Brno drifting&racing report 8.4.2006
Brno drifting&racing report 8.4.2006
action report
celá akce začala klasicky už den předem přípravou auta, kontrolou všeho možného, přezutím kol a umytím vrstvy bahna z předchozích akcí
odjezd plánovaný na pátou se vlivem drobných technických potíží posunul na půl šestou a tankování Boxera a SSLka taky nějakou dobu zabralo, takže sme do Brna po D1 odjížděli kolem šesté
cestou tam sme kupodivu ani nepotkali mnoho tunerů, ze známých jen Roberta s Cecilem a M3 e36
na místě nás oproti předpokladům lehce po osmé hodině nečekala žádná kolona, jen sme zaplatili vstup a vjeli sme na vyhražené parkoviště u výjezdu z hlavní zatáčky
následovalo shození auta z plaťáku, rychlé zorientování a už sme rychle šli koupit s Lupikem poukázky na jízdy - koupili sme na všechny možné termíny co šly v optimistické představě že by to snad auto mohlo vydržet
následovala první jízda - já sem řídil a Lupik byl spolujezdec - z této jízdy bude onboard - ve zkratce nejdřívě rozkoukání na neznámem terénu, jedna návštěva kačírku, pár driftů a to samé asi 8krát dokola stále s zlepšující se úrovní driftů, na což ovšem doplatily totálně původně 4mm pneumatiky - po zaparkování zněla diagnóza jasně - totál až na dráty
následovala tedy další sada (poslední) a před námi bylo ještě 5 jízd, jel Lupik(spoluzátěž dělal Zahy), ten gumy šetřil, jelikož se s autem sžíval a zajížděl časy kolem 2,57 na totál shit nedržících gumách (ondra_m jezdil kolem 2,38 )
následovala moje jízda s Leni, bohužel šly pneumatiky po 10 minutách zase na totál
bohužel se tím vyčerpaly moje zásoby pneu, jelikož sem počítal s notně menší spotřebou - tuto situaci sme se rozhodli akčně řešit a vyrazili sme ještě s MTm hledat nejbližší pneuservis - v Careně nám ochotně našli 2 letní jetý Continentaly, takže šup obout a vyvážit a zpátky na okruh - což bylo poměrně akční, protože MT si musel vyzkoušet jak mu oktávka jede v serpentinách pod okruhem
po polední pauze na sprinty a závody do vrchu jel Lupik s Leni na "nových" zadních pneu svoji další jízdu, při které si zkoušel efektní 360tky, ale při jedné se také dostal decánko do kačírku
následovala moje poslední jízda s Pavlem, což vzhledem ke stavu zadních pneumatik a po vyjetí zjištěném zvýšeném průsaku vody z topení znamenalo jediné - teď se pojede nadoraz - a taky jo - následovala ultimativní půlhodina ježdění dveřma dokavaď neumřou pneumatiky nebo motor - naštěstí to dříve odpískaly pneumatiky
poté následovalo naložení SSLka na plaťák a hurá se občerstvit do Velké Bíteše k Raušům na doporučení Fida - tam sme se dobře najedli a poklábosili o dojmech z celého dne a pak sme se vydali směr Praha - aby to však nebylo tak jednoduché, tak nám ještě někde kolem 60tého km D1čky praskla na plaťáku pneumatika, takže výměna a opět se jelo dál - raději trošku volnějším tempem sme dojeli do Prahy a výletu byl konec
celkově přes všechny drobné potíže a komplikace musím říct, že pozitiva rozhodně převážily negativa a byla to velmi příjemně strávená sobota
děkuji všem zúčastněným za společnost při této skvělé akci (Zahy a jeho brácha Pavel , kterej nám odřídil Boxera(fakt skvělej šofér), Leni, Miška.bmw, Lupik, MT, Ghost, Sibyla, Ondra_m, Fido, Franta 327i, UFO, Duška, O_N_D_R_A, Zave, Zdrahy, JFK, LOPOLO, LukasH, Alp, Míša, MartyVTS, Noname) - snad sem na nikoho nezapomněl
jo a sorry za tak dlouhou stať, ale muselo to ven, ještě teď mi v žilách kolujou litry adrenalinu
fotky ->
viewtopic.php?t=25549
viewtopic.php?p=216489
a video od Lupika je tady -> viewtopic.php?t=25591
a ještě malá statistika - po 5,5 km dlouhém okruhu sme najeli celkově lehce nad 200 km se spotřebou +- 20/100
Boxer, který táhl plaťák spotřeboval +- 10/100 nafty
