vymena budiku -> problem

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
petras66
Příspěvky: 96
Registrován: 01. 02. 2007 11:28
Bydliště: Dolni Poustevna

vymena budiku -> problem

Příspěvek od petras66 » 25. 08. 2007 21:10

zdravim, mam problem, vymenil jsem vsechny budiky, a najednou mam omezovac asi ve 4200, asi 3 mesice auto nejezdi, ale predtim byl normal neco za 6000, asi bude chyba v budikach co myslite???

jo a jeste, kdyz mam volnobech tak motor drzi sqele otacky, ale kdyz slapu na brzdu tak kolisaj a lehce to chcipa.

nevite nekdo jak tyto problemy vyresit???

dik moc
tel. 732 583 211

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: vymena budiku -> problem

Příspěvek od Venca » 25. 08. 2007 21:15

petras66 píše:zdravim, mam problem, vymenil jsem vsechny budiky, a najednou mam omezovac asi ve 4200, asi 3 mesice auto nejezdi, ale predtim byl normal neco za 6000, asi bude chyba v budikach co myslite???

jo a jeste, kdyz mam volnobech tak motor drzi sqele otacky, ale kdyz slapu na brzdu tak kolisaj a lehce to chcipa.

nevite nekdo jak tyto problemy vyresit???

dik moc
Žádnej omezovač ve 4200 nemáš, zřejmě jsi dal přístrojovku z šestiválcovýho auta do čtyřválce.
Nutno dát správnej kódovací člen - popsáno to tu xx-krát.

Brzdění a kolísání otáček je divný - mezi tím má souvislost třeba posilovač brzd, kterej využívá podtlak ze sání.

petras66
Příspěvky: 96
Registrován: 01. 02. 2007 11:28
Bydliště: Dolni Poustevna

Příspěvek od petras66 » 26. 08. 2007 11:06

budiky tam jsou z 1.8 m10 a mam motor 1.8 m40, zkusim to vratit a uvidime jestli to bude ok.

a co s tim podlakem, da se s tim neco delat.
tel. 732 583 211

Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Příspěvky: 223
Registrován: 09. 09. 2004 16:22
Bydliště: Káraný

Příspěvek od TURBO_KrteK » 27. 08. 2007 13:14

Staci kdyz vymenis kodovaci clen. Je to takovy bily obdelnicek je v zadni spodni casti budiku. Lze ho bez problemu vyndat a zamenit za jiny.
Opel Vectra Caravan 2.0 DTI '04
ex BMW e36 325i Coupe
ex BMW e30 325i Cabrio
ex BMW e36 320i

petras66
Příspěvky: 96
Registrován: 01. 02. 2007 11:28
Bydliště: Dolni Poustevna

Příspěvek od petras66 » 27. 08. 2007 18:16

no kouknu na to, ale myslel jsem jestli to neni treba takovej cernej plastovej kolik zasunutej zezadu do otackomeru
tel. 732 583 211

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 08. 2007 18:37

petras66 píše:no kouknu na to, ale myslel jsem jestli to neni treba takovej cernej plastovej kolik zasunutej zezadu do otackomeru
ano, to je on, je vic druhu kodovaciho stekru, ten tvuj kolicek je starsi provedeni
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Centr
Příspěvky: 7
Registrován: 26. 01. 2007 20:52

Příspěvek od Centr » 28. 08. 2007 21:38

Zdravím, taky mám dotaz ohledně přístrojovky. Mám přístrojovku bez otáčkoměru s hodinama v E30 318i Coupe r.86. Když jsem dal do auta druhou přístrojovku s otáčkoměrem r.v.89 nejde nulovat sevisní kontrola. Při spojení správných konektorů v motorovém prostoru.

Tato přístrojovka je vytáhnutá taky z 318i r.87 kde ji už někdo dřív dal. Zajímavé je, že v tomto autě jde vynulovat servisní interval normálně.

Přístrojovky jsou znatelně rozdílné, v mojí staré jsou 2x1.2V tužkové baterky, v té nové jsou nějaké menší akumulátory 2x3.2V+ nějaký switch.

Když do mojí staré palubovky dám budík s otáčkoměrem místo hodin, tak to nefunguje.

Zajímalo by mě v čem je problém, protože věčně nebudu mít druhé auto kde bych intervaly nuloval. Díky za rady

Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Příspěvky: 223
Registrován: 09. 09. 2004 16:22
Bydliště: Káraný

Příspěvek od TURBO_KrteK » 29. 08. 2007 06:38

rozeber svoje stare budiky a prehod tu prostredni cast s led diodami ( tu jak jsou na ni baterie ) :) neni to nic tezkeho jde to normalne vysunout
Opel Vectra Caravan 2.0 DTI '04
ex BMW e36 325i Coupe
ex BMW e30 325i Cabrio
ex BMW e36 320i

Odpovědět