
celá akce začala klasicky už den předem přípravou auta, kontrolou všeho možného, přezutím kol a umytím vrstvy bahna z předchozích akcí
odjezd plánovaný na pátou se vlivem drobných technických potíží posunul na půl šestou a tankování Boxera a SSLka taky nějakou dobu zabralo, takže sme do Brna po D1 odjížděli kolem šesté
cestou tam sme kupodivu ani nepotkali mnoho tunerů, ze známých jen Roberta s Cecilem a M3 e36
na místě nás oproti předpokladům lehce po osmé hodině nečekala žádná kolona, jen sme zaplatili vstup a vjeli sme na vyhražené parkoviště u výjezdu z hlavní zatáčky
následovalo shození auta z plaťáku, rychlé zorientování a už sme rychle šli koupit s Lupikem poukázky na jízdy - koupili sme na všechny možné termíny co šly v optimistické představě že by to snad auto mohlo vydržet
následovala první jízda - já sem řídil a Lupik byl spolujezdec - z této jízdy bude onboard - ve zkratce nejdřívě rozkoukání na neznámem terénu, jedna návštěva kačírku, pár driftů a to samé asi 8krát dokola stále s zlepšující se úrovní driftů, na což ovšem doplatily totálně původně 4mm pneumatiky - po zaparkování zněla diagnóza jasně - totál až na dráty
následovala tedy další sada (poslední) a před námi bylo ještě 5 jízd, jel Lupik(spoluzátěž dělal Zahy), ten gumy šetřil, jelikož se s autem sžíval a zajížděl časy kolem 2,57 na totál shit nedržících gumách (ondra_m jezdil kolem 2,38 )
následovala moje jízda s Leni, bohužel šly pneumatiky po 10 minutách zase na totál
bohužel se tím vyčerpaly moje zásoby pneu, jelikož sem počítal s notně menší spotřebou - tuto situaci sme se rozhodli akčně řešit a vyrazili sme ještě s MTm hledat nejbližší pneuservis - v Careně nám ochotně našli 2 letní jetý Continentaly, takže šup obout a vyvážit a zpátky na okruh - což bylo poměrně akční, protože MT si musel vyzkoušet jak mu oktávka jede v serpentinách pod okruhem
po polední pauze na sprinty a závody do vrchu jel Lupik s Leni na "nových" zadních pneu svoji další jízdu, při které si zkoušel efektní 360tky, ale při jedné se také dostal decánko do kačírku
následovala moje poslední jízda s Pavlem, což vzhledem ke stavu zadních pneumatik a po vyjetí zjištěném zvýšeném průsaku vody z topení znamenalo jediné - teď se pojede nadoraz - a taky jo - následovala ultimativní půlhodina ježdění dveřma dokavaď neumřou pneumatiky nebo motor - naštěstí to dříve odpískaly pneumatiky

poté následovalo naložení SSLka na plaťák a hurá se občerstvit do Velké Bíteše k Raušům na doporučení Fida - tam sme se dobře najedli a poklábosili o dojmech z celého dne a pak sme se vydali směr Praha - aby to však nebylo tak jednoduché, tak nám ještě někde kolem 60tého km D1čky praskla na plaťáku pneumatika, takže výměna a opět se jelo dál - raději trošku volnějším tempem sme dojeli do Prahy a výletu byl konec
celkově přes všechny drobné potíže a komplikace musím říct, že pozitiva rozhodně převážily negativa a byla to velmi příjemně strávená sobota
děkuji všem zúčastněným za společnost při této skvělé akci (Zahy a jeho brácha Pavel , kterej nám odřídil Boxera(fakt skvělej šofér), Leni, Miška.bmw, Lupik, MT, Ghost, Sibyla, Ondra_m, Fido, Franta 327i, UFO, Duška, O_N_D_R_A, Zave, Zdrahy, JFK, LOPOLO, LukasH, Alp, Míša, MartyVTS, Noname) - snad sem na nikoho nezapomněl

jo a sorry za tak dlouhou stať, ale muselo to ven, ještě teď mi v žilách kolujou litry adrenalinu
fotky ->
viewtopic.php?t=25549
viewtopic.php?p=216489
a video od Lupika je tady -> viewtopic.php?t=25591

a ještě malá statistika - po 5,5 km dlouhém okruhu sme najeli celkově lehce nad 200 km se spotřebou +- 20/100
Boxer, který táhl plaťák spotřeboval +- 10/100 nafty