otázka ohledně bodových svarů.

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jardžíno
Příspěvky: 731
Registrován: 25. 10. 2007 19:54
Bydliště: Havířov

otázka ohledně bodových svarů.

Příspěvek od Jardžíno » 11. 02. 2009 12:10

Zajímalo by mě zda někdo nemáte skušenost se sundáváním bodových svarů. Napřiklad zadní blatník na cupé je na C sloupku po odvodu nabodovaný. A mě zajímá jak ty svary oddělat jestly odvrtat nebo je na to nějáký přípravek ? Kdybych to odvrtal tak tam zustobou díry a jak to zase zavařit? podložit nějákým plechem ? aby ale pak zase sedělo těsnění . Snad se vyznáte v mé otázce ale dost by mě to zajímalo
Bmw e30 318i coupé :-) m10
Teď e30 325i coupé 24V

Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

Příspěvek od mikin88 » 11. 02. 2009 12:26

Odvrtat, ale opatrně chce to kvalitní vrták. Nesmíš tlačit abys ho nespálil nebo neulomil. Prostě s citem, ale to poznáš sám. No a potom nazpět zabodovat a zabrousit. Teda tak jsem to aspoň dělal já. Sice né blatník ale postup by měl být podobný.

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 11. 02. 2009 12:36

přesně jak říkáš.... :wink:
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 11. 02. 2009 15:13

kámoš to odsekává.. malej ostrej majzlík a opatrně.. jinak je to autoklempýř.. :wink:
Obrázek


BMW? momentálně ne..

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 11. 02. 2009 15:45

existují specialní vrtáky na odbodování, a pak už snad vrtat umíš (lámání, pálení a pod by u tebe hrozit snad nemělo když chceš měnit díl na autě :lol: -pracovní výchovu na ZŠ měl snad každý), no a nový díl prostě jenom zpět přiboduješ, žádné plechy.

Odsekat to jde taky ale to je pro zručnější klempíře, to bych si to akorát poohýbal. Proč vymýšlet vymyšlené.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Jardžíno
Příspěvky: 731
Registrován: 25. 10. 2007 19:54
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Jardžíno » 11. 02. 2009 17:14

dobře takže odvrtat , ale jak zabodovat z5 když ta díra po bodu je dost velká. přece jenom se vaří lépe když se plechy materiál kryje nebo je tesně u sebe ale když je za sebou a zkrz díra to bude docela práce.
Bmw e30 318i coupé :-) m10
Teď e30 325i coupé 24V

nemetheus
Příspěvky: 158
Registrován: 10. 08. 2008 17:58
Bydliště: Liberec

Příspěvek od nemetheus » 11. 02. 2009 18:50

Flip píše: jinak je to autoklempýř.. :wink:
tvrdej autoklempýř tak tvrdý :D

Uživatelský avatar
Jardžíno
Příspěvky: 731
Registrován: 25. 10. 2007 19:54
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Jardžíno » 11. 02. 2009 19:11

:roll:
Bmw e30 318i coupé :-) m10
Teď e30 325i coupé 24V

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 11. 02. 2009 21:12

jestli to uděláš odbodovacím vrtákem, nestojí majlanta je to rychlí tak pak si novej díl navrtáš cca 5tkou vrtákem zhruba v místě starejch bodů, vrtákem na body neuděláš díru skrz ale jen odstraníš material ze sundavanýho dílu-je totiž rovnej s malinkou špičkou, takže přibodování z5 není problém :wink:
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 12. 02. 2009 08:02

Ano, jak píše Apple, vypada trochu jako vrtak na dřevo,takže v druhym materialu budeš mít jen malou dirku-a dá se, já neklepíř sem to zvládnul, je to trochu piplačka....
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 12. 02. 2009 09:47

Jen doporučuji při montáži nového dílu použít mezi svařované plochy antikorozní nátěr,je speciálně pro svařovaání.Po ohřátí "obalí¨"svár a v daných plochách to zamezí korozi a pak samozřejmě zevniř vosk....
BMW - srdeční záležitost

Uživatelský avatar
Jardžíno
Příspěvky: 731
Registrován: 25. 10. 2007 19:54
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Jardžíno » 12. 02. 2009 21:57

To je chytré :-) dík moc chlapáci. sem to zkoušel maizlíkem a to je ojeb Vám řeknu :-( než ojedu celou střechu...hups sem se asik prokec. No nic dík všem :wink:
Bmw e30 318i coupé :-) m10
Teď e30 325i coupé 24V

Uživatelský avatar
Scratchy
Příspěvky: 1175
Registrován: 03. 09. 2007 10:37
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scratchy » 13. 02. 2009 12:07

pán si de delat kabrio? rek bych ze vrtakem to asi bude pohodlnejsi podle toho co tu kluci pisou ale my na praxich museli majzlik :oops:
Obrázek
--------------------------------------
Ex : E30 Tour M40 1.8
Golf IV TDi :lol:

Uživatelský avatar
Jardžíno
Příspěvky: 731
Registrován: 25. 10. 2007 19:54
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Jardžíno » 13. 02. 2009 18:24

Ne ne jenom dělám z bezšibrové verze šibrovou. I když jak sem se doslechl od ruzných lidí zdě na foru tak by to chtěli spíše opačně. Ale když já už sem si koupil černý strop i šibr :oops: :lol: :wink:

Jinak tady je ten vrták kdyby to někoho zajímalo.
http://jardzino.rajce.idnes.cz/Vrtak/
Bmw e30 318i coupé :-) m10
Teď e30 325i coupé 24V

Odpovědět