proměnné časování ventilů-Vanos, je to novější model e36-velké ledviny podobné e46. Přivezl jsem si ho před třemi měsíci jako nebourané, o čemž jsem se přesvědčil až následnou důkladnou prohlídkou karoserie a dílů s ní souvisejících. Najeto 200 tisíc-každý kdo ho viděl, odhadoval kolem 100. Auto je v naprostém originálu až na kola. Žádný prašivý tuzing ani nic tomu podobné
Báwo má TAŽNÉ zařízení s velice jednoduchou montáží i demontáží(otázka tří vteřin), tuším že na 1750 kilogramů. V kufru se skrývá nová baterie, výstražný trojúhelník, originální nářadí, lékarnička, rezerva- lité kolo Bmw, které snad nikdy nebylo na autě- lak a pneu 100%.
Barva tmavě zelená metla-lak původní(jako když vyjede z fabriky!). Na autě najdete dve ťupky rzi(3x3 mm)-pod zamkem kufru a v zahybu na lemu. Spodek jako nový, výfuk i svody jako nové. Podle stavu si dovolím tvrdit, že auto bylo doteď garážované. Po dovozu jsem dával nové náplně, dělal jsem nové brzdy(třmeny vyčistěny, měnil jsem kotouče i destičky ATE s chlazením.. nemalá investice). Mazel stojí na 17ti palcových kolech s pěkným límcem-bez škrábance.
ilustrační foto kol- http://www.thebartman.com/images/rondell58.jpg
Obutí vpředu 225-40-17(70%) vzadu 245-40-17(50%-nejspíš dám brzy nové),kola zapsány v TP, mam od toho origo TUV homologaci. Částečný M-paket, sportovní polohovatelné sedačky v krémové kůži, šedý interiér, koberečky i stropní tapec, m schaltergeibe, m5 volant s bagem, bag spolujezdce, m prahy, m zrcátka. protiskluz ASC-super věc-dá se vypnout, výhřev sedaček, dvouzónová digi klima- před měsícem naplněna, bussines radio s CD changerem (6cd), samozatmavovací zpětné zrcátko, centrál, dva klíče, servisní knížka včetně veškerých faktur za opravy a úpravy... zkrátka je nutné, aby auto zájemce viděl. Má opravdu hodně vychytávek a teď si na vše nevzpomenu.
Naprosto skvělý tichý motor, kroutícího momentu má na rozdavání a je opravdu radost s ním jezdit(nechápu proč si lidi kupujou 2,5.. spotřeba stejná, tedy pokud je to Vanos..ale zátah motoru je u 2,8 úplně někde jinde)
Povinné ručení za hubičku-TRIGLAV- 6000,- ročně.. mohu sjednat
Spotřeba: dálnice 8,5(podotýkám, že jsem jel 160 a víc..), mimo město 8,8, město 11....Když jsem jezdil delší dobu svižně a šlapal na to, průměr byl 10,4. Ve výfuku je pneumatická klapka, která se otevře až po plném sešlápnutí plynu, takže se dá jezdit velice úsporně.
chybky: nefunkční ukazatel stavu paliva, propálená sedačka řidiče (5x5 mm)
Prosím, zdržte se zbytečných OT a vkládání fotek,nafotím a zašlu na požádání.
Cena: 155 tisic korun, vzhledem ke stavu, výbavě a výjmečnosti tohoto kousku.
V přípáde VÁŽNÉHO ZÁJMU mě prosím kontaktujte.
Michal 606 590 123
Kutná Hora