Mazání chyb E30 316i 1989

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Polimor
Příspěvky: 53
Registrován: 25. 12. 2008 10:19
Bydliště: Táborsko

Mazání chyb E30 316i 1989

Příspěvek od Polimor » 28. 12. 2008 00:56

Cus lidi byl by tu nedko schopný mi tu nejak podrobnejc vysvětlit jak se mazou chyby, třeba takový po výměmě oleje aby my svítily ty hezký zelený diody a ne ta oranzová :D nekde sem cet ze přes zárovku od spojit + s 12pinem ale co je na tom pravdy ??? dikes moc za odpovědi

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 12. 2008 01:34

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Mazání chyb E30 316i 1989

Příspěvek od Venca » 28. 12. 2008 08:36

Polimor píše:....jak se mazou chyby, třeba takový po výměmě oleje ...
To není mazání chyb, ale resety servisního indikátoru.

Doporučuji hledat odkzy na manuály, ty si stáhnout a přečíst.

Taktéž je vhodné použít funkci "Hledat".

.

Polimor
Příspěvky: 53
Registrován: 25. 12. 2008 10:19
Bydliště: Táborsko

dikes

Příspěvek od Polimor » 28. 12. 2008 10:53

dikes moc nasel sem takový fešný obrázek na tren reset hned sem si ho ulozil funguje to podle nej bezvadne :)

Polimor
Příspěvky: 53
Registrován: 25. 12. 2008 10:19
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od Polimor » 28. 12. 2008 10:56

mam jeste jedu závadu furt mi svítí kontrolka opotřebení brzdového obložení ale mám obyč třměny kde nevou žádný dráty k destičkám a dozadu k bubnum taky nic nevede, nevíte od kud by si to mohlo brát sygnál ze to je opotřebený a jinak desky sou ok tak 65% a jak tuto cybu smazat??

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 12. 2008 11:04

Polimor píše:mam jeste jedu závadu furt mi svítí kontrolka opotřebení brzdového obložení ale mám obyč třměny kde nevou žádný dráty k destičkám a dozadu k bubnum taky nic nevede, nevíte od kud by si to mohlo brát sygnál ze to je opotřebený a jinak desky sou ok tak 65% a jak tuto cybu smazat??
U verze s bubnama vzadu je čidlo jen na levý přední destičce, vzadu nic.

Pokud ti vadí svítící indikace opotřebení můžeš buď:

1.
Dát celou věc do pořádku, tj. použít destičky s čidlem, odstranit případný závady na vedení k němu

nebo.

2.
Najít, kde končí kabel pro čidlo a dráty propojit - nesmí se dotýkat kostry

nebo:

3.
Vyndej kontrolku...
---------------------------------
Doporučuju hledat odkazy a tahat schémata, vše se dá najít...

.

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 28. 12. 2008 11:22

první verze je správně... :wink:
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Polimor
Příspěvky: 53
Registrován: 25. 12. 2008 10:19
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od Polimor » 28. 12. 2008 12:09

jop vyhledám kabel ( popravde sem si tu verzy ustřizenýho kabelu schovanýho nekde v kasly aby nebyl vydet když sem to kupoval tak tam nastal skrat na kostru ) a pak jak pracuje ten oil sevis ty kontrolky na jakym pryncypu třeba na ujetech km nebo na delce casu?

Odpovědět