
palubní deska
palubní deska
řekněte mi, jak to má správně být? Má palubní deska vepředu u skla být zahnutá svou přední hranou dolu pod gumu skla, nebo má být vodorovně a směrovat k hraně mezi gumou a sklem?? 

- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Co jsem koukal na svoje tak to je přiražené ke gumě, ale moje auto má podle dokladů třetí karoserii a desátej motor
Určitě to je jen doražený k té gumě od skla 






Možná vás bude zajímat, proč jsme se ptal na takovou věc. Mám totiž zkušenost, která stojí za zmínku. Byl jsem v pondělí ve skloservisu v Praze 9 - Prosek, Nad Krocínkou na výměnu předního okna a když odhlédnu od toho, že mi suše oznámil, že gumu dali starou, protože jim nová praskla a že když jsem auto přebíral, byly střepy i na zadních sedadlech a auto i okno upatlané, což oni nemůžou ostranit, protože nemají vysavač a asi ani vodu, doma jsem zjistil, že mi palubní desku od prostředka doprava zalomili pod gumu okna. ačkoliv byla rovně ke sklu. Jel jsem tam druhý den a chtěl to opravit, ale majitel mi tvrdil, že to tak má být, že to auto měl taky a že jsem to měl špatně já
. Na otázku, proč je to tak i u jiných vozů měl odpověď, že všechny už měli nové sklo a všem tu palubku dali špatně (až na něj :crazy: ), takže všichni máte bastly
. Na otázku, proč to teda nedal po celé délce argumentoval, že auto je po ráně a prostě to tam nedrží. Proto ten dotaz tady, wentyll dokonce běžel k autu to vyfotit a poslal mi fotku, taky jsem psal dotaz do servisu BMW a od technika (který E30 má shodou okolností taky a taky se běžel podívat) jsem dostal vyjádření, že má být tak jak byla a že montáž ve skloservisu je chybná, že se palubka může zlomit a abych to hned nechal v rámci reklamace opravit. Toto jsem faxoval do skloservisu s tím, že chci udat termín přistavení a že vyžaduji svou přítomnost po dobu opravy a když jsem tam posléze volal pro termín, majitel mi sdělil, že mám přistavit auto ráno a odpoledne si přijít. Na můj požadavek, že chci termín, kdy na tom bude dělat a že u toho chci být mi sdělil, že moje přítomnost je vyloučená (údajně, že tam za to zodpovídá a cokdyby na mě něco spadlo, nebo mi sklo prořízlo tepnu a navíc by ho to znervózňovalo). Ptal jsem se zda, když budu muset odjet, odpoledne jet zpět, zda mi zaplatí náklady na dopravu a ušlou mzdu, mi řekl, že mi samozřejmě nic nedá, ale že tam prostě nebudu - konec, tečka. Abych pravdu řek, mám bobky tam jet a nechat tam auto, protože absolutně nemám jistotu, že ten dacan něco neudělá, aby se pomstil, když to přeženu, třeba špony do motoru. Uvažuju i o tom, že se prostě pokusím na pravé straně povolit palubku, stačilo by s ní hnout asi o 2 cm dozadu, aby ta hrana přelezla přes ten profil a hned zpět. Vím, že se to tu někde probíralo (myslím Huska), ale prosím znovu, kdo máte zkušenost s palubkou, co ev. musím sundat, kde co povolit a pod., abych mohl s tou palubkou hnout, myslím, že by se toho nemuselo moc odpojovat, když ji nebudu vyndavat. Prosím o rychlou odpověď, když tak bych to zkusil přes víkend. Díky všem. (Vlastně jen těm, co mi pomůžou
)




