Kámoš řešil tuto věc a zajímalo by mě zda-li to jde i u bawa udělat a jak, nebo zda-li má někdo nějakou zkušenost, jaké dráty to jsou atd.Dle mě to musí jít stejně, jen vědět odkud a jaké dráty no.Bohužel nevím které dráty to jsou ani u Vectry ( odkud vedou ) jen co s čím procvaknout

Přeci E36 po strčení klíčku do zámku a podržení v pravé poloze zajede okýnka a šíbr.
Tak dle mě musí jít jen něco spojit a je to. Bez nějakýh dokupování modulů atd.
Mám doma návod na Opel Vectru kde stačí koupit svorky ve svazku procvaknout svorkama 2 dráty a je to.Toď vše. A po zamknutí centrálu okýnka i šibr zavřou. Kámoš to min. týden dělal dle tohoto návodu na Vectre a během pár min hotovo.
Čili by mě zajímalo zda-li to jde i u Bawa.Když u Vectry taky nic nezajelo pouze když podržel klíček v pravé poloze v zámku tak vyjeli okýnka a zavřel šíbr.A po tomto zásahu frčí vše na zmáčknutí centrálu nebo zamknutí klíčkem.
Takhle zní ten návod pro Opel Vectra
Automatické uzavření oken při použití dálkového ovládání
Fotoseriál je sice v polštině, ale to není důležité hlavní jsou fotky.
To propojení nedělej dle obrázku, ale rychlosvorkou, kterou ti posílám na fotkách !!!
Stačí spojit hnědý drát s červeným pruhem s hnědým drátem s černým pruhem. Zavírá to okna na první zmáčknutí zhruba po 2 vteřinách a při zamknutí klíčem není třeba držet klíč v poloze zamknuto, protože to také zavře okna zhruba po 2 vteřinách. Dráty uvedené barvy jsou tam jen dva, tak není možnost to podělat.Investice 4,50 za rychlosvorku - plastová s plíškem ve tvaru hřebene (trojzubého), která po strčení drátu zmáčknutím kleštěmi skřípne a propojí ty dráty (pro jistotu jsem na tom místě nařízl izolaci) a pak se to ještě zaklapne a nemusí se to izolovat.








Tak co vy na to?