Gaz píše:To DAN...
Ono bych asi nebyl tak špatnej, kdybych neřekl co si myslim. Když člověk jede na inzerát "leštěnky" tak to nesmí vypadat jako moje auto nebo popřípadě jako auto, který nemá prakticky vačku a kosmeticky je taky "1A klasse"
A doufat, že na to mladíci nepřijdou co tomu všechno je mě trošku namíchlo, tak se nediv že jsem se projevil
Příště si rovnou založte téma Gaz je svině, ať tohle nemusej číst lidi co si chtěj prohlídnout pár fotek ze srazíku.
Tak hele ty "mladíku", dovoluješ si docela dost, vzhledem k tomu, že vážíš cca 30kg. Kdo tebe zval na nějakou leštěnku jak píšeš ? Máš to v hlavě nějak pomotaný. Jak si můžeš dovolit srovnávat tvou E30 ( jejíž hodnotu určuje samosvor a docela pěknej volant ) s nějakým jiným autem ? Navíc jsi si to dovolil už tenkrát. Žvanil jsi něco o tom, že můj touring má hodnotu max. poloviny částky, kterou za něj chci – tj. 20k. Pak, když jsem tě nechal trošku rozkecat, tak jsi se svěřil, že chceš právě za 20k prodat svou E30 - 320. To jsem fakt čuměl.
tady je odkaz na inzerát, ve kterým není nic o "leštěnce" , 1A klasse stavu,... nevím, kdes to vůbec vzal
e30-316i-touring-r-v-8-93-t45081.html toto byl navíc inzerát už po výměně hlavy.
Abych trochu lidi, co to tady čtou, který vůbec nezajímám já, ani nějakej "Gaz", i když si asi myslíš opak, uvedl do děje. A nebo lidi, kteří znají jen tvůj příběh o vředech na dvanácterníku,... udělám to takto debilně rozsáhlým způsobem, ale bude to jen jednou a k tomuto mikroproblému s vředy, vších v kožichu naposled. A dělám to hlavně kvůli Marcelusovi. S ním jsem měl přátelskej vzah, vždy do tý doby, než jsi se dycky od někud z prdele vysral ty. A další věc, nějakej náctiletej přizdisráč na mě nebude beztrestně ve 3 rádoby vtipnejch větách kydat sračky.
V létě minulýho roku jsem se seznámil s Marcelusem. Bylo to po jedný, pro něho určitě nepřijemný, události - zrušil, ne svoji vinou, suprovou E34 525i - vyjímečný kus. Inzeroval rozprodej ND a já jsem zrovna něco potřeboval, tak jsem s ním navázal obchodní spojení. Všechno co mi prodal bylo pro mě za velice příznivé ceny. Toho jsem si cenil - Marcelus má úroveň, nehandrkuje se o koruny, je velkorysej,... . Několikrát se zmínil, že by potřeboval nějaký auto. Já měl zrovna na prodej E34 535iA, která byla čerstvě po investici minimálně 40 tisíc jen do techniky - komplet podvozek, brzdy, všechny náplně, nový tažný,...
Měla jedinou vadu - pořád vypadala hnusně - byla omlácená,..., ale to v mých očích vyrovnávala maximální výbava a čerstvě vyřešený technický stav. Investice do vzhledu jsem už zavrhnul - to by bylo dalších aspoň 20k a na to už jsem neměl. Navíc jsem měl ještě druhou E34, který jsem si cenil daleko víc.
Po předchozí domluvě jsem ji zajel Marcelusovi ukázat - ten den jsem od něho nic nekupoval. Marcelus se nechal dovést na to "vaše" letiště do Pátku, tam si auto vyzkoušel řídit. Sám jsem taky trošku zakravil - nevybouřená 535iA se samosvorem k tomu vybízela. Pak jsem ho zase zavezl domů do Poděbrad. On, že si to promyslí a dá mi vědět. Bylo mi v ten okamžik jasný, že autem není nadšen. Není dobrej herec. No, celá ta akce mě stála minimálně 300,-. Ale to mi bylo ve vztahu k němu jedno. Byl jsem mu v podstatě zavázán za levný díly.
Pak, po nějakým čase, projevil zájem o E30 touring, který jsem taky prodával. Tentokrát už jsem mu řekl, že mu nic na ukázku vozit nebudu. On souhlasil, chtěl s sebou vzít kamaráda, kterej se prej v E30 vyzná. Proti tomu jsem nic nenamítal - nevěděl jsem, že myslí tebe a tenkrát jsem tě ještě ani neznal. Nic jsem nezamlčoval, nepřikrášloval, avizovaná přítomnost „odborníka“ mi tedy ani náhodou nevadila. Dokud nepřijel Marcelus s kamarádem "Gazem". Bylo mi jasný od samýho začátku, že Gaz na mně a na autě nenechá nit suchou. Nejdříve se chytil dlaní za čelo, myslel jsem, že ho z auta začala bolet hlava, pak mi došlo, že si drží vlasy, aby alespoň něco viděl. Nastala klasická situace - jeden ( potenciální kupec ) má peníze, je ale hrozně nerozhodnej ( E30 vlastně snad ani nechtěl ) - neví, je nervózní jak pes, určitě se i stydí za odborníkovi posudky - nechce jen tak vyhodit spoustu peněz najednou a druhýmu ( kybicovi ) jde o hovno tak si dovoluje držkovat maximálně co to jde, nemá co ztratit on to auto vlastně vůbec nechce. Auto vypadalo a chovalo se přesně tak jak jsem ho Marcelusovi popsal

