Nakonec jsem od toho záměru upustil. Koupil jsem celek s dobrejma siláčema.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 24. 07. 2004 10:14

Jináč měl jsem BOGE ( asi je to vlastně Febi) a taky nebyly "plný".
myslím, že to tak musí bejt, kvůli nalisování. Možná by se to jináč "wodrbalo" a přesah by asi nesměl bejt tak velkej jako u toho "tvarování". Stálo by možná za pokus změřit vnější průměr těch "plnejch" a "tvarovanejch". :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Steve
Příspěvky: 90
Registrován: 27. 12. 2003 10:03
Bydliště: okres Chrudim

Příspěvek od Steve » 25. 07. 2004 09:08

někde na www.e30.de je návod jak je vyměnit. Jak to řikal DAN, žádný kladivování ale spěšl přípravek kterym to jde ven. Já neumim německy ani ho... Ale kdyby se na to někdo podival a přeložil to, myslim že by se to hodilo.

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 25. 07. 2004 20:47

Jsou dvě alternativy jak je vymněnit:
1. najít někoho kdo na tomá přípravek a udělá to - cena cca 1600 - 2000,-

2. autogénem vypált staré silenbloky a nové nalisovat váhou auta.

Já, po té co jsem viděl postup č.2 jsem se přiklonil k první.

p.s. vzhledem k tomu, že originální vydržely 220000km tak nepředpokládám další výmněnu a vyrábět přípravek nemělo cenu

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 26. 07. 2004 18:22

s tou životností bych to neviděl tak ružově mám 324 td samosvor a měním přbl.po 50 t km už se chystam na čtvrté popustim nápravu a na autě vypaluji autogenem nalisovávám přes zavit

Odpovědět