bmw 318 e30 chrom

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
AdamS
Příspěvky: 87
Registrován: 14. 06. 2006 09:37
Bydliště: Mikulov

bmw 318 e30 chrom

Příspěvek od AdamS » 26. 10. 2006 15:31

asi tak pred 3 mesici jsem koupil tohle auto a chtel jsem zeptat na par rad:po 3 mesicich zjistene zavady na vozidle:snizeny predek(asi)tim padem jsou ko tlumice i pruziny,zadek snizeny neni,ale zrejme budou taky ko,dale pak cepy jsou ko,silent bloky,loziska,shnile prahy a zadni lemy.Ted jsem si na nej koupil zimaky a chci to auto dat do perfekt.stavu a udelat z neho veterana,co by ste mi poradily?Chystam se ze koupim jeste jednou stejne auto na prestavbu v perfekt.stavu,nerezave,treba i klidne plastaka s vadnou vackou a predelam motor slo by to?nebo proste nejak skloubim dve auta do jednoho abyb bylo v super stavu.pousteli by jste se do toho a na kolik me to tak vyjde a kde sezenu e30 v supr stavu na prestavbu bez papiru?nebo bych chtel to moje vyvarit,vymenit komplet podvozek a dat celolak,co vy na to?poradte jak se mam zachovat.libi se mi a chtel bych aby mi jeste nejakou dobu slouzilo alepson dva,tri roky a chci ho mit v 100%stavu.jsem zelenac :(

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 26. 10. 2006 15:46

To snad radsi kup jiny auto. Je na tomhle vubec neco taky v poradku?
BMW 323i E36

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 26. 10. 2006 16:56

No jestli si s tím chceš opravdu vyhrát tak to si připrav pěknej balík já plánuju něco podobnýho i když nebude z toho úplně špičková kára ale taková nadprůměrná tříca. Tak počítej s tím že i když koupíš jinou kastli nikdy nebude ve 100% stavu takže opravit vyvařit potom už je lak nutností a když už tak celolak a takhle se to pomalu hromadí a nakonec zjistíš, že si do toho vrazil víc než kdybys koupil zánovní auto.

Já zatím začínám já zatím řeším lak a celkově kastli trochu vyšperkovat a motor dostat do stavu, aby něco vydržel neříkám na závoďění, ale aby mě někde nenechal někde v provozu a jak to tak vidím tak mě to vyjde aspoň na 50 a to ještě není ani polovina věcí co plánuju.

Uživatelský avatar
Conscious
Příspěvky: 234
Registrován: 11. 03. 2006 14:58
Bydliště: Königinhof an der Elbe

Příspěvek od Conscious » 26. 10. 2006 17:56

Tak to jsme na tom tak nějak podobně. Já koupil v červnu tady z fóra pro mladou totéž,pěkný autí,teda troufám si říct velmi pěkný autí,vše se zdálo být v nejlepším pořádku,závady mi majitel ukázal,prostě jsem věděl do čeho jdu. Věděl... Trošku bylo a je něco shnilého na celém obchodu. Po nějaké době ježdění v krásném počasí jsme auto odstavili na týden na dvůr domu s tím,že se udělá výměna oleje a seřízení a tak. Přišly deště a když přestaly tak jsem otevřel dveře a co nevidím. Milý bavor je u řidiče jaksi plný vody. Mladá byla na dovolený,říkal jsem si to se nějak zvládne a jal jsem se sušit. Po odkrytí koberce na mě vykoukla podlaha barvy neurčité hnědozrzavé a rybník. A to už jsem věděl že je zle. Vrhnul jsem se na vysoušení a odkrýval koberec dál a dál až jsem koukal zezadu na kolo a na motor. Kdosi to pěkně "vomrdal" aby to nebylo vidět a poznat a ani nové prahy které tam stopro jsou nebyl schopen aspoň natřít. Zevnitř. Pak to schlo a v neděli jsem to auto odvezl na vyvaření,říkal jsem si že to snad bude dobrý. Pán co to dělal si z toho dělal srandu celkem,s radostí v hlase oznámil mladý že tam je díra kterou by v klidu prolezl člověk. Včera jsme si pro to jeli a tam jsem dostal sodu. Příčka tam prý vůbec není,jen kousky ohnilého plechu,teklo tam protože byl ucpanej odtok a tunel pod oknem byl plnej vody a teklo tam místama kde ta příčka není. Tahal z toho kousky ipy,musel dovařit nosník vedoucí od A slouku dopředu,udělal celý roh pod baterkou nový,vařil zadní podběh a kousek za ním ještě spodek. Sodu mi dal takovouto: Auto je na šrot,cenu si soukromě odhadl na 11000 maximálně a to je prý ještě hodnej a prý by se moc divil kdyby to prošlo technickou,prý budu potřebovat hodně velkou protekci. A zmínil i jednu věc které asi i věřím - při STK předchozímu majiteli řekli že je to tak a tak a že by udělal nejlíp kdyby se toho hodně rychle zbavil. Noooo a to se mu povedlo. Co je mi platný že to je navrchu jak nový když to nemá základní věci? Není tam ani KAT kterej tam být má,sere se elektrika a s tou příčkou prý to chce někoho kdo vytáhne motor aby se to vyvařilo a to teda nevím kdo by do toho šel. Protože jsem obdobné E30 už viděl tak myslím že je na místě uvést že mi tohle auto už nikdy nesmí do baráku.Zapomněl jsem napsat že to vozidlo je navíc ještě v pátrání PČR páč bylo odcizeno,pak navráceno ale bez SPZ a po nich se pátrá.Bohužel to má vliv DI páč tam není že se hledaj značky,ale VIN. Neschopnost a pro mě nemožnost se toho zbavit bez problémů.