celá akce začala klasicky už den předem přípravou auta, kontrolou všeho možného, přezutím kol a umytím vrstvy bahna z předchozích akcí
odjezd plánovaný na pátou se vlivem drobných technických potíží posunul na půl šestou a tankování Boxera a SSLka taky nějakou dobu zabralo, takže sme do Brna po D1 odjížděli kolem šesté
cestou tam sme kupodivu ani nepotkali mnoho tunerů, ze známých jen Roberta s Cecilem a M3 e36
na místě nás oproti předpokladům lehce po osmé hodině nečekala žádná kolona, jen sme zaplatili vstup a vjeli sme na vyhražené parkoviště u výjezdu z hlavní zatáčky
následovalo shození auta z plaťáku, rychlé zorientování a už sme rychle šli koupit s Lupikem poukázky na jízdy - koupili sme na všechny možné termíny co šly v optimistické představě že by to snad auto mohlo vydržet
následovala první jízda - já sem řídil a Lupik byl spolujezdec - z této jízdy bude onboard - ve zkratce nejdřívě rozkoukání na neznámem terénu, jedna návštěva kačírku, pár driftů a to samé asi 8krát dokola stále s zlepšující se úrovní driftů, na což ovšem doplatily totálně původně 4mm pneumatiky - po zaparkování zněla diagnóza jasně - totál až na dráty
následovala tedy další sada (poslední) a před námi bylo ještě 5 jízd, jel Lupik(spoluzátěž dělal Zahy), ten gumy šetřil, jelikož se s autem sžíval a zajížděl časy kolem 2,57 na totál shit nedržících gumách (ondra_m jezdil kolem 2,38 )
následovala moje jízda s Leni, bohužel šly pneumatiky po 10 minutách zase na totál
bohužel se tím vyčerpaly moje zásoby pneu, jelikož sem počítal s notně menší spotřebou - tuto situaci sme se rozhodli akčně řešit a vyrazili sme ještě s MTm hledat nejbližší pneuservis - v Careně nám ochotně našli 2 letní jetý Continentaly, takže šup obout a vyvážit a zpátky na okruh - což bylo poměrně akční, protože MT si musel vyzkoušet jak mu oktávka jede v serpentinách pod okruhem
po polední pauze na sprinty a závody do vrchu jel Lupik s Leni na "nových" zadních pneu svoji další jízdu, při které si zkoušel efektní 360tky, ale při jedné se také dostal decánko do kačírku
následovala moje poslední jízda s Pavlem, což vzhledem ke stavu zadních pneumatik a po vyjetí zjištěném zvýšeném průsaku vody z topení znamenalo jediné - teď se pojede nadoraz - a taky jo - následovala ultimativní půlhodina ježdění dveřma dokavaď neumřou pneumatiky nebo motor - naštěstí to dříve odpískaly pneumatiky
poté následovalo naložení SSLka na plaťák a hurá se občerstvit do Velké Bíteše k Raušům na doporučení Fida - tam sme se dobře najedli a poklábosili o dojmech z celého dne a pak sme se vydali směr Praha - aby to však nebylo tak jednoduché, tak nám ještě někde kolem 60tého km D1čky praskla na plaťáku pneumatika, takže výměna a opět se jelo dál - raději trošku volnějším tempem sme dojeli do Prahy a výletu byl konec
celkově přes všechny drobné potíže a komplikace musím říct, že pozitiva rozhodně převážily negativa a byla to velmi příjemně strávená sobota
děkuji všem zúčastněným za společnost při této skvělé akci (Zahy a jeho brácha Pavel , kterej nám odřídil Boxera(fakt skvělej šofér), Leni, Miška.bmw, Lupik, MT, Ghost, Sibyla, Ondra_m, Fido, Franta 327i, UFO, Duška, O_N_D_R_A, Zave, Zdrahy, JFK, LOPOLO, LukasH, Alp, Míša, MartyVTS, Noname) - snad sem na nikoho nezapomněl
jo a sorry za tak dlouhou stať, ale muselo to ven, ještě teď mi v žilách kolujou litry adrenalinu
fotky ->
viewtopic.php?t=25549
viewtopic.php?p=216489
a video od Lupika je tady -> viewtopic.php?t=25591
a ještě malá statistika - po 5,5 km dlouhém okruhu sme najeli celkově lehce nad 200 km se spotřebou +- 20/100
Boxer, který táhl plaťák spotřeboval +- 10/100 nafty
Naposledy upravil(a) DC dne 10. 04. 2006 09:10, celkem upraveno 16 x.
