váha vzduchu

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

váha vzduchu

Příspěvek od peca » 23. 10. 2003 11:57

Ještě mám další dotaz.Auto stojí na parkovišti,nastartuju, otevřu kapotu a rychle přidám plyn.Ozve se rána, jakoby v té váze něco prasklo.Udělá to při každém rychlém sešlápnutí.Když tam položím ruku,jde cítit, že je to něco uvnitř.Zvuk zní asi tak,jakoby praskla umělá hmota!Ví někdo co s tím?

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 23. 10. 2003 12:15

Může to být špatná klapka nebo tak něco. Neni nic jednodušího než váhu sundat a mrknout. Dva šrouby jsou na bedně se vzduchem, aby se to neklepalo a pak odendáš hadici od sání. V krabici s filtrem jsem pak ještě 4 šroubky přímo k váze. Uvidíš. Popřípadě výměna - vrakoviště cca :wink: 1500,-

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 27. 10. 2003 08:49

Včera jem měl vyndanou váhu vzduchu!Jak poznám, že je špatná?Oddělal jsem i ten černý kryt z váhy,nebyla to chyba?
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 28. 10. 2003 00:02

Tim krytem nic nezkazíš, pod nim se šteluje váha vzduchu, mrkni pod to, je tam kulatý pérko atd. zkus přidat plyn (vytočit to) a pustit a uvidíš jestli tam je chyba. Je tam umělohmotný kolečko se zubama. Každopádně by tam nic praskat nemělo. :wink:

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 29. 10. 2003 07:25

Když to vytočím a pak pustím,co to má udělat?
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 30. 10. 2003 00:21

Měla by se tam akorát hejbat ukazatel ty váhy. Měl by být v první třetině (při nastartovaném motoru). Pokud je dobře naštelovaná (pokud se v ní už někdo nehrabal) tak ti po vytočení a vrácení na volnoběh nesměj klesnout otáčky pod 500 (teda alespoň u 325i) a nesmí to hlavě chcípnout. :? Ale na to sis nestěžoval :P

Odpovědět