Doporucoval byc jeste predtim zdokumentovat alespon vizualne stav vozu (foto ci video) - nebo to cele (vymenu na dvorku u debila) rovnou natocit. Kdyby nahodou neco dale poskodil, tak to nikdy neprizna apokud mu to neprokazes, tak ses v riti a on se ti vysmeje. Takze dokumentovat a nejlepe jeste svedka s sebou.
Tak ci onak bych na nej najkou tu inspekci stejne postval. Takovyhle hajzlove uz okradli mnoho lidi o mnoho penez. A jeste poserou co muzou. A taky ho zverejnit.
Tak ci onak bych na nej najkou tu inspekci stejne postval. Takovyhle hajzlove uz okradli mnoho lidi o mnoho penez. A jeste poserou co muzou. A taky ho zverejnit.
Palubka jde povolit (a taky vydělat) velice jednoduše. Sundáš kryt pod volantem a odděláš odkládací schránku (3 matice zespodu - stačí povolit a vysunout). Ještě by jsi možná mohl povolit šroub co drží středový tunel k palubce. Palubka sama drží na 6-ti šroubech - po dvou na levém a pravém sloupku, jeden u hřídele volantu a jeden je u řídící jednotky (vlevo od ní). Teď si nejsem jistý, jestli se nemusí odšroubovat i řídící jednotka (i kdyby jo, tak jsou to jenom 4 šrouby a odpojovat ji nemusíš). Když odšroubuješ těch 6 šroubů tak už s ní pohneš jak chceš.
Díky za radu, přesně tak jsem to včera udělalPeťas píše:Palubka jde povolit (a taky vydělat) velice jednoduše. Sundáš kryt pod volantem a odděláš odkládací schránku (3 matice zespodu - stačí povolit a vysunout). Ještě by jsi možná mohl povolit šroub co drží středový tunel k palubce. Palubka sama drží na 6-ti šroubech - po dvou na levém a pravém sloupku, jeden u hřídele volantu a jeden je u řídící jednotky (vlevo od ní). Teď si nejsem jistý, jestli se nemusí odšroubovat i řídící jednotka (i kdyby jo, tak jsou to jenom 4 šrouby a odpojovat ji nemusíš). Když odšroubuješ těch 6 šroubů tak už s ní pohneš jak chceš.



- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jsem rád že se ti to povedlo. Byl jsem doma a tak jsem si tuto tvou otázečku přečetl až ted, ale Peťas to napsal perfektně tak ani nebylo třeba. Ale určitě se tam s těma hajzlíkama neser a vlet tam jak se na řidiče BMW patří. Jo a mimochodem guma co drží okno je dražší než celé okno tak to bych taky tak nenechal




Huska: díky za podporu, na tu gumu myslím taky, protože si myslím, že je otázka času, než zjistím, že tam teče. Faktem je, že takový "hroší kůže" jsem za život snad nepotkal, prostě jednání jak řemeslník z komunálu. Taková perlička: když jsem reklamoval tu palubku, ukazoval jsem mu, že chybí ta krytka na gumě uprostřed dole mezi stěračema, co překrývá konce toho rozpěrného profilu a on mi tvrdil, že tam nebyla. Já mu řek, že auto mám čtyři roky a vím naprosto jistě, že tam byla, navíc ta guma je od té krytky omačkaná. On úplně suverénně kontroval: "a když vám řeknu, že tam nebyla, co s tím uděláte??"
No není to na zabití?? 


- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je jediný řešení dát mu do držky. Uved ho do rubriky SERVISY at už ostatní nenaletíkdo. píše:Huska: díky za podporu, na tu gumu myslím taky, protože si myslím, že je otázka času, než zjistím, že tam teče. Faktem je, že takový "hroší kůže" jsem za život snad nepotkal, prostě jednání jak řemeslník z komunálu. Taková perlička: když jsem reklamoval tu palubku, ukazoval jsem mu, že chybí ta krytka na gumě uprostřed dole mezi stěračema, co překrývá konce toho rozpěrného profilu a on mi tvrdil, že tam nebyla. Já mu řek, že auto mám čtyři roky a vím naprosto jistě, že tam byla, navíc ta guma je od té krytky omačkaná. On úplně suverénně kontroval: "a když vám řeknu, že tam nebyla, co s tím uděláte??"No není to na zabití??
PS:Nemusíš mít strach že by tam teklo..... hmmm teda pokud ji tam nasadili tak jak se má. Ta guma je hodně kvalitní a pokud není natržená tak žádnej problém nebude.