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
LOPOLO píše:nene ... zadny preplnovani .. pekne seriovej vysokoobjemovej motor co vydrzi milion kilometru a je jich vsude hromada takze kdyz se neco posere, neni zadnej problem ....Lukas-e21 píše:Alpina B8 a nemusis nic stavětLOPOLO píše:to DC .. to Brno me tak nastvalo, ze je projekt 340i V8 na spadnuti
Alpina B8 je e36 s V8.
zas si púletes s B7
Naposledy upravil(a) Lukas-e21 dne 09. 04. 2006 12:35, celkem upraveno 2 x.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Lukas-e21 píše:co to melesLOPOLO píše:nene ... zadny preplnovani .. pekne seriovej vysokoobjemovej motor co vydrzi milion kilometru a je jich vsude hromada takze kdyz se neco posere, neni zadnej problem ....Lukas-e21 píše: Alpina B8 a nemusis nic stavět
Alpina B8 je e36 s V8.
zas si púletes s B7
http://bilder.mobile.de/images/autos/51 ... 404_4.bild[/list]
klidek, vsak sem to opravil .... jedinej rozdil bude ze budu mit hezci kola nez ma alpina, nebudu mit v aute tolik stromu jak ma alpina a nebude to tak drahy jako od alpiny ... a taky to bude jen 4.0 pac 4,4 nebo 4,6 nemuzu ted nejak sehnat a o ctyrlitru ve vybornym stavu vim
moje doporučení - ne do současnýho auta - je ho škoda
si radši kup taky něco podobnýho jak SSLko ale e36 (tzn. horší vzhled ale bez rzi a technicky v supr stavu) , ať si to na tom můžeš vyzkoušet - pokud teda nechceš mít driftovací leštěnku u který by tě mrzel každej šrám od kamínku anebo od rozšlehaný gumy, nedejbože nějaká kolize
si radši kup taky něco podobnýho jak SSLko ale e36 (tzn. horší vzhled ale bez rzi a technicky v supr stavu) , ať si to na tom můžeš vyzkoušet - pokud teda nechceš mít driftovací leštěnku u který by tě mrzel každej šrám od kamínku anebo od rozšlehaný gumy, nedejbože nějaká kolize
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
zvazoval sem to taky, je to racionalni uvaha .. ale cekat nez to nekdo za dve kila koupi, shanet komlikovane jiny coupe s papirama ... a lestenku .. mno chci aby to auto vypadalo, jak rikaj japonci, vzhled je na prvnim miste .... hele, je to deset let stara kara tak o co jde ... na jezdeni koupim neco jinyho, 540i, M5, 740i ...DC píše:moje doporučení - ne do současnýho auta - je ho škoda
si radši kup taky něco podobnýho jak SSLko ale e36 (tzn. horší vzhled ale bez rzi a technicky v supr stavu) , ať si to na tom můžeš vyzkoušet - pokud teda nechceš mít driftovací leštěnku u který by tě mrzel každej šrám od kamínku anebo od rozšlehaný gumy, nedejbože nějaká kolize
Bylo to fajn
Dojmů mám vcelku docela dost Na okruhu jsem jel celekem 3x, ale bohužel plný počet kol jsem si zajel jen 1x (a to hned na poprvé).
