Další natlakované hadice

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Tom....
Příspěvky: 817
Registrován: 30. 07. 2007 20:36
Bydliště: Severní Morava

Další natlakované hadice

Příspěvek od Tom.... » 01. 12. 2007 14:51

Teklo mi topení tak jsem sehnal jiné s trochou úsilí jsem ho vyměnil,2dny klid a už zase teče,ovzušněné jsem to měl přes ovzušnovák na chladiči,a na termostatu,tak jsem se zaměřil na tlak v hadicích a když se to trochu ohřeje je znát že jsou pod tlakem skoro nejdou zmáčknout,ale voda se neztrácí ani do ní nejde olej,ani voda do oleje.Teplota se drží tak 2mm pod polovinou.Tak že by další špatný radiátor topení?Jinak je to m20,podle všeho s chladičem z m40 ale to by snad neměl být problém.

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 01. 12. 2007 16:16

pokud ti to tlakuje i se zavřeným topením, tak bude problém někde jinde. Nejčastější závada bývá těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava. Ten chldič by vliv mít neměl. Jestli je to ten s nalisovanou expansní nádobkou, tak ty se nedávali jenom k motoru m40. Taky záleží jak je ten chladič velký, ale to má spíš vliv na uchlazení motoru. Co teplota, drží přesně na půlce nebo se lehce vychyluje přez?

Tom....
Příspěvky: 817
Registrován: 30. 07. 2007 20:36
Bydliště: Severní Morava

hadice

Příspěvek od Tom.... » 01. 12. 2007 17:06

Teplota je tak 2mm před polovinou,málokdy je na polovině,(termostat je nový),chladič je ten z nalis.expanskou.

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 01. 12. 2007 18:19

To tekoucí topení může být následek toho tlakování. Ikdyž, zkus vypnout topení jestli to bude tlakovat i pak. Taky jsem zaslech, že to může zavzdušňovat vodní pumpa. No a když nic nezjistíš, tak už ti nezbude nic jinýho než sundat palici, zkontrolovat a vyměnit těsnění, popřípadě přetlakovat hlavu...

Odpovědět