Zase teplota motoru
Zase teplota motoru
Na téma termostat jsem teď přečetl dost-tak nepište "použíj fci hledat"
Můj problém je ten že mi teplota zůstává v modrém ,prostě to nehřeje. A chci se zeptat: Může to být termostatem, je možné že zůstává pořád otevřený? Jednou sem si při dojezdu všiml že teplota stoupla (cca 35%) tak sem měl radost že se to rozchodilo ale pak to bylo zase to samé. Nemělo by se to projevit na spotřebě? Jestli jo o kolik? Čidlo,budíky? Kolik stojí termostat na M40? Díky za rady
Můj problém je ten že mi teplota zůstává v modrém ,prostě to nehřeje. A chci se zeptat: Může to být termostatem, je možné že zůstává pořád otevřený? Jednou sem si při dojezdu všiml že teplota stoupla (cca 35%) tak sem měl radost že se to rozchodilo ale pak to bylo zase to samé. Nemělo by se to projevit na spotřebě? Jestli jo o kolik? Čidlo,budíky? Kolik stojí termostat na M40? Díky za rady
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Když je motor studení tak není vrtule sepnutá.To znamená že ji zastavíš třeba novinami ale když je motor studení a vrtule je sepnutá tak chladí studení motor.Jde to poznat taky posluchu zni to jako OlcitBajzík píše:Jäk je to s tou vrtulí? Mě se u obou motorů točí i když jsou studený?!

Než bych řešil termostat tak bych řešil vrtuli


- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jiste ti nevadi, ze teplotni cidlo je u motoru a ne v nadrzedula píše:blbost.. ja tam mnel asi 2 deci a delalo to to samy.. kdyz tam neni voda tak nema z ceho tu teplotu merit protoze teplomer neni na spodu nadrzky...mychal píše:To by vařilo. Mě zůstane v modrém.dula píše:mozna chybi nemrznouci zmes.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Jo a na tý spotřebě to je samo taky znát...dejme tomu cca 2l navíc
Kuchnul bych termostat a zkusil ho převařit v hrnci. Teploty, kdy má otvírat(podle typu) tady na foru už myslím taky někde byly. Ten můj byl KO pořád otevřenej
Výměna mi zabrala cca 20 minutek + odvzdušnění, nic extra složitýho
Jestli s tím takhle jezdíš, tak se na to radši vybodni pač motor dostává pěknej záhul.

Kuchnul bych termostat a zkusil ho převařit v hrnci. Teploty, kdy má otvírat(podle typu) tady na foru už myslím taky někde byly. Ten můj byl KO pořád otevřenej


Jj, výměna to asi vyřeší ale na spotřebu sem se ptal proto že mě vychází tak 7(to by mi to na provozní teplotě žralo 6,5??). Je sice pravda že jezdím klobouka ale stejně...
A co všechno musí na M40 dolů abych se k němu dostal?
A co všechno musí na M40 dolů abych se k němu dostal?
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Nevím,jestli to je na 318 úplně stejný,ale snad jo a pomůže to.Třeba ti to tady někdo potvrdí
Pod kapotou koukneš mezi vrtuli a motor a určitě uvidíš takovou přírubu z který pokračuje hadice k chladiči.Ta příruba drží na motoru myslím čtyřma šroubama, ty odšroubuješ,bacha fakt bejvaj zatuhlý jak psal Milo.Sundáš přírubu(možná budeš muset malinko zabrat),vyteče ti nemrzka a ztý příruby(nebo spíš z motoru) na tebe bude čumět termostat
Vyndáš,vyzkoušíš a když bude KO tak dáš novej
U toho novýho musí bejt přiložený i těsnění! Pak ještě pořádně odvzdušnit a máš pokoj
A s tou spotřebou
Já jel na dálku s lehčí nožkou za 6-6,5l
Mám teda 316i M40