Při první půlhodnině jsem se osměloval a sžíval jsem se s autem na slickách. Nejezdil jsem pro diváky, jezdil jsem pro sebe - rychle tak abych si to co nejvíc užil Po první jízdě jsem musel dolít brzdovku, protože při velmi prudkém a dlouhém brždení na mě blikala kontrolka hladiny, bylo to přesně v půlce mezi min. a max. ale odstředivé síly dělaly s čidlem kouzla Jo a ještě jsem musel natankovat. Takže po první půlhodině plus asi 20km cesty na okruh, byla průměrná spotřeba 29litrů.
Další půlhodinka byla rychlejší a jelikož se oteplilo, tak i bez střechy Bohužel jsem jí musel pro vibrace od kol ukončit o něco dříve, důvod vibrací jsem zjistil poměrně brzy, u obou předních slicků mi vykukovalo plátno. Bohužel jsem si nevšiml boule na zadním kole - i když je možné že v tu dobu žádná boule ještě nebyla.
Tak a znova dotankovat průměrná spotřeba 42litrů.
Jelikož mi došli suché slicky, tak jsem použil na předek záložní slicky na mokrou vozovku. třetí jízda už byla opravdu krátká, tak deset minut max. protože auto každým kolem vibrovalo víc a víc až se to změnilo v pojízdnou sbíječku. A důvod? na jednom zadním slicku se vytvořila boule cca 1cm vysoká a z předních mokrých slicků vznikla zajímavá seškvařená hmota s vykukujícím plátnem. Ale i tak jsem si to moc moc užil.
Poznal jsem pár nových lidí z e30 fóra, které jsem předtím neviděl a samozřejme hromadu strarých známých tváří. Myslím, že i pár lidí si o mě vytvořilo obrázek arogantního zmrda protože jsem tu a tam někoho odbyl. Je to takový zvláštní, na jednu stranu příjemný, když zaváma choděj lidi a říkaj "ty vole jede ti to jako kráva" a pak se ptaj "co v tom máš?". Jenže když má člověk po třicátý za den říkat vo v tom má, tak už ho to docela sere. Takže tímto zdravím všechny co si o mě myslí, že jsem arogantní zmrd.
Asi mi to fakt jede líp než minulej rok, protože mi to nejdřív přišel říci majitel jedné M3 E36 kterého jsem poměrně jednoduše předjel a konec konců i pohled na tachometr něco naznačoval - minulej rok jsem na cílové rovince měl cca 190km/h a letos občas i přes 200km/h. Tak se musím brzo objednat na brzdu
Dále jsem zjistil, že brzdové destičky ATE nejsou pro mé účely asi ty nejvhodnější, protože se sjely z nových na cca 1/4tinu, kouřilo se z nich a koutouče modrali, ale zase je fakt, že to nevadlo. T.j. na destičkách ATE jsem najel cca 800km a budou brzy na vyhození. Destičky TEXTAR ve stejných provozních podmínkach nekouřily, nebarvily kotouč a vydržely 10 000km a taktéž nevadly. Takže mám teď čas přemýšlet nad tím jaké destičky na moje brzdy použiju jestli osvědčené textáry, nebo nějakou další alternativu.
Omlouvám se všem co jsem je nesvezl, ale jízdy byly jen tři a vás zájemců bylo moc.
Děkuju moc Zavemu, Fidovi a majiteli (Lupík??) dodávky za uskladnění všech mých krámů během jízd na okruhu.
Dojmů mám vcelku docela dost Na okruhu jsem jel celekem 3x, ale bohužel plný počet kol jsem si zajel jen 1x (a to hned na poprvé).
Při první půlhodnině jsem se osměloval a sžíval jsem se s autem na slickách. Nejezdil jsem pro diváky, jezdil jsem pro sebe - rychle tak abych si to co nejvíc užil Po první jízdě jsem musel dolít brzdovku, protože při velmi prudkém a dlouhém brždení na mě blikala kontrolka hladiny, bylo to přesně v půlce mezi min. a max. ale odstředivé síly dělaly s čidlem kouzla Jo a ještě jsem musel natankovat. Takže po první půlhodině plus asi 20km cesty na okruh, byla průměrná spotřeba 29litrů.
