Spotřeba 2,7i
Spotřeba 2,7i
Ahoj lidi,
přestavěl jsem etu na 2,7i (klasika, hlava,sání apod z dvoulitra,ŘJ 2,5 bez kat). Motor mechanicky naprosto OK, jede perfektně, ale spotřeba 12-13 litru a to i při lehké noze. Je to normální na E28 527i? Jaký máte zkušenosti vy? Díky Honza
přestavěl jsem etu na 2,7i (klasika, hlava,sání apod z dvoulitra,ŘJ 2,5 bez kat). Motor mechanicky naprosto OK, jede perfektně, ale spotřeba 12-13 litru a to i při lehké noze. Je to normální na E28 527i? Jaký máte zkušenosti vy? Díky Honza
Re: Spotřeba 2,7i
Tak co vlastně chceš - výkon, nebo jezdit na spotřebu?Honza E28 píše:Ahoj lidi,
přestavěl jsem etu na 2,7i (klasika, hlava,sání apod z dvoulitra,ŘJ 2,5 bez kat). Motor mechanicky naprosto OK, jede perfektně, ale spotřeba 12-13 litru a to i při lehké noze. Je to normální na E28 527i? Jaký máte zkušenosti vy? Díky Honza



DANe prostuduj e30.deDAN píše:Já nechápu jednu věc, proč hlavu+příslušenství z dvoulitra, proč ne z 2,5i ???
Je to možná ten důvod, proč to tak chlastá. - dostává to benzín skoro jako 2.5 a vzduch jako 2.0![]()
-jen můj laickej názor, jináč Ti schvaluju tu E28

Je to o tom z čeho to vyrábíš....
Jinak správná spotřeba to není, ale těžko na dálku soudit, hlavně u takové stavby....
Ondra ex.M-Fahrer
Dáš-li na 2.7 blok(předpokládám etové písty) hlavu z 2.5i bez úprav, čehokoliv a nebo hlavu z 2.0i hlavu bez úprav co bude mít větší výkon?DAN píše:No tak to určitě je, to máš svýho oblíbenýho rechta, ale když už tak už 2.5i - větší kanály, ventily,....., proč jít "poloviční" cestou
Je to třeba kvůli tomu, že neměl zrovinka palici z 2.5i, to je mi jasný, ale jináč je mi to jedno.
A neumím německy

Ano správně 2.0i....
Ale celé je to o tom z čeho a proč to skládáš, jestli ti jde o to, udělat co největší koně, a nebo jestli za babku mít víc....
Ondra ex.M-Fahrer
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Taky si to myslím.Bmw-rally píše:Ondro tak s tím si dovolím nesouhlasit. Podle mě bude lepší hlava z 2,5i. Má větší ventily, větší kanály. Tím pádem i větší sání a škrtící klapku. 2,5i motor jede tak dobře podle mě hlavně kvůli tej hlavě. A když snížíš blok tak se dostaneš na stejnou kompresi jako s hlavou z 2,0

BMW The Ultimate Driving Machine
Máš pravduBmw-rally píše:Ondro tak s tím si dovolím nesouhlasit. Podle mě bude lepší hlava z 2,5i. Má větší ventily, větší kanály. Tím pádem i větší sání a škrtící klapku. 2,5i motor jede tak dobře podle mě hlavně kvůli tej hlavě. A když snížíš blok tak se dostaneš na stejnou kompresi jako s hlavou z 2,0
Jenže ne každej má nástroje na to snižovat blok nebo hlavu.
Takže když _bez úprav_ nasadíš 2.5i hlavu tak to pojede hůř kvůli té kompresi.
To jsem měl na mysli já.
Ondra ex.M-Fahrer
- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Blok ETA 27 6 KA - + hlava z dvoulitru - kompresní tlak 11,8-12,0 bar
Blok ETA 27 6 KA - + hlava z 325iKAT - kompresní tlak 10,2-10,5 bar
Vlastní zkušenost. Rozepisovat se o tom, že k hlavě z 325i je pro správnou funkci třeba mít vyduté písty z 325i (resp 27 6 KB) je zbytečné, když máme e30.de
Jinak i 27 6 KA s hlavou z 325i po snížení ke kontrolním značkám jede velmi slušně. Akorát nad 5500 otáček je 325i subjektivně lepší, resp. táhne až do omezovače. Ale to je můj subj. názor, od doby motorových brzd lehce oddiskutovatelný.
Blok ETA 27 6 KA - + hlava z 325iKAT - kompresní tlak 10,2-10,5 bar
Vlastní zkušenost. Rozepisovat se o tom, že k hlavě z 325i je pro správnou funkci třeba mít vyduté písty z 325i (resp 27 6 KB) je zbytečné, když máme e30.de
Jinak i 27 6 KA s hlavou z 325i po snížení ke kontrolním značkám jede velmi slušně. Akorát nad 5500 otáček je 325i subjektivně lepší, resp. táhne až do omezovače. Ale to je můj subj. názor, od doby motorových brzd lehce oddiskutovatelný.