Škrtící klapka
Škrtící klapka
zajímavá závada setkal se se již s tím nekdo ze když je zapojenej potenciometr skrtící klapky tak to chvíli jede a pak to zas hapruje jako kdyby nepályli svíčky nebo tam nevstřikovala ŘJ benzín a po odpojení "škrtící klapky " de vše ok akorát se to při rozjezdu krapet dusí ale to je asi normal v případe odpojení ty klapky????,
Re: Škrtící klapka
Jaký je to auto?Polimor píše:zajímavá závada setkal se se již s tím nekdo ze když je zapojenej potenciometr skrtící klapky tak to chvíli jede a pak to zas hapruje jako kdyby nepályli svíčky nebo tam nevstřikovala ŘJ benzín a po odpojení "škrtící klapky " de vše ok akorát se to při rozjezdu krapet dusí ale to je asi normal v případe odpojení ty klapky????,
Jo, to je konektor od spínače na klapce.Polimor píše:3piny za sebou obdélníkovej tvar s takovou tou odmačkávací sponkou a jestli to je koncovej spínač tak tak slyšim cvaknutí jen když je klapka zavřená či se zavírá
Zřejmě je něco špatně - proměřil bych, jak to spíná, a taky jestli je v pořádku kabeláž až k ŘJ.
este přesný vysvětlení co to delá když jedu tak se to chová jako kdybych zapínal a vypínal zapalování a nechce to do otácek a jeste jinak výměna zapalovacích kabelů je možná jen za origoš kvůli tomu snímači impulzů co je na tom 4 kabelu nebo se to dá vyměnit i za jiný? mě totiž nejdřív napadlo ze by to mohly delat kabely kdž sem od nich dostal nakopáno 

Snímač pulsů na kabelu je jen pro diagnostickou zásuvku.Polimor píše:este přesný vysvětlení co to delá když jedu tak se to chová jako kdybych zapínal a vypínal zapalování a nechce to do otácek a jeste jinak výměna zapalovacích kabelů je možná jen za origoš kvůli tomu snímači impulzů co je na tom 4 kabelu nebo se to dá vyměnit i za jiný? mě totiž nejdřív napadlo ze by to mohly delat kabely kdž sem od nich dostal nakopáno
Doporučuju použít HLEDAT, zajímat se o manuály...
mě tahle sranda trápí taky dosti dlouho tady je o tom pokec snimac-polohy-skrtici-klapky-t46657.html a zde je odkaz na elit kde se dá koupit nový http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=102747 mě to dělá pouze houpání volnoběhu ať za tepla či za studena lítá volnoběh od 400 - 1100 ot občas auto uplně zdechne a při normálním rozjíždění se začne dusit chce to prošlápnout a pak to jede. Jinak jak se to dostane přes 1100 ot tak už to lítá jako vítr bez problémů
motor mám M42 věřím tomu že to dělá ono už jsem toho pročetl dost a diagbnostika taky ukazala na chybu toho snímače

Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
1.Stenlie píše:mě tahle sranda trápí taky .......
.....motor mám M42 ....
....věřím tomu že to dělá ono ..
.... diagbnostika taky ukazala na chybu toho snímače
Ovšem v motoru M42 není spínač koncových poloh klapky, ale potenciometr...
2.
Odkaz na Elit je dobrej.
Jejich katalog je zpracovanej hezky, ovšem pozor - zrovna v případě těchhle dílů tam trochu lžou, protože E30 316i M40 má spínač, nikoli potenciometr:
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100754
-