Největším technickým problémem toho auta bylo uložení zadních tlumičů a hlavně hlučný motor M40, který od cca 5500 rpm „netáhnul“. Řekl bych dost častý stav. Kdo zná motory M40, mi jistě dá za pravdu. Seznámil jsem Marceluse se svým plánem už před tím, než se přijel podívat, že to tak nenechám - že už mám u tomíka celou zrepasvanou hlavu - vačku v super stavu, nový vahadla,... . Výměna uložení zadních tlumičů byla samořejmostí. A nebo výrazná sleva na tyto závady.
Po dosti důkladné prohlídce jsem svolil ke zkušební jízdě. I když se mi už moc nechtělo, ale dělal jsem to pro Marceluse. Najeli jsme zase aspoň 10km. Na zpáteční cestě jsem na přání Marceluse nechal řídit Gaze - zkoušel co šlo, myslel jsem, že ho zabiju. Nemohl nic najít - jasně

, ten motor se mu moc nelíbil.

Pak prej, že se auto trochu stáčí do prava - tak se ale normálně projevuje zakřivení silnice - aby stejkala voda do příkopů - geometrie vozu byla 100% v pořádku - nikam nic netáhlo ani při brždění. Už si prostě vymýšlel.
Po zkušební jízdě mi už trochu tekly nervy. Ale pořád jsem to držel - kvůli Marcelusovi.
Mimo jiných extremních sraček jsem se od Gaze dozvěděl informaci, že motor M40 je vřed mezi motory

To už jsem nevydržel a řekl jsem jim, tak proč se na to jezdili dívat ? Co mě otravujou ? Mysleli si snad, že to bude motor S40,... ? Podle mě to není na svou dobu zas tak špatnej motor. Kdyby byl tak hroznej určitě by ho automobilka BMW nedávala ještě nějakej čas do E36. Znám několik aut, ktery maj motorizaci M40 a pokud je o motor dobře postaráno, tak se chová se velice dobře. Je bohužel jeho přirozeností, že odchází na hlavě, díky nešťastný konstrukci. Nová vačka z druhovýroby řeší problém pouze dočasně. Chce to origo vačici a všechno okolo nový. To jsem zajistil - současný majitel vozu zatím neměl sebemenší problém s motorem. On vlastně za celý rok neměl sebemenší problém s čímkoli. Takže to auto je vlastně docela super. Má minimum koroze - co se týče koroze - není co řešit, podvozkově bez problému, brzdy byly nový, .... touring E30 v minulým roce za 40k - řekl bych docela rozumná nabídka. Žádná levárna, jak tady píše Gaz.
Takže pro mě by jsi byl špatnej i bez toho, nedělej si iluze. Pro mě jsi taková osina v prdeli. Nidky jsem to nezažil, ale když si na tebe vzpomenu, tak asi tak nějak si to představuju.
Mimochodem, jak jsem teď naposledy byl u Marceluse, tak ten promoklej pičus co na něj čekal v dešti na dětský houpačce, tos byl ty, viď. Proto Marcelus neměl po všech slibech najednou čas, chuť, prostředky a já jel do Poděbrad úplně zbytečně. Kde se objevíš, tam sereš. Ty jsi prostě takovej vřed.