Tobě bych poradil to co zde již padlo - zbav se toho,dopadneš jako já s E21,budeš do toho srát peníze horem dolem a budeš vlastnit auto který je sice defacto nový,ale v očích všech jde o bezcennou šunku. Co je mi platný že to je veterán když to nikdo ani nepojistí proti vandalismu či živlu. Nasral jsem do toho tak 60k a cenu dle tabulek to má okolo 12ti.
BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93

Uživatelský avatar
Conscious
Příspěvky: 234
Registrován: 11. 03. 2006 14:58
Bydliště: Königinhof an der Elbe

Příspěvek od Conscious » 26. 10. 2006 18:05

Zapomněl jsem napsat kolik mě ta prdel stála: 30000 auto,2000 kola+gumy na zimu,1000 přepis+evidenčka,4500 vyvaření,2500 ložiska do kol atd. Trochu drahej vrak že? KAT je drahej jak kráva,koncovej díl je laděnej což musí dolů,olej se zatím nedělal a například přední lampy jsou každá jiná a ještě na obou stranách pravý. Jinak teda ale nemůžu říct ani popel pokud jde o to jak to jezdí. Super svezení. Mno a motor by chtěl seřídit. :evil: Poprvý bych s gustem vzal partu kamarádů a jel za původním majitelem. :?
BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 26. 10. 2006 19:05

kdo je majitel?
Obrázek

Uživatelský avatar
Conscious
Příspěvky: 234
Registrován: 11. 03. 2006 14:58
Bydliště: Königinhof an der Elbe

Příspěvek od Conscious » 26. 10. 2006 21:11

ARMAN píše:kdo je majitel?
Původní? Musel bych projít staré sz nebo najít inzerát. Teď je to tak,že auto je mladý,ale psaný je na mě. :) A já dělám opravy a údržbu. Jinak teda fakt nutno uznat že je to hezkej chromáček. Ale nesmí se nikam od čumáku po řadicí páku sáhnout plamenem nebo píchnout šroubovákem. :? Docela mě to mrzí,je to škoda,to auto je jinak bez nejmenší chybičky,jak když vyjede z fabriky. Ale tyhle místa kam se normálně při koupi ani neleze a ani nehnijou jsou teda naprosto dead. :(
BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 10. 2006 22:05

Conscious píše:...kolik mě ta prdel stála: 30000 auto,....
Ať už byl původní majitel nefér, bohužel jsi udělal chybu. Nejsi první ani poslední z těch, kdo sem píšou.

Než jsem svůj tratar z roku 86 před šesti lety koupil, prohlídl jsem přes 100 kusů E30. Trvalo to od května do října.
Ten poslední prohlížený pekáč jsem koupil v bazaru a jeho prohlídka trvala 1. den asi 2 hodiny a 2. den od 9:00 do 14:30.
Bylo mi fuk, jestli se mi někdo směje nebo si klepe na hlavu, když s sebou tahám zrcátko a baterku.

K tomuto postupu mi donutilo množství právě takových story, jako je ta tvá.

Uživatelský avatar
jery
člen E30.cz
Příspěvky: 242
Registrován: 14. 03. 2006 08:07
Bydliště: Odry

Příspěvek od jery » 26. 10. 2006 22:14

Conscious píše:Zapomněl jsem napsat kolik mě ta prdel stála: 30000 auto,2000 kola+gumy na zimu,1000 přepis+evidenčka,4500 vyvaření,2500 ložiska do kol atd.
Tak to si s tím vyvařením si dopadl celkem dobře já karosářovi tam nechal 16tku. Ale já sem vědel do čeho jdu, ale taky sem netušil že mi bude karosář volat zpátky co sem s tím dělal že mám pravou stranu čumáku o 1,5cm kratší to sem dostal studenou sprchu. Chlapík je u nás vyhlášený a dělal to na stolici a odvedl nádhernou práci takže mi těch peněz ani není líto a stoprocentně už vím co na autě mám, teď už jenom ten celolak a zgenerálkovat motor. Kluci servisácký za kolik děláte komplet generálku M40 1,6i? :D
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta :-) Nový přírůstek 323i chromák.

