iS motor
103kW je osazeno sanim s promenlivou delkou sani (tzv. DISA system) a ma lehce pozmenenou konstrukci hlavy. Vysledkem je nepatrne zvyseni vykonu a tociveho momentu. 103kW verze se vyskytuje pouze v E36 od roku 92 vyse (nevim ktery mesic). Vzhledem k vyse uvedenemu bych rekl, ze nejake odlisnosti v zapojeni a kabelazi budou 
Rizeni motoru obstarava RJ Bosch Motronic 1.7.
Celkem dost toho najdes na netu (samozrejme "cizojazycne")
Rizeni motoru obstarava RJ Bosch Motronic 1.7.
Celkem dost toho najdes na netu (samozrejme "cizojazycne")
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
To navýšení výkonu má za následek senzor klepání, v mapě sou pak uložené "lepší" hodnoty předstihu a je dosažen vyšší max výkon. DISA na tohle nemá přímo vliv, ta pomáhá jen s krutem v nízkých otáčkách, čili tam, kde by ho u isa nikdo nehledal. Délka a průměr sání je u isa (e30) naladěnej právě na vysoké otáčky.
Kabeláž záměnná je, jen tam budeš mít navíc ten konektor na nock-sensor a ovládání té "dízy".
Kabeláž záměnná je, jen tam budeš mít navíc ten konektor na nock-sensor a ovládání té "dízy".
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella