2,5 eta 122ps a 129ps

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

2,5 eta 122ps a 129ps

Příspěvek od Bobo » 15. 01. 2007 11:39

Jaký jsou rozdíly mezi etou 122ps a 129ps? Dá se použít elektrika z 129 na 122? Jsou obě verze pro kat? Sání a váhu mají stejnou?

Díky.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 16. 01. 2007 12:05

nikdo neví? :(
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 17. 01. 2007 11:01

vim akorat ze jsou tam rozdilny tvary pistu s elektrikou ti neporadim :?

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 21. 01. 2007 20:53

Rozdílů je tam poměrně hodně...ten hlavní je ve velikosti ventilů. Slabší má ventily jako 2,0 a silnější jako 2,5. Další změna je v maximálních otáčkách, silnější točí asi o 500-1000 víc (fakt si to teď nepamatuju) Co se týče elektriky, tak de všechno z m20 na všechny m20, když na to příde, tak eta bude jezdit i s K-Jetronicem z E21... je otázka jak moc efektivně...
Jo a v tvaru pístů a spalovacího prostoru se samozdřejmě taky lišej....
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Odpovědět