Uživatelský avatar
Conscious
Příspěvky: 234
Registrován: 11. 03. 2006 14:58
Bydliště: Königinhof an der Elbe

Příspěvek od Conscious » 27. 10. 2006 15:15

jery píše:
Conscious píše:Zapomněl jsem napsat kolik mě ta prdel stála: 30000 auto,2000 kola+gumy na zimu,1000 přepis+evidenčka,4500 vyvaření,2500 ložiska do kol atd.
Tak to si s tím vyvařením si dopadl celkem dobře já karosářovi tam nechal 16tku. Ale já sem vědel do čeho jdu, ale taky sem netušil že mi bude karosář volat zpátky co sem s tím dělal že mám pravou stranu čumáku o 1,5cm kratší to sem dostal studenou sprchu. Chlapík je u nás vyhlášený a dělal to na stolici a odvedl nádhernou práci takže mi těch peněz ani není líto a stoprocentně už vím co na autě mám, teď už jenom ten celolak a zgenerálkovat motor. Kluci servisácký za kolik děláte komplet generálku M40 1,6i? :D
No já před 2 měsíci nechal 20k za E21,to ale byly takový ty prcačky - rohy podlahy,korozí zvětšené továrnou vrtané díry,podběhy a tak. Tohle auto ale bylo koupeno s tím že je v cajku,nové prahy atd. ... Mno ty nové jsou,ale kolem není nic zdravýho. Teda už je. Ale tu příčku pán neudělal,jen po stranách takže střední část tam není. No a zatím nebude,ještě je na tom dost práce. Otázkou je kdo ji bude dělat,já mám dost práce na těch dvou dalších. E21 ještě ani omylem jezdit nebude nejmíň do příštího léta a 405ka má závady které zase doma neodstraníme a i servisy si s tím nevědí rady. Mno ale ta aspoň nehnije. :)
BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93

Uživatelský avatar
Conscious
Příspěvky: 234
Registrován: 11. 03. 2006 14:58
Bydliště: Königinhof an der Elbe

Příspěvek od Conscious » 27. 10. 2006 15:34

Venca píše:
Conscious píše:...kolik mě ta prdel stála: 30000 auto,....
Ať už byl původní majitel nefér, bohužel jsi udělal chybu. Nejsi první ani poslední z těch, kdo sem píšou.

Než jsem svůj tratar z roku 86 před šesti lety koupil, prohlídl jsem přes 100 kusů E30. Trvalo to od května do října.
Ten poslední prohlížený pekáč jsem koupil v bazaru a jeho prohlídka trvala 1. den asi 2 hodiny a 2. den od 9:00 do 14:30.
Bylo mi fuk, jestli se mi někdo směje nebo si klepe na hlavu, když s sebou tahám zrcátko a baterku.

K tomuto postupu mi donutilo množství právě takových story, jako je ta tvá.
Tak tohle se tak ani nedalo,bylo to dost z ruky,ale co jsem viděl a kam jsem nakouk tak dobrý. Tohle bohužel ale vidět nebylo bez vykuchání koberců a nebo z druhé strany té gumy nebo co to je. Je to nejhorší právě úplně nahoře pod oknem ve spoji plechů v tunelu na motor stěračů a ventilace. A ani když sundáš mřížky to není vidět. Uvažuji že půjde ven motor a celý čumák se udělá novej. Ale momentálně mi hnije po vyvaření na dvoře ta E21 a ta má pro mě větší cenu. No... ona ji má i tak,repase dělám z nových dílů takže jsem do ní nacpal a ještě nacpu mnohem víc než ta E30 stála.

To auto ale bylo fakt OK,prolejzal jsem v rámci slušnosti co se dalo a pohoda. Mno ale E30 se prostě nepovedly,jak ty hnijou to snad ani není možný. E21 je ještě z pořádných plechů ale hnilo to taky jak prase,vsadím se že i na tý svojí ještě najdu míst pro klempíře... Ale ta je srdeční záležitost,k chromákovi vztah nemám ani kladnej ani zápornej,beru ho jako popelnici na ježdění. Je teda fakt že jezdí úplně fantasticky,nežere ani moc a díky novému laku je alespoň povrchově zdrojem obdivných pohledů. Nicméně ještě dodám že na STK mě ani neupozornili že by to bylo shnilý a že mě kvůli korozi kdysi s E21 vyrazili. Prostě je to vyhnilý na velmi neobvyklém a těžko přístupném místě a když už to je doma tak se s tím bude muset něco dělat. Jen nadávám na to jaký jsou lidi svině. I když na druhou stranu jsem majitele důkladně zpovídal a bylo vidět že si toho auta váží a má ho fakt rád a že si ho hleděl takže asi kdosi podrazil i jeho. Prostě to nebudu řešit,je to zkušenost pro příště,jistý však je že žádný další BMW už do baráku nechci. Maximálně že bych si splnil klukovský sen o E24 nebo E9,ale o těch si iluze dělat taktéž nebudu,ty ale má smysl renovovat protože cenu mají i jako vraky a je jich pár. :)
BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93

Odpovědět