Další půlhodinka byla rychlejší a jelikož se oteplilo, tak i bez střechy Bohužel jsem jí musel pro vibrace od kol ukončit o něco dříve, důvod vibrací jsem zjistil poměrně brzy, u obou předních slicků mi vykukovalo plátno. Bohužel jsem si nevšiml boule na zadním kole - i když je možné že v tu dobu žádná boule ještě nebyla.
Tak a znova dotankovat průměrná spotřeba 42litrů.
Jelikož mi došli suché slicky, tak jsem použil na předek záložní slicky na mokrou vozovku. třetí jízda už byla opravdu krátká, tak deset minut max. protože auto každým kolem vibrovalo víc a víc až se to změnilo v pojízdnou sbíječku. A důvod? na jednom zadním slicku se vytvořila boule cca 1cm vysoká a z předních mokrých slicků vznikla zajímavá seškvařená hmota s vykukujícím plátnem. Ale i tak jsem si to moc moc užil.
Poznal jsem pár nových lidí z e30 fóra, které jsem předtím neviděl a samozřejme hromadu strarých známých tváří. Myslím, že i pár lidí si o mě vytvořilo obrázek arogantního zmrda protože jsem tu a tam někoho odbyl. Je to takový zvláštní, na jednu stranu příjemný, když zaváma choděj lidi a říkaj "ty vole jede ti to jako kráva" a pak se ptaj "co v tom máš?". Jenže když má člověk po třicátý za den říkat vo v tom má, tak už ho to docela sere. Takže tímto zdravím všechny co si o mě myslí, že jsem arogantní zmrd.
Asi mi to fakt jede líp než minulej rok, protože mi to nejdřív přišel říci majitel jedné M3 E36 kterého jsem poměrně jednoduše předjel a konec konců i pohled na tachometr něco naznačoval - minulej rok jsem na cílové rovince měl cca 190km/h a letos občas i přes 200km/h. Tak se musím brzo objednat na brzdu
Dále jsem zjistil, že brzdové destičky ATE nejsou pro mé účely asi ty nejvhodnější, protože se sjely z nových na cca 1/4tinu, kouřilo se z nich a koutouče modrali, ale zase je fakt, že to nevadlo. T.j. na destičkách ATE jsem najel cca 800km a budou brzy na vyhození. Destičky TEXTAR ve stejných provozních podmínkach nekouřily, nebarvily kotouč a vydržely 10 000km a taktéž nevadly. Takže mám teď čas přemýšlet nad tím jaké destičky na moje brzdy použiju jestli osvědčené textáry, nebo nějakou další alternativu.
Omlouvám se všem co jsem je nesvezl, ale jízdy byly jen tři a vás zájemců bylo moc.
Děkuju moc Zavemu, Fidovi a majiteli (Lupík??) dodávky za uskladnění všech mých krámů během jízd na okruhu.
Ondra ex.M-Fahrer
no a tak se dostavame k relevantni otazce pro ty, kteri se nestihli zeptat co v tom mas a take si te nestihly zaradit do kategorie...ondra_m píše:Bylo to fajn
Je to takový zvláštní, na jednu stranu příjemný, když zaváma choděj lidi a říkaj "ty vole jede ti to jako kráva" a pak se ptaj "co v tom máš?". Jenže když má člověk po třicátý za den říkat vo v tom má, tak už ho to docela sere. Takže tímto zdravím všechny co si o mě myslí, že jsem arogantní zmrd.
Asi mi to fakt jede líp než minulej rok, protože mi to nejdřív přišel říci majitel jedné M3 E36 kterého jsem poměrně jednoduše předjel a konec konců i pohled na tachometr něco naznačoval - minulej rok jsem na cílové rovince měl cca 190km/h a letos občas i přes 200km/h. Tak se musím brzo objednat na brzdu
takze co v tom aute mas za motor..?a nejaky upravy? prosííím.hob
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40
coupe
M40