chcípa za studena

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jirka23
Příspěvky: 81
Registrován: 01. 01. 2007 10:33
Bydliště: Olomouc

chcípa za studena

Příspěvek od jirka23 » 10. 02. 2007 11:19

Zdravím mám E30 318i chromaka a za studena někdy chcípne a nebo jsou otáčky strašně nizko!! Nevite někdo co stím!!!

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 02. 2007 11:31

A za tepla jde jak?

Uživatelský avatar
jirka23
Příspěvky: 81
Registrován: 01. 01. 2007 10:33
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od jirka23 » 10. 02. 2007 13:31

uplně normálně....tak nevím stačí jen když se trochu zahřeje a v poho

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 02. 2007 13:47

Zkontroloval bych funkci šoupěte přídavnýho vzduchu.

Uživatelský avatar
jirka23
Příspěvky: 81
Registrován: 01. 01. 2007 10:33
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od jirka23 » 10. 02. 2007 13:54

hmm to jsem zkoušel nikde se nepřídírá...tak nevím jak jinak bych ho měl vyzkoušet?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 02. 2007 14:13

jirka23 píše:hmm to jsem zkoušel nikde se nepřídírá...tak nevím jak jinak bych ho měl vyzkoušet?
A jak jsi ho zkoušel?

Uživatelský avatar
jirka23
Příspěvky: 81
Registrován: 01. 01. 2007 10:33
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od jirka23 » 10. 02. 2007 14:44

no že jsem posouval tím jezdcem....a aji když to bylo nakopli a přídával se plyn tak na pohled chodil normal..

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 02. 2007 14:46

jirka23 píše:no že jsem posouval tím jezdcem....a aji když to bylo nakopli a přídával se plyn tak na pohled chodil normal..
Tam žádnej jezdec není.
Zřejmě nevíš, co to je šoupě přídavnýho vzduchu.

Tady je:

http://img152.imageshack.us/img152/5950/1030301alw7.jpg
Naposledy upravil(a) Venca dne 10. 02. 2007 14:49, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
jirka23
Příspěvky: 81
Registrován: 01. 01. 2007 10:33
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od jirka23 » 10. 02. 2007 14:47

no to co je hned nad filtrem vzduchu ne?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 02. 2007 14:52

jirka23 píše:no to co je hned nad filtrem vzduchu ne?
Ne. Tam nic takovýho není.

Tady je:
http://img152.imageshack.us/img152/5950/1030301alw7.jpg

Uživatelský avatar
jirka23
Příspěvky: 81
Registrován: 01. 01. 2007 10:33
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od jirka23 » 11. 02. 2007 09:05

fakt to bylo tím nešlo tam napájeni byl tam přerušenej drát na konektoru!!! diky :)

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 11. 02. 2007 09:47

Pokud jsi tam tuhle závadu našel a odstranil, je to dobře.

Ale patrně teď to ještě úplně správně nepoběží...

Jak to vypadá?

Uživatelský avatar
jirka23
Příspěvky: 81
Registrován: 01. 01. 2007 10:33
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od jirka23 » 11. 02. 2007 12:28

teraz to už nechcipe ale otáčky jsou pořád ještě nizko trochu to kulísá! je to na...600-700ot. když se zahřeje tak v poho drží 900ot.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 11. 02. 2007 12:43

To může dělat víc věcí.

Spínač na škrtící klapce, váha vzduchu (unavená vratná pružina klapky, nastavení obtoku), netěsnost hadic sání atd.

Nejlepší řešení = diagnostika u někoho, kdo má tester BOSCH a skutečně tomu rozumí.

Odpovědět