Dotaz
Dotaz
Na www.Tipcars.cz jsem objevil E30 318 touring z roku 92 v šedé metalíze. Na fotkách se mi docela líbil, ALE: na jedné z fotek jsem si všimnul, že víčko hrdla pro nalévání oleje do motoru je na straně u kabiny, ne u vrtule. Mám touringa 318 z roku 93 a tam je hrdlo na straně u vrtule. Jsem z toho jelen.
Ze srandy jsem tam zavolal, ale pán, co jsem s ním mluvil, se po mém dotazu začal tak nějak kroutit a ptal se mě, jestli si jako myslím, že tam dal třeba někdo motor z Fiata, nebo co...
Najde se někdo kdo mi to vysvětlí? Upozorňuju, že mám své první BMW a mám ho teprve 2 měsíce.
Ze srandy jsem tam zavolal, ale pán, co jsem s ním mluvil, se po mém dotazu začal tak nějak kroutit a ptal se mě, jestli si jako myslím, že tam dal třeba někdo motor z Fiata, nebo co...
Najde se někdo kdo mi to vysvětlí? Upozorňuju, že mám své první BMW a mám ho teprve 2 měsíce.
Re: Dotaz
nevim, motor jr origo BMWAsmodeus147 píše:Na www.Tipcars.cz jsem objevil E30 318 touring z roku 92 v šedé metalíze. Na fotkách se mi docela líbil, ALE: na jedné z fotek jsem si všimnul, že víčko hrdla pro nalévání oleje do motoru je na straně u kabiny, ne u vrtule. Mám touringa 318 z roku 93 a tam je hrdlo na straně u vrtule. Jsem z toho jelen.
Ze srandy jsem tam zavolal, ale pán, co jsem s ním mluvil, se po mém dotazu začal tak nějak kroutit a ptal se mě, jestli si jako myslím, že tam dal třeba někdo motor z Fiata, nebo co...
Najde se někdo kdo mi to vysvětlí? Upozorňuju, že mám své první BMW a mám ho teprve 2 měsíce.

ale na 93 mi to přide dost holý. v ty dobe uz byl snad airbag řidiče ve standartu. snad i sportovni sedačky. tohle je podle me neco kolem 89/90
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
motor M40 - vicko na nalevani oleje VZADU
motor M43 - vicko na nalevani oleje VPREDU
Je-li na fotce vicko vzadu, je to spravne, je to motor M40. Pokud ho mas doma vpredu tak bud tam je motor M43 nebo mozna jsou zamenna jen vika?
Rozdil neni jen ve viku, M40 ma pohon vackoveho hridele ozubenym remenem, M43 ma pohon vackoveho hridele retezem.
motor M43 - vicko na nalevani oleje VPREDU
Je-li na fotce vicko vzadu, je to spravne, je to motor M40. Pokud ho mas doma vpredu tak bud tam je motor M43 nebo mozna jsou zamenna jen vika?
Rozdil neni jen ve viku, M40 ma pohon vackoveho hridele ozubenym remenem, M43 ma pohon vackoveho hridele retezem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ja te nestrasim, prohlidni si motor. Pokud tam je to co tam dali ve fabrice a je to E30, tak by to mel byt motor M40, tedy rozvod remenem (neni mi znamo ze by davali M43, i kdyz mozne je vsechno a vymenit to mohl kdokoli)Asmodeus147 píše:Tak to mě moc nestraš!! Já už mám koupený řemen i s kladkama...![]()
Jaký je tam ještě rozdíl???
Naposledy upravil(a) Francis dne 20. 07. 2004 20:37, celkem upraveno 1 x.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Asmodeus147 píše:Francisi, pokud můžeš, odpověz mi ještě na dvě otaázky vit. toto fórum "Poradí někdo"
Díky moc.
Muze to byt v podstate cokoli v zapalovani nebo dodavce paliva - konektory ke vstrikum, zapalovaci kabely, vicko nebo palec rozdelovace, nejake cidlo, vaha vzduchu, ...Asmodeus147 píše:... V nižších otáčkách se tomu autu nechce, působí na mě nějak přidušeně. Od cca 3500 ot. už pak jede jak čert, ale do té doby je fakt nějaký přidušený. Zdá se mi to i proto, že když ho vymotám na asi 2000 ot. a potom trošku ubírám plyn, má tendenci zrychlovat. Volnoběh přitom drží úplně perfektně, bez jakéhokoliv kolísání.
Kamarád mi tvrdí, že to je váhou toho auta, že se prostě musí víc vytáčet. Ale to se mi nezdá, ono je to cítit za jízdy - má tendenci takového nepravidelného poškubávání (v nižších otáčkách) a při překročení 3500 ot/min. pak vyletí...
Zkus promerit vahu vzduchu - odloupnes plastove viko, napichnes multimetr a kdyz budes rukou hybat klapkou ve vaze melo by na jednom pinu PLYNULE narustat napeti od 0V do 5V - odporova draha ve vaze byva prodrena. Staci "nacmarat" na ono misto co nejmekci obycejnou tuhou a par mesicu to vydrzi

Naposledy upravil(a) Francis dne 20. 07. 2004 20:36, celkem upraveno 1 x.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Nejjednodussi je pujcit si nekde jiny kombipristroj a kdyz bude ukazovat, je to v budikuAsmodeus147 píše:Jo a ještě ten ukazatel aktuální spotřeby...?

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Dle mejch zkušeností, má víko z motoru M43 sice hrdlo na nalévání oleje vpředu, ale zátka ma tvar čtverce. U M40 má tvar kruhový. Mám doma dva motory M40, jeden je z E30 a má hrdlo na olej vzadu. Ten druhej je z E36 a má hrdlo vpředu. I ten maník co mi ho prodával říkal, že motory M40 z E36 mají to hrdlo na druhé straně. Toť moje zkušenost.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Re: Dotaz
Souhlasím s Boostem.Asmodeus147 píše: Mám touringa 318 z roku 93 a tam je hrdlo na straně u vrtule. Jsem z toho jelen.
U mojeho 316i


