
535i by D-Fens
Jediný zajímavý na těch nesmyslnejch blábolech je podle mně tenhle komentář:
Komentář ze dne: 26.04.2005 14:04:06 Reagovat
Autor: techex - Neregistrovaný
Titulek:
Mercedes z Hamburku, ten měl zadní náhon vyřešen nekonvenčně, a to koženým řemenem.Dole pod autem byl namontován na zvláštní transmisi špalek kalafuny.ten řemen byl fakt dlouhej, až dnes sem se dověděl že jepotřeba přenést výkon odpředu až dozadu přes celé auto.Při ryclostech do 250/kmh. byl špalek přitlačován listovou pružinou,nad 250 pak ještě zdvojeným pedálem centrálního mazání podvozku. A těsnění pod hlavou ? Nemám moc rád tyhle kecy ze světa motorů, nebo že by Lachout? Těsnění pod hlavou odejde z ůůůplně jiných důvodů.Dávám za 5 dost hodně špatné.
Komentář ze dne: 26.04.2005 14:04:06 Reagovat
Autor: techex - Neregistrovaný
Titulek:
Mercedes z Hamburku, ten měl zadní náhon vyřešen nekonvenčně, a to koženým řemenem.Dole pod autem byl namontován na zvláštní transmisi špalek kalafuny.ten řemen byl fakt dlouhej, až dnes sem se dověděl že jepotřeba přenést výkon odpředu až dozadu přes celé auto.Při ryclostech do 250/kmh. byl špalek přitlačován listovou pružinou,nad 250 pak ještě zdvojeným pedálem centrálního mazání podvozku. A těsnění pod hlavou ? Nemám moc rád tyhle kecy ze světa motorů, nebo že by Lachout? Těsnění pod hlavou odejde z ůůůplně jiných důvodů.Dávám za 5 dost hodně špatné.
E36 323i coupé
vůbec nechapu o co tam jdePawka G. píše:Jediný zajímavý na těch nesmyslnejch blábolech je podle mně tenhle komentář:
Komentář ze dne: 26.04.2005 14:04:06 Reagovat
Autor: techex - Neregistrovaný
Titulek:
Mercedes z Hamburku, ten měl zadní náhon vyřešen nekonvenčně, a to koženým řemenem.Dole pod autem byl namontován na zvláštní transmisi špalek kalafuny.ten řemen byl fakt dlouhej, až dnes sem se dověděl že jepotřeba přenést výkon odpředu až dozadu přes celé auto.Při ryclostech do 250/kmh. byl špalek přitlačován listovou pružinou,nad 250 pak ještě zdvojeným pedálem centrálního mazání podvozku. A těsnění pod hlavou ? Nemám moc rád tyhle kecy ze světa motorů, nebo že by Lachout? Těsnění pod hlavou odejde z ůůůplně jiných důvodů.Dávám za 5 dost hodně špatné.

Čimkoliv jinym bys mně překvapilHayabusa píše:vůbec nechapu o co tam jdePawka G. píše:Jediný zajímavý na těch nesmyslnejch blábolech je podle mně tenhle komentář:
Komentář ze dne: 26.04.2005 14:04:06 Reagovat
Autor: techex - Neregistrovaný
Titulek:
Mercedes z Hamburku, ten měl zadní náhon vyřešen nekonvenčně, a to koženým řemenem.Dole pod autem byl namontován na zvláštní transmisi špalek kalafuny.ten řemen byl fakt dlouhej, až dnes sem se dověděl že jepotřeba přenést výkon odpředu až dozadu přes celé auto.Při ryclostech do 250/kmh. byl špalek přitlačován listovou pružinou,nad 250 pak ještě zdvojeným pedálem centrálního mazání podvozku. A těsnění pod hlavou ? Nemám moc rád tyhle kecy ze světa motorů, nebo že by Lachout? Těsnění pod hlavou odejde z ůůůplně jiných důvodů.Dávám za 5 dost hodně špatné.

E36 323i coupé
D-FENS píše:Standardní výbavou je samozřejmě elektrické stahování všech oken, klimaanlage, počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním
D-FENS píše:Při snaze o úspornou jízdu umí 535 jezdit i za 9 litrů na 100 km
D-FENS píše:Maximální rychlost by měla být omezena na 250 km/h



e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
tak to potom joPawka G. píše:Čimkoliv jinym bys mně překvapilHayabusa píše:vůbec nechapu o co tam jdePawka G. píše:Jediný zajímavý na těch nesmyslnejch blábolech je podle mně tenhle komentář:
Komentář ze dne: 26.04.2005 14:04:06 Reagovat
Autor: techex - Neregistrovaný
Titulek:
Mercedes z Hamburku, ten měl zadní náhon vyřešen nekonvenčně, a to koženým řemenem.Dole pod autem byl namontován na zvláštní transmisi špalek kalafuny.ten řemen byl fakt dlouhej, až dnes sem se dověděl že jepotřeba přenést výkon odpředu až dozadu přes celé auto.Při ryclostech do 250/kmh. byl špalek přitlačován listovou pružinou,nad 250 pak ještě zdvojeným pedálem centrálního mazání podvozku. A těsnění pod hlavou ? Nemám moc rád tyhle kecy ze světa motorů, nebo že by Lachout? Těsnění pod hlavou odejde z ůůůplně jiných důvodů.Dávám za 5 dost hodně špatné.
